Blueconnect - Problemy z internetem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-10-08, 16:46
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
Blueconnect - Problemy z internetem
Witam was serdecznie!
Mam poważny problem z blueconnect i potrzebna jest mi pomoc kogoś w temacie. Na początek chciałbym przeprosić za tak długi opis, jednak sytuacja jest trochę skomplikowana.
Mniej więcej 2 lata temu zakupiłem sobie bezprzewodowy internet blueconnect z limitem miesięcznym 3GB. Po mniej więcej 1,5 roku używania nagle z dnia na dzień internet przestał działać prawidłowo (opis usterki pod opisem mojej"niezwykłej" historii). Zgłosiłem usterkę na infolinii i po kilku dniach problem został "rozwiązany" i rzeczywiście internet działał, jednak nie tak samo jak wcześniej. Potrwało to zaledwie kilka dni i od tego czasu zaczęły się poważne problemy. Internet raz działał, raz nie. Oczywiście cały czas zgłaszałem usterkę i za każdym razem otrzymywałem odpowiedzi od T-Mobile które nie dość że były bez sensu, to dodatkowo jedne zaprzeczały drugim. Na samym początku że brak usterki, później że muszę pracować na wymuszonym trybie 2G bo u mnie zasięg za słaby, później że na 3G bo jak ustawiam automatycznie to tak może się dziać, potem że uszkodzony mam modem, potem że komputer. Aby udowodnić że problem nie leży po mojej stronie zmieniłem komputer, zmieniłem modem i tu najważniejsze aby udowodnić że to nie problem z zasięgiem (pomimo że mam w domu full zasięg HSDPA lub UMTS) znalazłem w internecie adres najbliższego BTS do którego się loguje i pojechałem pod sam nadajnik, co by nikt nie mógł mi powiedzieć że nie mam zasięgu (mieszkam mniej więcej 1,5km w linii prostej od tego nadajnika jednak postanowiłem być od niego kilkadziesiąt metrów). Pod nadajnikiem problem dalej występował. Postanowiłem podjechać do innego nadajnika i tu się bardzo zdziwiłem. Internet zaczął działać prawidłowo. Po dłuższym dochodzeniu zauważyłem że problem występuje tylko i wyłącznie na tym nadajniku, do którego się loguję z miejsca w którym mieszkam. Oczywiście po zgłoszeniu tego, T-Mobile dalej śpiewało to samo brak usterek i tu doszło nowe że oni "nie gwarantują prędkości internetu, ponieważ jest ona zmienna w zależności od ilości użytkowników, warunków atmosferycznych" itd. itp. Wystąpiłem z pismem do rzecznika i oni oczywiście co odpisali? Że nie gwarantują ble, ble, ble...
Usterka polega na tym że internet nie chce działać tak jak należy. To znaczy że przez 5minut działa jak należy i nagle transfer spada do zera, ale to dosłownie do zera na tyle że w Firefox wyskakuje komunikat o braku połączenia internetowego, tak jak bym się rozłączył. Minie znów kilka minut i na kilka sekund działa prawidłowo i znów spada do zera, potem jak mu się podoba pracuje wolniej niż na pełnym trybie 2G. Kiedyś jak ściągałem plik, lub oglądałem film na YT (gdy wszystko było dobrze) to w wykresie transferu była ciągła linia na poziomie 5-6 Mega bitów(!), a teraz pojawiają się tylko szpilki w odstępach kilku sekund/minut i to maksymalnie 2-3 Mega (najczęściej 1 Mega). Na dniach umieszczę screeny z programu, ponieważ modem blueconnect został delikatnie uszkodzony (wyłamałem gniazdo USB). Dodam że usterka występuje niezależnie od godziny. Wstałem specjalnie o 3 godzinie aby sprawdzić czy dalej będzie to samo. Czasami potrafi być tak że nie działa przez kilka godzin, a czasami pracuje jak należy przez kilkanaście minut. Zauważyłem też że modem lubi przeskakiwać pomiędzy HDSPA i UMTS, pomimo pełnego zasięgu. W najgorszym przypadku zasięg spada do 3 kresek, co na innych nadajnikach nie powoduje żadnej utraty przepustowości
Czego oczekuję? Potrzebuje podstaw od strony technicznej aby udowodnić że ten nadajnik z którego korzystam jest uszkodzony. Jeżeli uda mi się to udowodnić dzięki pomocy kogoś z was nie obejdzie się bez mojego odwdzięczenia się. Na pewno nie pozostanę tylko dłużny mentalnie.
Jeżeli będzie wam coś potrzebne to proszę piszcie, wykonam wszystko co będziecie chcieli i będę to potwierdzał filmami/zdjęciami/logami czy co tylko będzie potrzebne. Jeżeli będzie trzeba zaczniemy całą procedurę od początku.
Mam poważny problem z blueconnect i potrzebna jest mi pomoc kogoś w temacie. Na początek chciałbym przeprosić za tak długi opis, jednak sytuacja jest trochę skomplikowana.
Mniej więcej 2 lata temu zakupiłem sobie bezprzewodowy internet blueconnect z limitem miesięcznym 3GB. Po mniej więcej 1,5 roku używania nagle z dnia na dzień internet przestał działać prawidłowo (opis usterki pod opisem mojej"niezwykłej" historii). Zgłosiłem usterkę na infolinii i po kilku dniach problem został "rozwiązany" i rzeczywiście internet działał, jednak nie tak samo jak wcześniej. Potrwało to zaledwie kilka dni i od tego czasu zaczęły się poważne problemy. Internet raz działał, raz nie. Oczywiście cały czas zgłaszałem usterkę i za każdym razem otrzymywałem odpowiedzi od T-Mobile które nie dość że były bez sensu, to dodatkowo jedne zaprzeczały drugim. Na samym początku że brak usterki, później że muszę pracować na wymuszonym trybie 2G bo u mnie zasięg za słaby, później że na 3G bo jak ustawiam automatycznie to tak może się dziać, potem że uszkodzony mam modem, potem że komputer. Aby udowodnić że problem nie leży po mojej stronie zmieniłem komputer, zmieniłem modem i tu najważniejsze aby udowodnić że to nie problem z zasięgiem (pomimo że mam w domu full zasięg HSDPA lub UMTS) znalazłem w internecie adres najbliższego BTS do którego się loguje i pojechałem pod sam nadajnik, co by nikt nie mógł mi powiedzieć że nie mam zasięgu (mieszkam mniej więcej 1,5km w linii prostej od tego nadajnika jednak postanowiłem być od niego kilkadziesiąt metrów). Pod nadajnikiem problem dalej występował. Postanowiłem podjechać do innego nadajnika i tu się bardzo zdziwiłem. Internet zaczął działać prawidłowo. Po dłuższym dochodzeniu zauważyłem że problem występuje tylko i wyłącznie na tym nadajniku, do którego się loguję z miejsca w którym mieszkam. Oczywiście po zgłoszeniu tego, T-Mobile dalej śpiewało to samo brak usterek i tu doszło nowe że oni "nie gwarantują prędkości internetu, ponieważ jest ona zmienna w zależności od ilości użytkowników, warunków atmosferycznych" itd. itp. Wystąpiłem z pismem do rzecznika i oni oczywiście co odpisali? Że nie gwarantują ble, ble, ble...
Usterka polega na tym że internet nie chce działać tak jak należy. To znaczy że przez 5minut działa jak należy i nagle transfer spada do zera, ale to dosłownie do zera na tyle że w Firefox wyskakuje komunikat o braku połączenia internetowego, tak jak bym się rozłączył. Minie znów kilka minut i na kilka sekund działa prawidłowo i znów spada do zera, potem jak mu się podoba pracuje wolniej niż na pełnym trybie 2G. Kiedyś jak ściągałem plik, lub oglądałem film na YT (gdy wszystko było dobrze) to w wykresie transferu była ciągła linia na poziomie 5-6 Mega bitów(!), a teraz pojawiają się tylko szpilki w odstępach kilku sekund/minut i to maksymalnie 2-3 Mega (najczęściej 1 Mega). Na dniach umieszczę screeny z programu, ponieważ modem blueconnect został delikatnie uszkodzony (wyłamałem gniazdo USB). Dodam że usterka występuje niezależnie od godziny. Wstałem specjalnie o 3 godzinie aby sprawdzić czy dalej będzie to samo. Czasami potrafi być tak że nie działa przez kilka godzin, a czasami pracuje jak należy przez kilkanaście minut. Zauważyłem też że modem lubi przeskakiwać pomiędzy HDSPA i UMTS, pomimo pełnego zasięgu. W najgorszym przypadku zasięg spada do 3 kresek, co na innych nadajnikach nie powoduje żadnej utraty przepustowości
Czego oczekuję? Potrzebuje podstaw od strony technicznej aby udowodnić że ten nadajnik z którego korzystam jest uszkodzony. Jeżeli uda mi się to udowodnić dzięki pomocy kogoś z was nie obejdzie się bez mojego odwdzięczenia się. Na pewno nie pozostanę tylko dłużny mentalnie.
Jeżeli będzie wam coś potrzebne to proszę piszcie, wykonam wszystko co będziecie chcieli i będę to potwierdzał filmami/zdjęciami/logami czy co tylko będzie potrzebne. Jeżeli będzie trzeba zaczniemy całą procedurę od początku.
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
To może być kluczem do rozwiązania zagadki. Czy jak wymusisz transfer za pomocą np radia internetowego to modem też schodzi z HSDPA na UMTS? Bo niektóre modemy mają problem i wtedy się zawieszają.tkoras pisze:Zauważyłem też że modem lubi przeskakiwać pomiędzy HDSPA i UMTS, pomimo pełnego zasięgu.
Ewentualnie można by spróbować sprawdzić jak będzie się zachowywać inny modem zalogowany do Twojej stacji.
Ogólnie rzecz biorąc to udowodnienie czegokolwiek operatorowi jest bardzo mało prawdodpodobne... Bo faktycznie w umowie są zastrzeżenia, że nie gwarantują prędkości, może się ona zmieniać w zależności od obciążenia sieci, czy pogody itp. Co więcej, jeśli wyeliminujemy możliwość zawieszania się modemu po wymuszeniu ruchu według mnie jest prawie na 100% pewne, że to jest wina sieci. Jednak nie mamy za bardzo możliwości udowodnić tego. Jeśli chodzi o to co byś musiał zrobić, to trzeba uderzać do UOKiK. Bywały na naszym forum takie przypadki, że rzecznik praw konsumenta spowodował możliwość zerwania umowy bez ponoszenia kary. Jednak wciąż są to przypadki jednostkowe. Chyba, że w 100% uda Ci się udowodnić, że nie jesteś w stanie korzystać z internetu za który przecież płacisz.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-10-08, 16:46
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
No właśnie o to chodzi. Na początku zależało mi tylko na naprawie usterki, bo przez 1,5 roku byłem zadowolony i tu nagle trach... Teraz chce zerwania umowy, ponieważ jeżeli co jakiś czas brak jest jakiejkolwiek przepustowości to znaczy że nie są w stanie mi zapewnić połączenia, nawet na minimalnym transferze. Powiedzmy strona ładuje się po czym staje w miejscu i "zawiesza" się ładowanie, gdy kliknę odśwież wyskakuje mi informacja o braku połączenia internetowego. Ja to rozumiem że transfer spada i nie są w stanie go zapewnić, jednak zgodzisz się chyba że jak zrywa połączenie i nie da się załadować strony to nie jest to prawidłowa praca internetu mobilnego, tym bardziej że na innych nadajnikach jest ok a usterka nie jest zależna od pory.
Co do przełączenia. Gdy pracuje na wymuszonym trybie 3G to też się przełącza między UMTS a HDSPA. Też tak myślałem że to może być klucz. Co do modemu, aby wyeliminować modem przełączyłem się na inny i na drugim było to samo
Ja naprawdę nie szukam dziury w całym, tylko chce im pokazać że nie mogą sobie lecieć w kulki bo nie chce im się tego naprawić. Niestety nie znam technologii i nie wiem jak dokładnie działa to od podszewki. Jestem elektronikiem i zagadnienia techniczne przychodzą mi bardzo łatwo, dla tego pomyślałem że na tym forum znajdę kogoś kto BTS'y zna od podstaw i będzie mi w stanie podpowiedzieć jakie dane muszę posprawdzać i jakiego oprogramowania użyć.
Po przeczytaniu całego tego mojego opisu pomyślałem że nie łatwo jest zrozumieć dokładnie o co mi chodzi, dla tego postanowiłem że jakoś na dniach nagram film aby pokazać wizualnie jak to działa.
Co do przełączenia. Gdy pracuje na wymuszonym trybie 3G to też się przełącza między UMTS a HDSPA. Też tak myślałem że to może być klucz. Co do modemu, aby wyeliminować modem przełączyłem się na inny i na drugim było to samo
Ja naprawdę nie szukam dziury w całym, tylko chce im pokazać że nie mogą sobie lecieć w kulki bo nie chce im się tego naprawić. Niestety nie znam technologii i nie wiem jak dokładnie działa to od podszewki. Jestem elektronikiem i zagadnienia techniczne przychodzą mi bardzo łatwo, dla tego pomyślałem że na tym forum znajdę kogoś kto BTS'y zna od podstaw i będzie mi w stanie podpowiedzieć jakie dane muszę posprawdzać i jakiego oprogramowania użyć.
Po przeczytaniu całego tego mojego opisu pomyślałem że nie łatwo jest zrozumieć dokładnie o co mi chodzi, dla tego postanowiłem że jakoś na dniach nagram film aby pokazać wizualnie jak to działa.
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Jak najbardziej się z Tobą zgodzę w 100%. Więc jeśli chcesz zerwać umowę, to musisz udokumentować bardzo dokładnie sytuację którą opisałeś. Że nawet strona nie chce się załadować.tkoras pisze:jednak zgodzisz się chyba że jak zrywa połączenie i nie da się załadować strony to nie jest to prawidłowa praca internetu mobilnego,
W takim razie coraz bardziej zbliżamy się do tego, że to po prostu wina sieci.tkoras pisze:dy pracuje na wymuszonym trybie 3G to też się przełącza między UMTS a HDSPA. Też tak myślałem że to może być klucz. Co do modemu, aby wyeliminować modem przełączyłem się na inny i na drugim było to samo
Ależ ja tak nie twierdzę. Na forum mamy dużo osób które borykają się z podobnymi do Ciebie problemami... Sam długo używałem internetu komórkowego jako jedynego łącza, więc wiem jakie to frustrujące.tkoras pisze:Ja naprawdę nie szukam dziury w całym, tylko chce im pokazać że nie mogą sobie lecieć w kulki bo nie chce im się tego naprawić.
W zasadzie to Ty masz małe szanse na zbadanie sieci i jej parametrów. Bo zwykłym modemem mało co można sprawdzić, nawet posiadając komercyjne i drogie oprogramowanie typu Qualcomm eXtensible Diagnostic Monitor (QXDM), czy Ericsson TEMS Investigation. Aby wykonać dokładne pomiary sieci należałoby się zaopatrzyć w specjalny modem który ma więcej funkcji niż zwykły, wtedy informacje będą o wiele pełniejsze.tkoras pisze:Jestem elektronikiem i zagadnienia techniczne przychodzą mi bardzo łatwo, dla tego pomyślałem że na tym forum znajdę kogoś kto BTS'y zna od podstaw i będzie mi w stanie podpowiedzieć jakie dane muszę posprawdzać i jakiego oprogramowania użyć.
Ja tam opis rozumiemtkoras pisze:Po przeczytaniu całego tego mojego opisu pomyślałem że nie łatwo jest zrozumieć dokładnie o co mi chodzi, dla tego postanowiłem że jakoś na dniach nagram film aby pokazać wizualnie jak to działa.

Ogólnie to ja bym nagrał filmik, i to nie jeden, ale wiele o różnych porach, w którym by było widać jak różne strony nie mogą się załadować. Bo chyba żadnych dowodów bardziej przemawiających do BOK'u nie znajdziesz.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
- kris_kjk
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 158
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:23
- Lokalizacja: UE
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
YaHooo pisze:Jak najbardziej się z Tobą zgodzę w 100%. Więc jeśli chcesz zerwać umowę, to musisz udokumentować bardzo dokładnie sytuację którą opisałeś. Że nawet strona nie chce się załadować.
Dokładnie udokumentować z użyciem różnych programów do połączeń, różnych "speed testów", z odpalonym TNI pokazującym BTS-a itp. dane połączenia. Trzeba udokumentować, że pomimo np. dobrego sygnału (odpalony TNI), mamy skaczący, zerowy transfer (odpalony w okienku jakiś spedtest), i odpalone okno przeglądarki której sesja kończy się komunikatem o braku połączenia itp.YaHooo pisze:Ogólnie to ja bym nagrał filmik, i to nie jeden, ale wiele o różnych porach, w którym by było widać jak różne strony nie mogą się załadować. Bo chyba żadnych dowodów bardziej przemawiających do BOK'u nie znajdziesz.
@tkoras to Ty musisz wykazać, że problem nie jest u Ciebie (a jeśli nie u Ciebie to u operatora). Użyj różnych modemów, różnych przeglądarek, spedtestów, programów do połączeń, po odpalanych w okienkach i rób z tego zrzuty ekranu, filmiki YouTube. Użyj nawet innego komputera, bo tak też będą się bronili, że to problem twojego sprzętu.
Potem "zasyp" operatora pismem z załącznikami, zrzuty, filmy. Jeśli się nie uda próbuj to rozwiązać z pomocą UKE i UOKiK.
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Ja bym powiedział, że ich udział byłby kluczowy...kris_kjk pisze:Jeśli się nie uda próbuj to rozwiązać z pomocą UKE i UOKiK.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-10-08, 16:46
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Dziękuje że koledzy się tematem zainteresowali.
OK, czyli mam już trochę większą wiedzę. Nagram filmiki z 2 różnych modemów, 2 różnych komputerów, z programem o którym wspomniał kolega (TNI). Dodatkowo opiszę że rozumiem doskonale że nie są w stanie zagwarantować prędkości internetu, jednak w moim przypadku nie są w stanie zagwarantować ciągłości połączenia na poziomie możliwym do przeglądania stron www pomimo pełnego zasięgu HDSPA.
Najgorsze jest to że ja już raz udowodniłem że usterka istnieje, wysłałem reklamację pisemną i nie otrzymałem odpowiedzi w przeciągu gwarantowanych 30 dni. Na zapytanie dla czego dostałem odpowiedź że "pewnie nie umieściłem swoich danych", co było kompletną bzdurą, a później że ich system nie zarejestrował żadnego maila ode mnie. Co ciekawe po przekazaniu sprawy do rzecznika moja reklamacja się odnalazła i zamiast zerwania umowy (którą rościłem u rzecznika) przyznali mi darmowe 3 miesiące (które były w reklamacji której podobno nie otrzymali). Niestety 3 miesiące za darmo interesowały mnie w dniu w którym myślałem że internet działa prawidłowo, co po napisaniu reklamacji okazało się że nie jest prawdą i internet dalej nie działał prawidłowo.
A poniżej obiecywany film. Można zobaczyć jakie prędkości osiągam. Nagrywany na modemie i programie Netii, jednak z technicznego punktu widzenia nie ma to najmniejszej różnicy jaki program i jaki modem. Zobaczcie że raz działa prawidłowo, potem transfer spada, potem znów jest i znów nie ma. Na filmiku i tak dobrze że udało mi się złapać że skoczyło pow. 1 Megabita, ponieważ ostatnimi dni to rzadkość.
http://www.youtube.com/watch?v=PIQcB9vHbP4
OK, czyli mam już trochę większą wiedzę. Nagram filmiki z 2 różnych modemów, 2 różnych komputerów, z programem o którym wspomniał kolega (TNI). Dodatkowo opiszę że rozumiem doskonale że nie są w stanie zagwarantować prędkości internetu, jednak w moim przypadku nie są w stanie zagwarantować ciągłości połączenia na poziomie możliwym do przeglądania stron www pomimo pełnego zasięgu HDSPA.
Najgorsze jest to że ja już raz udowodniłem że usterka istnieje, wysłałem reklamację pisemną i nie otrzymałem odpowiedzi w przeciągu gwarantowanych 30 dni. Na zapytanie dla czego dostałem odpowiedź że "pewnie nie umieściłem swoich danych", co było kompletną bzdurą, a później że ich system nie zarejestrował żadnego maila ode mnie. Co ciekawe po przekazaniu sprawy do rzecznika moja reklamacja się odnalazła i zamiast zerwania umowy (którą rościłem u rzecznika) przyznali mi darmowe 3 miesiące (które były w reklamacji której podobno nie otrzymali). Niestety 3 miesiące za darmo interesowały mnie w dniu w którym myślałem że internet działa prawidłowo, co po napisaniu reklamacji okazało się że nie jest prawdą i internet dalej nie działał prawidłowo.
A poniżej obiecywany film. Można zobaczyć jakie prędkości osiągam. Nagrywany na modemie i programie Netii, jednak z technicznego punktu widzenia nie ma to najmniejszej różnicy jaki program i jaki modem. Zobaczcie że raz działa prawidłowo, potem transfer spada, potem znów jest i znów nie ma. Na filmiku i tak dobrze że udało mi się złapać że skoczyło pow. 1 Megabita, ponieważ ostatnimi dni to rzadkość.
http://www.youtube.com/watch?v=PIQcB9vHbP4
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Z tego co pamiętam, to według prawa taka sytuacja działa na Twoją korzyść i reklamację uznaje się jako uznaną.tkoras pisze:wysłałem reklamację pisemną i nie otrzymałem odpowiedzi w przeciągu gwarantowanych 30 dni.
No właśnie. A jeszcze trzeba by złapać taką sytuację, że w ogóle strona się nie załaduje.tkoras pisze:Zobaczcie że raz działa prawidłowo, potem transfer spada, potem znów jest i znów nie ma. Na filmiku i tak dobrze że udało mi się złapać że skoczyło pow. 1 Megabita, ponieważ ostatnimi dni to rzadkość.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-10-08, 16:46
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Już z 5 filmików 10-cio minutowych nagrałem, tak więc materiał się zbiera:)
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
No i trzeba to wszystko pokazaćtkoras pisze:Już z 5 filmików 10-cio minutowych nagrałem, tak więc materiał się zbiera:)

Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
- KrissTofferr
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1271
- Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: Blueconnect - Problemy z internetem
Log z Wireshark'a byłby mocnym dowodem bo są tam adresy IP i dokładne timingi pakietów.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2006-05-17, 22:55
- Lokalizacja: Warszawa
to nie Twoja wina
według mnie to świadoma praktyka operatora. Skusiłem się na promocyjny pakiet BT na kartę 4,5GB za 50pln ze startem 2GB przy kupnie karty za 25pln. Otóż po wykorzystaniu pakietu startowego, doładowałem konto, dostałem sms-a o nowym bonusie i ... internetu nie było a zamiaste tego ciągle sms-y o braku środków na koncie. BOU udawało, że rozwiązuje problem. Po tygodniu łaskawie przywrócili net, choć z ich strony podejrzeń była cała masa. To modem padł, to karta sim, to wina mojego kompa. Wyjaśniłem, że własnie korzystam w tym samym miejscu i z tego samego sprzętu na drugiej karcie BT i wszystko jest ok. Teraz jak już działa, to zauważyłem kolejną ciekawostkę, przy pobieraniu z serwera pliku 78MB dokładnie co 10MB SESJA BYŁA ZRYWANA ! Nie jest to przypadek, bo z premedytacją starałem się pobrać kilka innych plików i efekt zawsze był ten sam 10MB i bęc sesja przerwana. Co na to BOU ? niby mają przejściowe kłopoty ;-) Jednak na innej karcie BT, bez bonusa, gdzie kasa jest pobierana za transfer pobranie pliku 27MB poszło bez najmniejszego zacięcia. Dodam tylko, że kasa z konta też zniknęła tzn. biling a stan środków z różnicą na moją niekorzyść.