awaria BTS i zgłoszenie w plusie
Moderator: Moderatorzy
- asiek120
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
- Lokalizacja: Polska
awaria BTS i zgłoszenie w plusie
Jak szybko plus reaguje na zgłoszenie awarii BTS i jak szybko te usterki są usuwane?
Z BTS którego ciągnę wczoraj nie mogłem połączyć się z internetem, ale mogłem wykonywać połączenia telefoniczne.
Usterkę zgłosiłem pod numerem 601 101 101 i tam poinformowano mnie, że oddzwonią do mnie aby poinformować co i jak.
Dziś rano (g:10.00) usterka została usunięta w 50% mianowicie jest zasięg GPRS (a winien być EDGE)
Z BTS którego ciągnę wczoraj nie mogłem połączyć się z internetem, ale mogłem wykonywać połączenia telefoniczne.
Usterkę zgłosiłem pod numerem 601 101 101 i tam poinformowano mnie, że oddzwonią do mnie aby poinformować co i jak.
Dziś rano (g:10.00) usterka została usunięta w 50% mianowicie jest zasięg GPRS (a winien być EDGE)
- Fanta
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2007-01-29, 23:06
- Lokalizacja: Siedlce (okolice)
Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie
Jakiś czas temu (kilka dni przed świętami wielkanocnymi) popsuł się nadajnik z którego korzystałem, z początku brałem pod uwagę jakieś prace konserwatorskie, modernizacje czy coś, wiedziałem to na 100% że jest coś nie tak, gdyż byłem 1 metr od niego z telefonem w ręku wyposażonym w netmonitora, zresztą zasięg na telefonie był 2/5. zgłosiłem to niezwłocznie do działu technicznego (601101101) i po kilku dniach pan oddzwonił i poinformował mnie że nadajnik jest ok (ja i tak wiedziałem swoje). Po napisaniu kilku reklamacji, nadajnik został naprawiony dopiero 1 czerwca, chyba to taki prezent na dzień dziecka. Ale nawet mnie o tym nie poinformowali 
Morał więc z tego taki, że mają strasznie wolny "zapłon".

Morał więc z tego taki, że mają strasznie wolny "zapłon".
- asiek120
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
- Lokalizacja: Polska
Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie
no to muszę ich nękać aż naprawią
Edit1
dziś znów dzwoniłem aby dowiedzieć sie na jakim etapie jest zgłoszona przeze mnie sprawa i poinformowano mnie, że BTS jest przeciążony i faktycznie występują w nim niedomagania i dział techniczny sprawę załatwia. Jak załatwią to mnie poinformują.
Edit1
dziś znów dzwoniłem aby dowiedzieć sie na jakim etapie jest zgłoszona przeze mnie sprawa i poinformowano mnie, że BTS jest przeciążony i faktycznie występują w nim niedomagania i dział techniczny sprawę załatwia. Jak załatwią to mnie poinformują.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 425
- Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
- Lokalizacja: Aleksandrow L.
Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie
Pod 601101101 owszem przyjmuja zgloszenia o awariach pomimo zapewnien nie oddzwaniaja albo jak "musza"... Takze trzeba pamietac nr zgloaszenia i samemu dzwonic i pilnowac sprawy... Ja u siebie mialem awarie edge na 1 sektorze - wysiadl calkiem i byl tylko gprs - dalem zgloszenie i po okolo 2tygodniach edge wrocil... Podobno modul edge zostal wymieniony... Wazne ze do dzis edge w plusie dziala mi wysmienicie 

Hspa 10,2mb/s http://www.speedtest.net/result/670298212.png
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1471
- Rejestracja: 2006-07-19, 22:59
- Lokalizacja: Żyrardów-okolice
Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie
Nie będę zaczynał nowego wątku, więc podłącze się tu.
Właśnie przed paroma minutami miałem małą awarię internetu w Plusie. Zerwało połączenie. Tym razem przełączenie na inny nadajnik nie pomogło (zdążyłem sprawdzić 3)- brak połączenia i na komórce i w PC. To było jakieś większe tąpnięcie, ale szczęście po 15 min.wszystko wróciło do normy.
Czas awarii- tuż przed 17.00

Właśnie przed paroma minutami miałem małą awarię internetu w Plusie. Zerwało połączenie. Tym razem przełączenie na inny nadajnik nie pomogło (zdążyłem sprawdzić 3)- brak połączenia i na komórce i w PC. To było jakieś większe tąpnięcie, ale szczęście po 15 min.wszystko wróciło do normy.
Czas awarii- tuż przed 17.00
- asiek120
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
- Lokalizacja: Polska
Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie
no i usterka usunięta zasięg EDGE powrócił i nie zadzwonili:) pewnie wyszli z założenie, że sam zobaczę, że wsio działa