Witam, chciałbym się zapytać Was czy ktoś może wie jak jest przyczyna iż od paru dni menadżer axesstel nie wykrywa mi rutera MV 410r. Internet normalnie działa, ponieważ kiedyś wyłączyłem na samym początku blokadę pin. Ruter z komputerem łączy się przez LAN (zawsze). Wcześniej zawsze aplikacja mi wkrywała ruter po paru sekundach i mogłem sprawdzić zasięg itp. a od paru dni patrze ,że szuka, szuka i znaleźć go nie może - mimo iż internet dobrze działa. Posiadam Windows 7 32bit - jakby ktoś pytał

Co może być problemem.
PS: Dodam też, że próbowałem już odinstalować i zainstalować na nowo menadżer - ale dalej jest to samo ... ;/
PS2: Poprawiłem błąd - posiadam dokładnie to ruter MV 410r

Ostatnio zmieniony 2011-12-22, 19:38 przez
Simonel, łącznie zmieniany 1 raz.