Ciągłe rozłączanie Orange

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bober69
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2007-07-24, 17:25

Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: bober69 »

Cześć, mam problem z moim modemem ZTE MF330 w Orange, otóż gdy korzystam z niego dłużej (ok godziny) internet przestaje działać (czerwona lampka na modemie) i w oprogramowaniu Orange Business Everywhere jest czerwony krzyżyk w polu zasięgu (czyli brak zasięgu). Gdy resetuję komputer, już wszystko wraca do normy (tak jest zawsze) na 4 kreski EDGE. Mam pytanie, czy zna ktoś spsób na rozwiązanie tego problemu, bo staje się to uciążliwe ,jak chcę coś ściągnąć:). Może przydał by się jakiś program do automatycznego wznawiania połączenia, lub coś innego:)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: mar_kow »

bober69 pisze:Może przydał by się jakiś program do automatycznego wznawiania połączenia, lub coś innego:)
...Tak - zdecydowanie program RESET jest na miejscu :wink: Modem jest na tyle ciekawy, lub raczej mało ciekawy że wielu osobom sprawia problemy... Jeżeli jest na gwarancji proponuję go reklamować, jeżeli nie to przejść wszystkie czynności począwszy od reinstalacji systemu, wgrania aplikacji połączenia, update wirmware'u itp. Jeżeli nie pomoże to zostaje tylko Ściana Płaczu - i tam go zostawić :wink:
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Jaco »

bober69 pisze:program do automatycznego wznawiania połączenia
Ja dodam że jest jeszcze program AutoConnect.Program również zlicza wysłane i odebrane dane.
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Darecky »

A jeżeli coś pobierasz z sieci to proponuję zainstalować jakiegoś managera pobierania, np. "Free Download Manager", gdzie możesz wznowić pobieranie od miejsca, gdzie skończyłes ostatnio...
Awatar użytkownika
Fanta
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1242
Rejestracja: 2007-01-29, 23:06
Lokalizacja: Siedlce (okolice)

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Fanta »

A może to problem z aplikacją, spróbuj zrobić sobie Dial-Up, albo użyj programu pogara, wszystko znajdziesz w FAQ.
[center]!! Zaczynaj od: FAQ -> Szukaj tematów-> GOOGLE
Regulamin i Netykieta[/center]
NewWalk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 296
Rejestracja: 2007-02-27, 11:17

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: NewWalk »

Ja mam co prawda inny modem, ale również z Orange.
I podobne objawy miałem na początku gdy korzystałem z aplikacji Business Everywhere. Po kilkunastu dniach zainstalowałem GlobeTrotter Mobility Manager i działa bez najmniejszych problemów.

Więc jak widać, aplikacja Business Everywhere nie jest wolna od wad i może warto ją zastąpić czymś innym?
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Jaco »

Może jednak z tym zasięgiem masz coś nie tak.Podobny prawie wątek opisałeś tutaj: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=43237#43237 .Tyle że tam chodziło o małą prędkość. Czy byłeś z tym modemem w Orange.Co oni ci zasugerowali.Dziwi mnie fakt że przy zakupie nie zwróciłeś uwagi na to czy można podłączyć do tego modemu antenę zewnętrzną która poprawia w małych miejscowościach osiągi modemu.
bober69
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2007-07-24, 17:25

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: bober69 »

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

zainstalowałem aplikację Autoconnect , ale za bardzo nie pomogła.

W salonie Orange powiedzieli, że w tym miesiącu od początku miałem włączony limit transferu ,ponieważ, jak się głupio i niezrozumiale tłumaczyli, kupiłem modem w dziwnym okresie miesiąca. A tak pozatym, gdy kupowałem modem, baba która sprzedawała mi go, powiedziała mi głośno i wyraźnie, że prędkość po wykorzystaniu limitu spadnie DO PRĘDKOŚCI MODEMOWEJ, czyli tyle że wporządku, podppisuję umowę i co przychodzę dwa tygodnie później a kto inny mi mówi, że PRĘDKOŚĆ PO PRZEKROCZENIU LIMITU WYNOSI 16 kb/s , czyli 2 KB/S CZYLI TYLE ILE MI ŚCĄIGAŁ TEN MODEM OD POCZĄTKU. To jest rozwiązanie. Tylko pozostał problem tego rozłączania. Co do sieci to zapomniałem wspomnieć ,że zasięg wynosi 65% EDGE, czyli chyba antenka i tak nie byłaby potrzebna Aha a nie ma może jakiegoś sposobu na oszukanie limitu , bo widziałem kiedyś, że kumpel robił coś z NEO jak jeszcze były te limity, może u nas też coś się uda zrobić?
Ostatnio zmieniony 2007-07-31, 10:07 przez bober69, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Jaco »

Takimi wypowiedziami typu--> <font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font> ZASRANY <--- zaniżasz poziom naszego forum.Własne emocje pozostaw sobie.My ani inni na forum nie muszą czytać takich stwierdzeń.Zobowiązuję Cię do usunięcia tych słów.Tak na forum nie pozwolimy pisać
bober69
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2007-07-24, 17:25

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: bober69 »

Sorry poniosło mnie
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Darecky »

Mi też się rozłączało i się okazało że musiałem wymienić zasilacz, ale to było na PC. Może masz coś z laptopem? Może coś ze złączami?
Awatar użytkownika
Pawe???
Użytkownik forum
Posty: 46
Rejestracja: 2006-11-20, 17:00
Lokalizacja: pl

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Pawe??? »

CJ pisze:A jeżeli coś pobierasz z sieci to proponuję zainstalować jakiegoś managera pobierania, np. "Free Download Manager", gdzie możesz wznowić pobieranie od miejsca, gdzie skończyłes ostatnio...
Sorry za mały OT, ale mam takie pytanko apropos tego Free Download Managera. Czy to działa także na rapidshare i inne tego typu serwisy? Tzn. czy jeśli ściągnie mi się np. 49% i zerwie połączenie to czy muszę ściągnąć tylko brakujące 51% czy całość od nowa (dodam, że mam zmienne IP).
iPlus 110 + Comander2 ~20kB/s
bober69
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2007-07-24, 17:25

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: bober69 »

Mi też się rozłączało i się okazało że musiałem wymienić zasilacz
450 Watowy firmowy Amacrox Warrior w zupełności wystarcza:)

Sorry za mały OT, ale mam takie pytanko apropos tego Free Download Managera. Czy to działa także na rapidshare i inne tego typu serwisy? Tzn. czy jeśli ściągnie mi się np. 49% i zerwie połączenie to czy muszę ściągnąć tylko brakujące 51% czy całość od nowa (dodam, że mam zmienne IP).
Nie da się ściągać przez serwisy typu rapidashe , megaupload itp. Miałem ten sam problem :|
bober69
Użytkownik forum
Posty: 20
Rejestracja: 2007-07-24, 17:25

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: bober69 »

update wirmware'u
Widział może ktokolwiek nowy firmware do tego modelu ( przypomnę -ZTE MF330 ) bo szukałem wszędzie... tylko nie odsyłajcie do google
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Jaco »

A na stronie pomarańczy nie mają? Tylko co chcesz zmianą sofu osiągnąć.Ja bym reklamował modem jak chyba już tu ci radzono.
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ciągłe rozłączanie Orange

Post autor: Darecky »

Aha, ja miałem 350W, teraz mam 400W i też wystarcza.

Co do rapidshare i megaupload to jest problem, najlepiej ściągać wszystko od razu... W wersji płatnej jest możliwość używania takich aplikacji.
ODPOWIEDZ