Witam. Mam taki przypadek ze składałem w tym roku reklamacje z powodu problemów z transmisją gprs / edge. Reklamacje mi uznano i dostałem zniżkę na abo 50% przez pół roku. Minęło pół roku oczywiście żadnej poprawy więc złożyłem kolejną reklamacje i po kilku dniach dostałem odpowiedź ze znów mi uznano reklamacje i znów mi dali zniżkę o 50% na pół roku z abo przyznając sie do tego że to z ich winy. Czy jest szansa zerwania takiej umowy podając jako podstawę utrudnienia z korzystania z usług spowodowane problemami technicznymi operatora? Powiedziano mi ze poprawa usług nastąpi z początkiem 2008r.
Kurde przepraszam moda za pomylenie działów i proszę o przeniesienie do odpowiedniego
Możesz próbować z rozwiązaniem umowy tyle że musisz to dokładnie udowodnić.Masz jakiś papier na to że obniżyli ci abo z ich winy.To by było bardzo przydatne.
Tak łatwo się raczej nie uwolnisz, a 50 % abo to jest żle pod warunkiem, że internet dobrze działa. Napisz na czym dokładnie polega ten problem, może coś poradzimy.
Jest problem z netem, wolny, zrywa itp. problem z połączeniami glosowymi i sms, problem z logowaniem do sieci. A wszystikemu winien jest przeciążony bts. tu fragment ostaniej odpowiedzi od nich:
Wykasowałem ten fragment zeby nie narobić sobie klopotów
I dodam ze to nie jest problem z zasiegiem bo jest na full i bts znajduje się ode mnie okolo 2km. ten drugi numer xxxxx to abo telefoniczny na ktory tez mi dano zniżke
Ostatnio zmieniony 2007-08-08, 22:54 przez magnum_pl, łącznie zmieniany 2 razy.
Dokładnie i do tego czasu smiagało pełną prędkością o od końca stycznia same problemy. Różnica w km tez jest bo zmieniłem lokalizacje. ale to o niczym nie świadczy bo biorąc laptopa do innej miejscowości smiga pięknie. i dalej podtrzymuje swoją teorie bo widze duzą różnice miedzy windą a linuxem.
Może rzeczywiście przydała by się antena kierunkowa. Nie masz nikogo w swojej okolicy co by miał taką antenę i mógłbyś się przejść do niego ze swoim modemem aby sprawdzić.
Antene mam i to mieli napisane w reklamacji ale zawsze to samo sugerują, kierunkową i zwykłą i oryginalną gc12 do tego modelu. to nic nie daje. Dopóki nie odciążą nadajnika to bedzie problem. To samo dzieje sie z połączeniami głosowymi zrywają sie sms dochodzą po kilku godzinach albo wcale. Podam jeszcze jeden przykład. Trzymam w rece 2 telefony i dzwonie z jednego na drugi, kilka razy wybieram numer i slysze abonen czasowo niedostepny a telefony zalogowane do sieci. I wykluczyłem wade telefonu , zresztą potwierdzaja to inni znajomi z tej miejscowości. Ale tu sie rozchodzi o to czy warto ryzykować utratę tej zniżki na próbe zerwania umowy i czy w takim przypadku zerwanie jest możliwe.
Ostatnio zmieniony 2007-08-08, 20:12 przez magnum_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Anteny mam trzy. Dookólną , kierunkową i tą od modemu. Zasieg na full. modem i telefon.Wykluczone usterki modemu , telefonu. Podpinając telefon do laptopa zamiast modemu te same efekty.
Spróbuje napisac maila do UKE i załączyć pisma z reklamacjami i zobacze co oni mi odpowiedzą. A czy jest ktoś na forum kto próbował wywalczyć zerwanie umowy w podobnej sprawie i mu sie udało ?
No nic, muszę całą sprawę przemyśleć (czy zerwanie umowy coś mi da skoro wiem ze pozosatli dwaj operatorzy w tej miejscowości nie oferują nic poza gprs :-( ) i spróbuje z UKE jeszcze się skomunikować. Dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam