iPLUS i robienie z klientów »»nie obrażamy innych!!!««

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
wiciu
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2006-10-27, 19:45

iPLUS i robienie z klientów »»nie obrażamy innych!!!««

Post autor: wiciu »

Moja przygoda niech będzie przestrogą dla innych, opiszę Wam w skrócie jak działa Plus GSM.

W mojej miejscowości iPlus początkowo fruwał na EDGE, po testach w promocji "weź iPlus na próbę" dałem się wciągnąć w ten interes. Nie było tutaj TPS'y więc nie miałam wyjścia. Już po 2 tyg. jednak zaczęły się problemy. I to nie z niestabilnością (antena zewnętrzna zawsze max ilość kresek) - po prostu siadło wszystko. Po kontakcie z działem technicznym dowiedziałem się, że jest uszkodzony jakiś sektor - trzeba czekać. Ten sektor było sobie uszkodzony tydzień. Było wesoło, bo aby załatwić najważniejsze sprawy musiałem z notebookiem jechać poza zasięg uszkodzonego sektora aby złapać net. No i pracowałem sobie tydzień w lesie.

Po tygodniu wróciło wszystko do normy. Tą normą nacieszyłem się jednak niedługo bo po miesiącu to samo. Telefon do techników - "tak, zgadza się - uszkodzony sektor". Na pytanie kiedy będzie naprawiony? "Trzeba czekać". Czekałem znowu tydzień. Szlag mnie trafiał bo znowu paranoja - wyjazdy poza miejscowość żeby na necie popracować ile wyda bateria w notku. Zadzwoniłem pogadać z technikami co zamierzają z tym zrobić. Gość odpowiedział, że sprawa załatwiona jest "doraźnie" i gość który to reperował sam nie ufa czy sytuacja się nie powtórzy. Ładne pocieszenie. Technik powiedział, że te 2 okresy mogę reklamować. Tyle może mi pomóc. W międzyczasie TPS'a dociągnęła łącze do nas, szybko się tam zainstalowałem, jako że kolejne takie przerwy by mnie zrujnowały (do pracy niezbędny mi jest net).

No i słuchajcie teraz najlepsze:

Składam reklamację opisując zdarzenia j.w.. W odpowiedzi dostaję pismo, w którym opisana jest technologia GPRS, jaka to ona może być niestabilna w zależności od ukształtowania terenu, że prędkość może być zachwiana itp. itd. Zupełnie nie na temat bo w końcu nie o stabilność a o zupełny brak usługi 2x tydzień chodziło. Odpowiadam na pismo, że chyba się nie zrozumieliśmy. W kolejnej odpowiedzi dostaję tekst, że technicy nie potwierdzili aby w mojej miejscowości w tych okresach były jakiekolwiek problemy, pismo jest ostateczne i kolejne moje pretensje to już tylko na drodze sądowej. Nosz k.... ręce opadają. W ten sposób robiąc głupa z klienta można załatwić każdą reklamację. Napisałem do dyrektora działu reklamacji aby sobie zrobili użytek z rejestrowanych rozmów z konsultantami działu tech. i posłuchali jak w obu przypadkach technicy potwierdzają awarie. Na to pismo już nie otrzymałem odpowiedzi. Brawo PLUS GSM!!!!!!!!!!!!

P.S. chce ktoś cesję umowy tego iPlusa? :))) Co radzicie? Co zrobić?
d@arQ
Użytkownik forum
Posty: 48
Rejestracja: 2007-05-30, 17:08

Re: iPLUS i robienie z klientów »»nie obrażamy innych!!!««

Post autor: d@arQ »

Cześć. Za to ja mam przygody z ORANGE. Mam ten net już około pół roku. I tak się zaczęły się kłopoty:
-początek maja: zepsuł się modem, oddałem do naprawy wrócił po tygodniu (wymienili na nowy)
-po 1 (!!!) dniu modem znowu sie zepsuł (ta sama doległość co za pierwszym razem) - tym razem 3 tyg trzymali i coś tam naprawili,
-przyjeżdżam do domu, instaluje od nowa wszystko i co? Karta SIM Błąd! Pojechałem do orange znowu i wymienili mi kartę na nową od ręki...
-minęło 6 dni i z nowu modem nie działa... znowu to samo! i to wszystko w tym ferelnym maju! dostałem wzór podania, żeby starać się o oddanie kasy za abonament w okresach kiedy nie miałem modemu! no a teraz, kiedy nie mam modemu mam net przez SE k300i + IRDA... i mam pytanie czy dałoby radę np. żeby dali mi zupełnie inny modem? Miałem Techlab ED77, to mógłbym dopłacić i wziąć np. Option Icon, który był 100zł droższy? Bo ja juz nie wyrabiam z tym EDziem...
Ufo atakuje
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1471
Rejestracja: 2006-07-19, 22:59
Lokalizacja: Żyrardów-okolice

Re: iPLUS i robienie z klientów »»nie obrażamy innych!!!««

Post autor: Ufo atakuje »

Odpowiadam na pierwszego posta.
Jeśli zepsuty był sektor z którego korzystałeś, mogłeś spróbować podłączyc się pod inny sektor (zapewne innego nadajnika). Jest na to kilka sposobów: antena kierunkowa, zasłonięcie obiornika od strony wadliwego sektora , wymuszenie częstotliwości, netmonitor w Nokiach. itd .Nie potrzebnie się tak męczyłeś, a reklamację i tak trzeba złożyć.
Szkoda też, że panowie konsultanci nie wiedzą o takich spawach, tylko wciskają kity dodatkowo denerwując klientów.
ODPOWIEDZ