LTE T-mobile Żenada

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

Walczę od paru godzin z konsultantami którzy nie chcą mi włączyć LTE. Z informacji wynika że jako stary klient posiadając kartę usim wystarczy zgłosić chęć usługi LTE. Mi natomiast 3 konsultantów na siłę wmawia aneks na 12 miesięcy żeby mieć LTE. Ręce opadają :dobani: Miał ktoś tak ?
http://gsmonline.pl/newsy/lte-w-blueconnect-aktywacja
Rubel
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 174
Rejestracja: 2014-04-13, 16:58
Lokalizacja: Sierosław

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Rubel »

Musisz dzwonić do nich do skutku
darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 890
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: darekka »

Z tego co wiem to dostali "prośbę" od zwieżchników aby nieaktywować LTE starym abonentom Blueconnect i najwidoczniej się do tego stosują ale wciskanie kitu klientowi o 12msc umowie to lekka przesada.
Zakładam, że masz Blueconnect a nie taryfę głosową, bo jeśli głosową to wtedy istotnie wymagany jest aneks do starego planu zmieniający go na nowy JUMP! ale czas trwania umowy jest taki jak tej starej.
darekka
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

darekka pisze:Zakładam, że masz Blueconnect a nie taryfę głosową
Tak, sam internet. Wysłałem reklamację łącznie z prośbą o kasację opłaty za kartę, na email bok-u. Poczekam pewnie z ich odpowiedzią do poniedziałku i zobaczymy :facepalm:
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

Po wielu bojach udało się: -73 dBm
Obrazek
Oczywiście odpowiedzi z reklamacji nie ma do dzisiaj. Zadzwoniłem sobie tak kontrolnie do bok, trafiła mi się kumata pani i po 5 minutach miałem LTE ;)
Rubel
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 174
Rejestracja: 2014-04-13, 16:58
Lokalizacja: Sierosław

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Rubel »

Darek.74 pisze:Tak, sam internet. Wysłałem reklamację łącznie z prośbą o kasację opłaty za kartę, na email bok-u. Poczekam pewnie z ich odpowiedzią do poniedziałku i zobaczymy
I zrobiłeś bardzo dobrze. Jak pisałem do tych cieloków z BOKów i DUKów trzeba dzwonić do skutku. :D
Darek.74 pisze:Oczywiście odpowiedzi z reklamacji nie ma do dzisiaj.
To zadzwoń do nich jeszcze raz.

Internet chodzi wystarczająco szybko jak na Orange i T-mobile (orange i t-mobile ma te same nadajniki). W przypadku Plusa prędkość byłaby 2 razy większa.
darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 890
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: darekka »

A u mnie w Łodzi T-Mobile LTE:40Mb/16Mb http://www.speedtest.net/my-result/3548159528
darekka
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

http://www.speedtest.net/my-result/3556930720
Ale przynajmniej na razie równo :)
Coś majstrowali że takie niskie prędkości. Niecały rok temu miałem tyle na HSPA DC w nocy bez obciążenia, coś pozmieniali i ostatnio na nieobciążonym miałem góra 13 Mb/s. Oby zostało jak teraz, 20 Mb/s starczy :ok:
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19872
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: matek451 »

Mam T-mobile ale stara karta sim. Musiałbym wymienić ale płacić za nią i na dodatek jeszcze prosić się aby aktywowali na niej LTE to już przesada. Faktycznie żenada jakich mało. Na temat T-mobile mam od dawna wyrobioną opinię i takie postępowanie tylko ją pogłębiło. W styczniu pożegnałem się z jedną umową, pora na następną i nie zmieni to zwiększnie limitu , LTE itp. A szczytem ignorancji, wręcz głupoty tego operatora jest oferowanie LTE i nie posiadanie modemu/ routera do jego obsługi( tylko telefony). Na dzień dzisiejszy tylko lipny, mobilny MF63. Od tej sieci jak najdalej, w lekceważeniu klienta osiągnęli dno. Tak a propos w Łodzi na HSPA+DC osiagam DL 30Mb/s i UL 10Mb/s, także ten ich LTE( teoretycznie do 75Mb/s) nie powala, a podejrzewam, że będzie jeszcze dużo gorzej, wszak przybędzie im i Orange klientów na LTE a sieć wspólna. Ogólnie oferta chaotyczna i nie przygotowana. Taka pseudoodpowiedż na Power LTE w Plusie. ale wyszła bida z nędzą mimo szumnych zapowiedzi.@Darek74 ciesz się na razie tym co masz bo może być tylko gorzej.
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

matek451 pisze:Ogólnie oferta chaotyczna i nie przygotowana
Z tym się zgadzam. Umowa do listopada, mam jeszcze dobry zasięg LTE w Play i Plus/Polsat. Siedzę i obserwuję ;)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19872
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: matek451 »

Jestem w podobnej sytuacji. umowa do stycznia, Korzystam z LTE bez limitu na RBM, do tego LTE w CP. też siedzę i obserwuję :) Robi się coraz ciekawiej. BTS-y operatorów pod nosem.

.
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

Żenady ciąg dalszy!!!!! :szok:
Dostałem wczoraj wiadomość z działu reklamacji, że odpowiedź przyjdzie listem poleconym. Wracam dzisiaj do domu i okazało się że zdezaktywowali mi LTE :facepalm: . Dzwonię do obsługi klienta i pani potwierdza, że wyłączyli mi LTE bo starzy bluconnect nie powinni być włączeni. Na nic się zdały tłumaczenia że już miałem LTE, wychodzi na to że sam się załatwiłem wysyłając tą reklamację :hyhy:

[ Dodano: 2014-06-14, 07:37 ]
No i zwycięstwo ;) Zadzwoniłem do innego konsultanta nie wspominając o reklamacji i ten bez żadnego problemu od razu włączył mi LTE :cwaniak:
Obrazek
Jedynym plusem tej reklamacji jest anulowanie opłaty za wymianę karty.
Ale hardcore z tym "T" niezły. ;)
Rubel
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 174
Rejestracja: 2014-04-13, 16:58
Lokalizacja: Sierosław

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Rubel »

Darek.74 pisze:Żenady ciąg dalszy!!!!!
Dostałem wczoraj wiadomość z działu reklamacji, że odpowiedź przyjdzie listem poleconym. Wracam dzisiaj do domu i okazało się że zdezaktywowali mi LTE . Dzwonię do obsługi klienta i pani potwierdza, że wyłączyli mi LTE bo starzy bluconnect nie powinni być włączeni. Na nic się zdały tłumaczenia że już miałem LTE, wychodzi na to że sam się załatwiłem wysyłając tą reklamację

[ Dodano: 2014-06-14, 07:37 ]
No i zwycięstwo Zadzwoniłem do innego konsultanta nie wspominając o reklamacji i ten bez żadnego problemu od razu włączył mi LTE
Tego najbardziej nie lubie w tych polskich sieciach telefonicznych (Orange, Plus itd.) - braku współpracy z poszczególnymi działami telefonicznymi takimi jak DUK, BOK itp. (jak ktoś chce to niech wymieni wszystkie) przez co klient jest słabo poinformowany (sam nie dostałem karty LTE, która mi się należała choć o nią nie pytałem).
Tobie akurat udało się obrócić ich najgorszy problem na swoją korzyść a to dobrze.
W dalszej kolejności czekaj na rozwinięcie się technologii LTE.
Awatar użytkownika
vw2008
Stały użytkownik forum
Posty: 139
Rejestracja: 2009-10-12, 11:00
Lokalizacja: Katowice

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: vw2008 »

Czesc
Mam takie pytanko obecnie mam taki zestawik jak Huawei E5776 z Plusa + karta jeszcze z Ery
według Pani z biura obsługi klienta mam możliwość aktywacji LTE na moim abonamencie tylko muszę wymienić kartę (koszt 30zł + koszt kuriera 20zł) , dodam ze umowa mi się kończy około października.

Pytanie czy muszę płacić za wymianę karty czy walczyć żeby mi ja wymienili za darmo (jako klient który ma u nich 4 umowy) ??

Pozdrawiam
T-mobile Biznes= 25GB :) + Huawei E5776 :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19872
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: matek451 »

Pytałem w salonie , wołają kasę za wymianę na USIM. Na dodatek jeszcze trzeba prosić o aktywację LTE w BOK, pisać reklamacje i żebrać o zwrot kasy za wymianę karty. Coś opornie podchodzą do starych klientów. To LTE to oni chcą sprzedawać tylko w taryfach głosowych z pakietami internetowymi a Lewandowski ma do tego namawiać w TV. Nadal nie maja routerów, modemów z LTE więc uważają, że to fanaberie starych klientów i to jeszcze takich co maja swój sprzęt do LTE. T-Mobile to najmniej innowacyjna sieć, bez jasnej polityki wobec klientów i z najmniej rozgarniętymi konsultantami. Staż i ilość usług nie mają znaczenia. Wszyscy operatorzy traktują starych klientów jako łosi do dojenia, a T-mobile nawet z ich DUK szczególnie.
Awatar użytkownika
vw2008
Stały użytkownik forum
Posty: 139
Rejestracja: 2009-10-12, 11:00
Lokalizacja: Katowice

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: vw2008 »

Zgodzę się z Tb w 100% ... aktywowałem sobie ta usługę MyWallet , wszystko pięknie kartę do MyWallet mi przysłali ale ani loginu ani numeru konta , dzwonie do BOK a Pani mówi ze to ich nie interesuje, zero pomocy tylko żeby kasę wyciągnąć... :dobani:
Czyli bd walczył z nimi tak jak piszesz :)

Dzięki wielkie za poradę:) , pozdro:)
T-mobile Biznes= 25GB :) + Huawei E5776 :)
Rubel
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 174
Rejestracja: 2014-04-13, 16:58
Lokalizacja: Sierosław

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Rubel »

vw2008 pisze:Zgodzę się z Tb w 100% ... aktywowałem sobie ta usługę MyWallet , wszystko pięknie kartę do MyWallet mi przysłali ale ani loginu ani numeru konta , dzwonie do BOK a Pani mówi ze to ich nie interesuje, zero pomocy tylko żeby kasę wyciągnąć...
Czyli bd walczył z nimi tak jak piszesz
Czy gadałeś już z działem utrzymania klienta DUK ? To właśnie DUK może wymienić karte za darmo.
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 580
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: Darek.74 »

vw2008 pisze:Pytanie czy muszę płacić za wymianę karty czy walczyć żeby mi ja wymienili za darmo
Musisz pofatygować się do najbliższego salonu po nową kartę, w tym momencie masz doliczone do rachunku 30zł. Wysyłasz e-mail do bok-u że potrzebne ci LTE i jesteś stałym klientem, za parę dni odpowiedź. U mnie pozytywna ;)
Awatar użytkownika
vw2008
Stały użytkownik forum
Posty: 139
Rejestracja: 2009-10-12, 11:00
Lokalizacja: Katowice

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: vw2008 »

Nie dzwoniłem jeszcze zrobię to po weekendzie :)
:ok: dzięki wielkie:)
T-mobile Biznes= 25GB :) + Huawei E5776 :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19872
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: matek451 »

Prosić łaskawie aby anulowali opłatę za kartę , bez urazy ale to dopiero jest żenada. Niech się zdecydują czy mają to LTE czy nie i dla kogo? Dużo szumu w mediach i TV a tu taka lipa :dobani:
viktor
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 156
Rejestracja: 2008-04-14, 17:46
Lokalizacja: Wilkowyje

Re: LTE T-mobile Żenada

Post autor: viktor »

matek451 pisze:Pytałem w salonie , wołają kasę za wymianę na USIM. Na dodatek jeszcze trzeba prosić o aktywację LTE w BOK, pisać reklamacje i żebrać o zwrot kasy za wymianę karty. Coś opornie podchodzą do starych klientów.
A to ciekawe w Plusie nie miałem takich problemów kartę wymienili na USIM. Jedynie jaki był problem to z aktywacją bo otrzymałem sms o braku możliwości aktywowania. Okazało się że sprzedawca popełnił literówkę w numerze telefonu. A ja obligowany brakiem czasu nie wychwyciłem tego. Kolejna wizyta w salonie po trzech godzinach sms o aktywacji.
Nie ma takiej fantazji której wola i rozum ludzi nie zdołałby przekształcić w rzeczywistość
ODPOWIEDZ