Używam od kilku miesięcy modemu Huawei E173 z kartą sim od Vectry z usługą transmisji danych.
Wszystko było dobrze d pewnego dnia - program do obsługi połączenia w komputerze zgłasza komunikat, że karta sim jest niewidoczna czy też że jest wadliwa...
Nie ma pokazanego zasięgu sieci. Diody nie wskazują, że modem zalogował się do sieci (pracuje na zasięgu Playa).
Włożyłem sima do dwóch komórek - nie mogły połączyć się z operatorem.
Wygląda na awarię karty sim?
Widzę w cenniku Vectry, że "Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług" jest bezpłatna ale już "Wymiana karty SIM/ Wydanie kolejnej karty SIM" to już koszt 30 złotych.
Mam nadzieję, że nie będą chcieli mnie naciągnąć i zwalić winę na mnie. :-(
ps. nie chcę nic ingerować w modem (sterowniki, resety itp.) bo jest na gwarancji i nie chciałbym mieć kłopotów
