Działał przez rok, ostatnie dni jakieś problemy.
Dzisiaj w ogóle nie chce połączyć.
EDIT: w podglądzie posta nie wyświetlało mi żeby wyświetlały się screenshoty zuploadowane, nie wiem czy się wyświetlą, więc wrzucam też linki bezpośrednie do Screenshotów.
Przez aplikację Plus Manager - po włączeniu komputera wykrywa modem - po POŁĄCZ przez około 30sekund łączy, jest informacja że nawiązano połączenie, po SEKUNDZIE - połączenie rozłączone
LINK
Przez aplikację Mobile Connect - w "Nazwie profilu" widzę "Deafult". Po ponownym włożeniu modemu zmienia się prawidłowo na "Plus". Po próbie połącznie zawiesza się na dobre 30 sekund na etapie
LINK
Weryfikacja kończy się chyba niepowodzeniem bo "nazwa profilu" znowu zmienia się na Default. Mobile Connect włącza "wykrywanie urządzenia" - znowu znajduje "Plus" ale prze próbie połączenia dzieje się znowu to samo.
Menedżer urządzeń "odświeżał się"/refresh co kilka sekund ale udało mi się złapać screenshota:
LINK
Odinstalowałem sterowniki, po ponownym włożeniu modemu nie wszystkie mi się instalują.
LINK
CZY JEST JAKIEŚ ROZWIĄZANIE NIE WYMAGAJĄCE KUPNA NOWEGO MODEMU, CZY
NIESTETY MUSZĘ IŚĆ DO SKLEPU PO NOWY?

DZIĘKI Z GÓRY ZA POMOC!