awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: asiek120 »

Jak szybko plus reaguje na zgłoszenie awarii BTS i jak szybko te usterki są usuwane?

Z BTS którego ciągnę wczoraj nie mogłem połączyć się z internetem, ale mogłem wykonywać połączenia telefoniczne.

Usterkę zgłosiłem pod numerem 601 101 101 i tam poinformowano mnie, że oddzwonią do mnie aby poinformować co i jak.

Dziś rano (g:10.00) usterka została usunięta w 50% mianowicie jest zasięg GPRS (a winien być EDGE)
Awatar użytkownika
Fanta
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1242
Rejestracja: 2007-01-29, 23:06
Lokalizacja: Siedlce (okolice)

Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: Fanta »

Jakiś czas temu (kilka dni przed świętami wielkanocnymi) popsuł się nadajnik z którego korzystałem, z początku brałem pod uwagę jakieś prace konserwatorskie, modernizacje czy coś, wiedziałem to na 100% że jest coś nie tak, gdyż byłem 1 metr od niego z telefonem w ręku wyposażonym w netmonitora, zresztą zasięg na telefonie był 2/5. zgłosiłem to niezwłocznie do działu technicznego (601101101) i po kilku dniach pan oddzwonił i poinformował mnie że nadajnik jest ok (ja i tak wiedziałem swoje). Po napisaniu kilku reklamacji, nadajnik został naprawiony dopiero 1 czerwca, chyba to taki prezent na dzień dziecka. Ale nawet mnie o tym nie poinformowali :twisted:

Morał więc z tego taki, że mają strasznie wolny "zapłon".
[center]!! Zaczynaj od: FAQ -> Szukaj tematów-> GOOGLE
Regulamin i Netykieta[/center]
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: asiek120 »

no to muszę ich nękać aż naprawią

Edit1
dziś znów dzwoniłem aby dowiedzieć sie na jakim etapie jest zgłoszona przeze mnie sprawa i poinformowano mnie, że BTS jest przeciążony i faktycznie występują w nim niedomagania i dział techniczny sprawę załatwia. Jak załatwią to mnie poinformują.
szalony
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 425
Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
Lokalizacja: Aleksandrow L.

Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: szalony »

Pod 601101101 owszem przyjmuja zgloszenia o awariach pomimo zapewnien nie oddzwaniaja albo jak "musza"... Takze trzeba pamietac nr zgloaszenia i samemu dzwonic i pilnowac sprawy... Ja u siebie mialem awarie edge na 1 sektorze - wysiadl calkiem i byl tylko gprs - dalem zgloszenie i po okolo 2tygodniach edge wrocil... Podobno modul edge zostal wymieniony... Wazne ze do dzis edge w plusie dziala mi wysmienicie :)
Ufo atakuje
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1471
Rejestracja: 2006-07-19, 22:59
Lokalizacja: Żyrardów-okolice

Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: Ufo atakuje »

Nie będę zaczynał nowego wątku, więc podłącze się tu. :)

Właśnie przed paroma minutami miałem małą awarię internetu w Plusie. Zerwało połączenie. Tym razem przełączenie na inny nadajnik nie pomogło (zdążyłem sprawdzić 3)- brak połączenia i na komórce i w PC. To było jakieś większe tąpnięcie, ale szczęście po 15 min.wszystko wróciło do normy.
Czas awarii- tuż przed 17.00
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

Re: awaria BTS i zgłoszenie w plusie

Post autor: asiek120 »

no i usterka usunięta zasięg EDGE powrócił i nie zadzwonili:) pewnie wyszli z założenie, że sam zobaczę, że wsio działa
ODPOWIEDZ