Iplus CDMA skaczące pingi.

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

Tesshu
Stały użytkownik forum
Posty: 82
Rejestracja: 2009-01-25, 15:40
Lokalizacja: Cz?stochowa

Re: Iplus CDMA skaczące pingi.

Post autor: Tesshu »

Mam sporządzoną notke na kartce A4 z tytułem " niezgodność z umową " podpis i pieczątke salonu plus-a + date zakupu i oddania modemu do salonu , moje dane + Pani przedstawiła całą sytuacje i wysłała router do ponownej expertyzy .

z UKE dostałem potwierdzenie zgłoszenia + dosłanie im moich danych adresowych ( nie podałem w mailu numeru domu :P)

Dam sobie ręke uciąć że serwis przyśle modem znowu twierdząc ,że jest sprawny .

Przecierz to jest nie mozliwe aby wina była np po stronie komputera , kabla lub anteny skoro sprawdzałem internet w różnych pokojach , na róznych antenach , kablach i nawet przez Wi-Fi ,a mam 3x cdma z orange i takie rzeczy się nigdy nie działy tym bardziej ,że to sam wysył danych leży ,a odbiór jest dobry .
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Iplus CDMA skaczące pingi.

Post autor: ja.michal »

Tesshu pisze:Mam sporządzoną notke na kartce A4 z tytułem " niezgodność z umową " podpis i pieczątke salonu plus-a + date zakupu i oddania modemu do salonu , moje dane + Pani przedstawiła całą sytuacje i wysłała router do ponownej expertyzy .
:ok:
ryba825
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1332
Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Iplus CDMA skaczące pingi.

Post autor: ryba825 »

Pada Wam totalnie pingowanie i transmisja się wiesza?
Tesshu
Stały użytkownik forum
Posty: 82
Rejestracja: 2009-01-25, 15:40
Lokalizacja: Cz?stochowa

Re: Iplus CDMA skaczące pingi.

Post autor: Tesshu »

Wczoraj odebrałem telefon od Pani z salonu plus-a , modem wrócił do nich z notką iż jest uszkodzony tym samym zostanie wymieniony na nowy , teraz tylko muszę czekać aż Panie z salonu dostaną modem ponieważ nie mają już ich na stanie heh .
W ogóle plus odmówił mi zwrotu za czas przez jaki nie korzystałem z internetu ,a płaciłem czyli na dzień dzisiejszy to jakieś 63 dni , twierdzą że to nie odpowiadają za spadek jakości sygnału i uszkodzony router o_O - złodziejstwo i plucie w twarz konsumentą to standard u w PL ;/
Tesshu
Stały użytkownik forum
Posty: 82
Rejestracja: 2009-01-25, 15:40
Lokalizacja: Cz?stochowa

Re: Iplus CDMA skaczące pingi.

Post autor: Tesshu »

Moja sprawa zakończona sukcesem , za pośrednictwem UKE umowa została rozwiązana bez kary umownej co najśmieszniejsze Pani która dzwoniła ,że nowy modem czeka 10 lipca nic o tym nie wiedziała ,a umowa według pisma które dostałem została rozwiązana 6 lipca , zadzwoniłem do salonu i upewniłem się iż moja umowa została rozwiązana , Pani z salonu potwierdziła ,a także powiedziała że w tej sytuacji nie może mi wymienić routera , no cóż jestem stratny na tym ale naszczęście nie muszę już płacić za coś co mi nie działa .
Po 70+ dniach , straconych nerwach wszystko skończone x)
Moja rada , nie poddawajcie się gdy macie problemy , najlepiej od razu piszcie do urzędu komunikacji elektronicznej ponieważ samemu mozna dostać nerwicy lub wysiwieć w wieku 2x paru lat x)
ODPOWIEDZ