Od pewnego czasu internet znacznie wolniej mi działa i co jakiś czas automatycznie mnie rozłącza. Korzystam z modemu E160 3.2mb/s od sieci Blueconnect (zdjąłem simlocka).
Kilka miesięcy temu przedłużyłem umowę telefonicznie. Podobno mam 14.4mb/s, 8GB limitu i płace 40zł/mies, a wzięło się to stąd, że najpierw miałem 7.2mb/s, 5GB limitu i płaciłem 50zł/mies. W umowie, którą zawarłem, jak wyżej widać miałem mieć 2 razy szybszą prędkość, o 3GB więcej i miałem płacić 30zł/mies, ale nie wiem dlaczego płacę o 10zł więcej, zamiast 14.4mb/s mam jakięś nędzne 60kb/s, z którym 1gb pobiera mi się około 2 godzin (jak dobrze idzie) i w statystykach, gdy kończy mi się internet zamiast 8gb zawsze mam wykorzystane 5/6GB. Na początku, gdy przedłużyłem umowę, było znacznie lepiej (220kb/s przy pobieraniu), potem co raz gorzej, aż do tego stopnia, że nawet nie mogę normalnie przeglądać forum, bo co kilka sekund mnie rozłącza, a o zagraniu w jakąś grę typu League of Legends nie ma mowy, bo gdy gra się ładuję rozłącza mi neta i po graniu... .
Na koniec chciałem powiedzieć, że nawet gdy ktoś przejdzie obok modemu, znów się rozłącza, albo szybkość wynosi 0.00kb/s, może dlatego powinienem go zmienić, jednak nie mam pewności i dlatego chciałbym się poradzić specjalistów
