LTE Plus - prędkość po limicie

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
mar4321
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2008-07-19, 10:33
Lokalizacja: Wschowa

LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: mar4321 »

Witam,

Jak to w końcu jest z prędkością po limicie LTE Plusa. Na forum czytałem, że nakładany jest "lejek" a w regulaminie piszą że liczą ponad abonament lub odcinają zależnie od ustawień ?
Jak to jest?
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: YaHooo »

mar4321 pisze: Jak to jest?
To zależy kiedy masz podpisaną umowę. Jeśli przed 17 kwietnia to masz obcinaną prędkość. Jeśli po tym terminie masz naliczane dodatkowe zł za każdy MB. Najlepiej będzie jak sprawdzisz jak masz napisane w umowie.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
mar4321
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2008-07-19, 10:33
Lokalizacja: Wschowa

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: mar4321 »

Właśnie jeszcze nie mam umowy. Zamierzałem podpisać, ale skoro jest tak jak piszesz to już się wyleczyłem z umowy z iPlusem

[ Dodano: 2012-05-01, 10:28 ]
ale tak jeszcze sobie czytam iPlus w taryfie codziennej umożliwia korzystanie z technologii LTE oraz HSPA+

Pytanie. Czy jak po wykorzystaniu LTE przełączę się w HSPA+ to będę mógł nadal korzystać z usługi? (gdzieś czytałem, że na UMTS/3G jest oddzielny limit w Plusie) Funkcjonuje to jeszcze ?
abber
Stały użytkownik forum
Posty: 122
Rejestracja: 2011-07-07, 00:11
Lokalizacja: Łódź, Straszków

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: abber »

Myślę, że po wykorzystanych GB dziennych jeżeli łączyłeś się przez LTE nadal będziesz się przez nie łączy tyle, że nie ma lejka, tylko jest 2 gr za 1 MB ale oczywiście mogę się mylić.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: krystianb »

mar4321 pisze:Czy jak po wykorzystaniu LTE przełączę się w HSPA+ to będę mógł nadal korzystać z usługi? (gdzieś czytałem, że na UMTS/3G jest oddzielny limit w Plusie) Funkcjonuje to jeszcze ?
Były to przejściowe problemy techniczne po zbyt szybkim uruchomieniu roamingu wewnętrznego. Umowy o tym nic nie mówią.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: YaHooo »

mar4321 pisze:Zamierzałem podpisać, ale skoro jest tak jak piszesz to już się wyleczyłem z umowy z iPlusem
Niestety będziesz miał już nowe warunki umowy...
krystianb pisze:Były to przejściowe problemy techniczne po zbyt szybkim uruchomieniu roamingu wewnętrznego.
Które są już naprawione i nie ma podwójnego limitu.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Piotr87TM
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-05-11, 16:45
Lokalizacja: Łódź

LTE to porażka

Post autor: Piotr87TM »

Otóż ja podpisałem umowę przed 17 kwietnia (dokładnie 3 kwietnia) będąc już 4 lata w plusie (poprzednie umowy były zawiązywane bez modemu, tylko obniżenie abonamentu) teraz zaś wziąłem ruter wifi Samsung BT-3800 do 17 kwietnia czyli jeszcze w starym cyklu rozliczeniowym, mając dodatkowo aktywną usługę iplus pobieracz 12. Później zaczęły się problemy z netem, dopiero po koniec kwietnia stwierdzono że usługa iplus pobieracz nie działa poprawnie. Ci którzy podpisali umowy przed 17 kwietnia mają podobno tą usługę bez limitu a Ci którzy podpisali ją później mają rozgraniczony transfer nocy do 100GB miesięcznie a dzienny do 50GB miesięcznie to są uroki sieci LTE. Mnie interesuje jedno skoro korzystam z usługi jaką jest internet przeważnie w nocy gdyż wtedy lubię sobie pograć lub też pogadać na Skype lub też oglądać filmy online. To stwierdzono kilka razy że przekroczyłem transfer oczywiście wysłali mi SMSa po czym dzwoniąc do biura obsługi nie widzieli żeby przekroczył transfer dodatkowe pakiety nic nie pomogły. Także jak wygląda sprawa tych całych limitów ja podstawowego mam 16 gb i w dodatku iplus pobieracz i czy mogę zrezygnować z umowy i w jaki sposób skoro nie mogą nic zaradzić na ten problem puki co żeby nie ponieść kary umownej z tego tytlu bo wina stoi po ich stronie szkoda, że tak późno to stwierdzili bo na same rozmowy wydałem duże pieniądze. :(
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: YaHooo »

Piotr87TM pisze:czy mogę zrezygnować z umowy
Nie możesz niestety zrezygnować z umowy. Chyba, że się zmieni Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Co do limitów to powinieneś mieć iPlusopobieracza nielimitowanego.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: ja.michal »

Zerwać można, ale będzie kara umowna.
Kara jest liczona proporcjonalnie do czasu trwania umowy. Czyli nie będzie wyższa niż wyjściowa wpisana w umowie.

[ Dodano: 2012-05-11, 18:42 ]
Jeszcze jest opcja zrobienia cesji. Musiałbyś znaleźć kogoś chętnego.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: YaHooo »

ja.michal pisze:Zerwać można, ale będzie kara umowna.
Oj źle się wyraziłem ;)
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
jarek999
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1559
Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: jarek999 »

Piotr87TM,
Mnie interesuje jedno skoro korzystam z usługi jaką jest internet przeważnie w nocy gdyż wtedy lubię sobie pograć lub też pogadać na Skype lub też oglądać filmy online. To stwierdzono kilka razy że przekroczyłem transfer oczywiście wysłali mi SMSa po czym dzwoniąc do biura obsługi nie widzieli żeby przekroczył transfer dodatkowe pakiety nic nie pomogły. Także jak wygląda sprawa tych całych limitów ja podstawowego mam 16 gb i w dodatku iplus pobieracz i czy mogę zrezygnować z umowy i w jaki sposób skoro nie mogą nic zaradzić na ten problem puki co żeby nie ponieść kary umownej z tego tytlu bo wina stoi po ich stronie szkoda, że tak późno to stwierdzili bo na same rozmowy wydałem duże pieniądze.
Kary umowne to są dla tych którzy kupili sobie usługę dla żartu, wyłudzili sprzęt za 1zł i sprzedali na aukcji. Co do Twojego przypadku-masz podpisaną umowę (zmiany po 17 kwietnia Cię nie obchodzą) w ramach której masz wyszczególnione jakie masz limity na usługę podstawową i usługi dodatkowe-musisz zliczać dane i reklamować ewentualne niezgodności (w przypadku naruszenia warunków umowy żądać rekompensaty-np. upustu w abonamencie). Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać-zgłosić do UOKiK i UKE oni pomogą w sporze z operatorem. P. S nigdy dla zasady nie dzwonię z karty iPlusa na 2601-połączenie na dzień dobry 2zł, można zgłaszać to przez konto on-line za free, osobiście mam furę minut w Play to dzwonię na 601102601, lub z VoIP za grosze 224261000. Nie można uczyć ich dodatkowego zarabiania na kliencie który z winy opa ma problem. ;)
jareq
Piotr87TM
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-05-11, 16:45
Lokalizacja: Łódź

dzieki za odpowiedzi

Post autor: Piotr87TM »

Dręczy mnie jeszcze jedno jakich ludzi maja na stanowiskach skoro od dnia 18 kwietnia do 30 kwietnia nie potrafili stwierdzić, że wina jest po ich stronie, pomagali mi wszelkimi metodami żeby mi udowodnić, że to moja wina, jestem inżynierem informatyki i trochę mnie denerwowało to, że moje przypuszczenia odpychali na drugi plan. Hehe śmiesznie z nimi mi się gadało jak już któryś raz ktoś mi mówi niech Pan wejdzie w Panele sterowania itd. itp., po czym sam stwierdzam ze tego już próbowałem i wszelkich innych rzeczy. Wczoraj mi net działał poprawnie od godziny 00:00 do 12 dzisiaj a po tej godzinie znów transmisja wróciła do 0.01 MB/s to trochę dziwne bo przez pozostałe 4 lata nie miałem możliwości działania na iplusie pobieraczu gdy prędkość w normalnych godzinach tzn od 12 do 00:00 była niska jak teraz. Jeszcze jedno chodzi mi po głowie skoro wcześniej stwierdzali, że wina jest jeszcze po stronie karty sim i wymieniłem ją 4-krotnie, to po każdej wymianie internet począwszy od aktywacji chodził idealnie prze średnio 14-16 godzin po czym następnego dnia prędkość spadała do wartości jak powyżej została przedstawiona. Mam znajomego który pracuje w branży i mówi mi, że o podobny przypadku nie słyszał, chodź ostatnio dzwoniąc do biura obsługi stwierdzili, że nie jest to kwestia tylko mojej osoby, ale też wielu innych, po czym odpowiedziałem, że dostałem na modem SMSa, że sprawa ta zostanie rozstrzygnięta jak najszybciej, minęły 2-tygodnie. To śmieszne mam XXI wiek, zadając pytanie znajomemu, że gdybym pewnie miał umowę iplusa na firmę to sprawa taka rozstrzygnięta zostałaby od razu, po czym stwierdził, że mam rację, wiem, że mam bo uważam, że żadna firma nie pozwoliłabym na straty z tego tytułu. Czyli mam wrażenie, że klienci prywatni są traktowani jak ,,śmiecie" a ich sprawy załatwiane w ostatniej chwili, niech Pan czeka cierpliwie reklamacja trwa 30 dni, równocześnie powinni mówić niech Pan na 30 dni podepnie się pod NETA sąsiada przez Wifi bo my załatwiamy sprawy w ostatniej chwili. Tylko według mnie skoro w nocy net działa to za dnia też powinien skoro kilkanaście razy stwierdzono, że nie mam przekroczonego limitu a SMSy z treścią o obniżonej transmisji danych przez przekroczenie limitu podstawowego, które dostałem w sumie trzy są źle wysłane przez system. Także więc skoro system im nie działa poprawnie to powinni to załatwić od ręki. Życzę im więcej takich klientów jak ja to wtedy się przekonają, że nie warto tak traktować ludzi, bo ja tego tak nie zostawię, już załatwię to jak należy. Liczę jeszcze na jakieś Wasze sugestię i konkretne przemyślenia względem mojej wypowiedzi interesuje mnie co Wy byście zrobili na moim miejscu, gdzie ja jako osoba pracująca nie mogę się obyć bez internetu bo to źródło mojego utrzymania że tak powiem kontakty z klientami itp. Pozdrawiam serdecznie .
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: YaHooo »

Piotr87TM pisze:gdzie ja jako osoba pracująca nie mogę się obyć bez internetu bo to źródło mojego utrzymania że tak powiem kontakty z klientami itp. Pozdrawiam serdecznie .
Nie wiem czy to coś da. Bo zawsze w umowie pisze, że nie gwarantują poprawnego działania internetu. W zależności od obciążenia sieci, warunków pogodowych itp. Ale ja bym za takie działanie internetu żądał rabatu na abonament.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: Jo_gurt »

Piotr87TM pisze:gdzie ja jako osoba pracująca nie mogę się obyć bez internetu bo to źródło mojego utrzymania że tak powiem
Do takich zastosowań powinieneś sobie sprawić połączenie klasy biznesowej. Także z tego tytułu nic nie zdziałasz.
jarek999
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1559
Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: jarek999 »

Piotr87TM,
Jeszcze jedno chodzi mi po głowie skoro wcześniej stwierdzali, że wina jest jeszcze po stronie karty sim i wymieniłem ją 4-krotnie, to po każdej wymianie internet począwszy od aktywacji chodził idealnie prze średnio 14-16 godzin po czym następnego dnia prędkość spadała do wartości jak powyżej została przedstawiona. Mam znajomego który pracuje w branży i mówi mi, że o podobny przypadku nie słyszał, chodź ostatnio dzwoniąc do biura obsługi stwierdzili, że nie jest to kwestia tylko mojej osoby, ale też wielu innych, po czym odpowiedziałem, że dostałem na modem SMSa, że sprawa ta zostanie rozstrzygnięta jak najszybciej, minęły 2-tygodnie. To śmieszne mam XXI wiek, zadając pytanie znajomemu, że gdybym pewnie miał umowę iplusa na firmę to sprawa taka rozstrzygnięta zostałaby od razu, po czym stwierdził, że mam rację, wiem, że mam bo uważam, że żadna firma nie pozwoliłabym na straty z tego tytułu. Czyli mam wrażenie, że klienci prywatni są traktowani jak ,,śmiecie" a ich sprawy załatwiane w ostatniej chwili, niech Pan czeka cierpliwie reklamacja trwa 30 dni, równocześnie powinni mówić niech Pan na 30 dni podepnie się pod NETA sąsiada przez Wifi bo my załatwiamy sprawy w ostatniej chwili.
Sory memory ale coś zaczyna mi tu zaczyna nie grać w tych Twoich postach. Uściślijmy z czym tak dokładnie masz problem, z jakiej oferty, sprzętu i w jaki sposób korzystasz z sieci (stacjonarnie czy mobilnie )? :faq: P.S Czytając ww posty można mieć wrażenie że z netu 3G nie da się korzystać bez codziennych problemów a rzeczywistość jest bardziej kolorowa-jest wielu ISP którzy nie są wstanie mu dorównać. :cfaniak:
jareq
djablox
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-08, 19:31
Lokalizacja: podkarpackie

zjadane limity

Post autor: djablox »

Ja mam chyba to samo. Ja zorientowałem sie dosc szybko ze cos jest nie tak, ale plus troche pozniej. Mialem nie włączony iplusopobieracz od 00.00 do 9.00. I tak nic sie nie zmieniło... Ale i tak po wykupie pakietu 1GB nie ściągając nic, mam ten limit 1,5 dnia. Mnie to juz wku... A plus nie ma mozliwosci sprawdzic kiedy cos sciagam, bo im nie wolno :-) kuriozum... wiec place abonament 110 pln i dokupujac 2x pakiet 1gb w sumie wychodzi 160 zł za 22GB... przeciez to rozbój... mieszkam w miejscowosci gdzie nic innego sie nie da wiec jestem skazany na nich... tez jestem informatykiem i z wykształcenia i z zawodu wiec wiem co mowie...
jarek999
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1559
Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE Plus - prędkość po limicie

Post autor: jarek999 »

djablox,
A plus nie ma mozliwosci sprawdzic kiedy cos sciagam, bo im nie wolno :-) kuriozum... wiec place abonament 110 pln i dokupujac 2x pakiet 1gb w sumie wychodzi 160 zł za 22GB... przeciez to rozbój... mieszkam w miejscowosci gdzie nic innego sie nie da wiec jestem skazany na nich... tez jestem informatykiem i z wykształcenia i z zawodu wiec wiem co mowie...
Czemu nie zalogujesz się do konta on-line? Możesz sprawdzić jakie usługi masz aktywne, ilość danych ściągniętych-może nie jest to tak jak byśmy tego oczekiwali ale w Twoim przypadku w zupełności wystarczy (jest biling sesji i ilości ściągniętych danych). Reklamować nie odpuszczać i już, nie widzę problemu, jeżeli opłacasz rachunki w terminie, jesteś świadomym klientem (jest jakiś babol w rozliczeniach-nie odpuszczam) to oni nie wywijają żadnych numerów. ;)
jareq
ODPOWIEDZ