ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: ra-v »

Mam modem ZTE MF821, który był sprzedany za 1 zł przy przedłużaniu umowy z Plus.
Teraz przestał się włączać - na żadnym PC nie włącza się nawet czerwona dioda, więc tzreba oddać na gwarancje.

Pytanie czy ja mogę wybrać dowolny autoryzowany serwis ZTE i tam wysłać modem wraz z formularzem reklamacyjnym oraz fakturą zakupu (kopią?) z Plus?
Poleca ktoś jakiś serwis?
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
berni
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 496
Rejestracja: 2009-06-14, 22:21
Lokalizacja: PL

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: berni »

@ra-v nie wiem czy zaglądasz na Forum Plusa, tutaj
http://plusforum.pl/viewtopic.php?p=52094#p52094
oficjalny przedstawiciel Plusa podaje informację o wydaniu wkrótce oczekiwanej aktualizacji dla tego modemu.
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: ra-v »

A jaki ma to związek z niedziałającym modemem?
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
berni
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 496
Rejestracja: 2009-06-14, 22:21
Lokalizacja: PL

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: berni »

Ja osobiście poczekałbym na tą aktualizację oprogramowania i poprosiłbym pracowników Plusa aby wykonali tą aktualizację. Gdyby okazało się, że te zabiegi nic nie pomogły to wtedy zgłosiłbym reklamację tego modemu.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26431
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: wojteks »

berni pisze:poprosiłbym pracowników Plusa aby wykonali tą aktualizację
Może przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post a szczególnie fragment:
ra-v pisze:Teraz przestał się włączać
Co świadczy o tym że działał ale przestał czyli się zepsuł.
Nie pomagam na PW!
kmy
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1038
Rejestracja: 2012-01-04, 21:15
Lokalizacja: Płock

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: kmy »

ra-v,

ja bym oddał do punktu, w którym go odbierałeś.
większość punktów ma modemy zastępcze na czas naprawy, nie jest to może nowość, ale pozwala dalej mieć net w czasie naprawy
kiedyś reklamowałem E398 to dali mi chyba e173
jak wrócił, to zadzwonili, pojechałem, zamieniłem modemy.
berni pisze:wydaniu wkrótce oczekiwanej aktualizacji
jak już będzie, to sobie sam zaktualizujesz, jak modem wróci z naprawy
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: ra-v »

ja bym oddał do punktu, w którym go odbierałeś.
Umowa została podpisana za pośrednictwem kuriera, który również dostarczył modem.
Dlatego się pytam czy można po prostu oddać do najbliższego autoryzowanego serwisu.
większość punktów ma modemy zastępcze na czas naprawy, nie jest to może nowość, ale pozwala dalej mieć net w czasie naprawy
Mam 2 modemy w zapasie.
jak już będzie, to sobie sam zaktualizujesz, jak modem wróci z naprawy
Szczerze to mam to gdzieś, będzie rozłączał jak zastępczy to go oddam, niech sami go wgrywają.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
centrix23
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
Lokalizacja: woj. lódzkie

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: centrix23 »

ra-v pisze:Umowa została podpisana za pośrednictwem kuriera, który również dostarczył modem.
Dlatego się pytam czy można po prostu oddać do najbliższego autoryzowanego serwisu.
Możesz do serwisu, ale chyba lepiej przejść się do najbliższego salonu Plusa i tam załatwić sprawę. W salonie możesz zgłosić z tytułu gwarancji bądź niezgodności towaru z umową. Osobiście polecałbym drugą opcję. Sam niedługo będę załatwiał sprawę w ten sposób...
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: ra-v »

Niezgodność "towaru" z umową chyba nie pasuje, bo wtedy trzeba by oddać to, co jest w umowie, czyli usługę też.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
centrix23
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
Lokalizacja: woj. lódzkie

Re: ZTE MF 821 na gwarancji, uszkodzony, zakupiony w Plus

Post autor: centrix23 »

ra-v pisze:Niezgodność "towaru" z umową chyba nie pasuje, bo wtedy trzeba by oddać to, co jest w umowie, czyli usługę też.
Nie. To są dwie niezależne umowy. Z jednej strony masz zakup towaru (modem) a z drugiej świadczenie usługi telekomunikacyjnej. Poczytaj trochę o gwarancji i niezgodności towaru z umową. Wszystko to jest regulowane poprzez ustawę.
ODPOWIEDZ