
29.02 ściągałem jak zwykle przez całą noc przy włączonej usłudze Nocny Transfer.
Dodatkowo coś im się teraz odmieniło i napisali do mnie, że usługa powinna automatycznie się przełączyć na nocny transfer:
(...)
Potwierdzam, że zgodnie z pkt 17 wspomnianej Oferty „ W przypadku aktywacji usługi „Nocny Transfer” przy Abonamencie Play Online 69, korzystanie z usługi będzie bezpłatne przez cały Okres Zastrzeżony oraz po przekształceniu Umowy w Umowę zawartą na czas nieokreślony, co oznacza, że opłata za korzystanie z usługi w okresie wskazanym powyżej będzie zawarta w Abonamencie.” Tym samym bez przeszkód może Pan wykonywać połączenia internetowe o nielimitowanym transferze każdej nocy w godzinach od 24:00 do 9:00. Informuję, że transfer o godzinie 0,00 automatycznie powinien przełączać się na Transfer Nocy.
(...)
Niemniej jednak przeanalizowałam aktywność korzystania z usługi internetowej w dniu 29 lutego 2012 roku o godzinie 23:15:31. Ustaliłam, że w tym czasie wykorzystał Pan 7539940 kB transferu. Informuję jednak, że opłata za ten transfer nie została pobrana. Wyjaśniam, że połączenie to trwało do godziny 23:15:41 i od tej godziny zaczęła się kolejna sesja pobierania transmisji danych, która od godziny 0,00 liczona była zgodnie z Transferem Nocnym. Ze względu na przedstawioną sytuacją Pana reklamacja została uznana za niezasadną.
(...)
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.