
http://gsmonline.pl/newsy/lte-w-blueconnect-aktywacja
Moderator: Moderatorzy
Tak, sam internet. Wysłałem reklamację łącznie z prośbą o kasację opłaty za kartę, na email bok-u. Poczekam pewnie z ich odpowiedzią do poniedziałku i zobaczymydarekka pisze:Zakładam, że masz Blueconnect a nie taryfę głosową
I zrobiłeś bardzo dobrze. Jak pisałem do tych cieloków z BOKów i DUKów trzeba dzwonić do skutku.Darek.74 pisze:Tak, sam internet. Wysłałem reklamację łącznie z prośbą o kasację opłaty za kartę, na email bok-u. Poczekam pewnie z ich odpowiedzią do poniedziałku i zobaczymy
To zadzwoń do nich jeszcze raz.Darek.74 pisze:Oczywiście odpowiedzi z reklamacji nie ma do dzisiaj.
Z tym się zgadzam. Umowa do listopada, mam jeszcze dobry zasięg LTE w Play i Plus/Polsat. Siedzę i obserwujęmatek451 pisze:Ogólnie oferta chaotyczna i nie przygotowana
Tego najbardziej nie lubie w tych polskich sieciach telefonicznych (Orange, Plus itd.) - braku współpracy z poszczególnymi działami telefonicznymi takimi jak DUK, BOK itp. (jak ktoś chce to niech wymieni wszystkie) przez co klient jest słabo poinformowany (sam nie dostałem karty LTE, która mi się należała choć o nią nie pytałem).Darek.74 pisze:Żenady ciąg dalszy!!!!!
Dostałem wczoraj wiadomość z działu reklamacji, że odpowiedź przyjdzie listem poleconym. Wracam dzisiaj do domu i okazało się że zdezaktywowali mi LTE . Dzwonię do obsługi klienta i pani potwierdza, że wyłączyli mi LTE bo starzy bluconnect nie powinni być włączeni. Na nic się zdały tłumaczenia że już miałem LTE, wychodzi na to że sam się załatwiłem wysyłając tą reklamację
[ Dodano: 2014-06-14, 07:37 ]
No i zwycięstwo Zadzwoniłem do innego konsultanta nie wspominając o reklamacji i ten bez żadnego problemu od razu włączył mi LTE
Czy gadałeś już z działem utrzymania klienta DUK ? To właśnie DUK może wymienić karte za darmo.vw2008 pisze:Zgodzę się z Tb w 100% ... aktywowałem sobie ta usługę MyWallet , wszystko pięknie kartę do MyWallet mi przysłali ale ani loginu ani numeru konta , dzwonie do BOK a Pani mówi ze to ich nie interesuje, zero pomocy tylko żeby kasę wyciągnąć...
Czyli bd walczył z nimi tak jak piszesz
Musisz pofatygować się do najbliższego salonu po nową kartę, w tym momencie masz doliczone do rachunku 30zł. Wysyłasz e-mail do bok-u że potrzebne ci LTE i jesteś stałym klientem, za parę dni odpowiedź. U mnie pozytywnavw2008 pisze:Pytanie czy muszę płacić za wymianę karty czy walczyć żeby mi ja wymienili za darmo
A to ciekawe w Plusie nie miałem takich problemów kartę wymienili na USIM. Jedynie jaki był problem to z aktywacją bo otrzymałem sms o braku możliwości aktywowania. Okazało się że sprzedawca popełnił literówkę w numerze telefonu. A ja obligowany brakiem czasu nie wychwyciłem tego. Kolejna wizyta w salonie po trzech godzinach sms o aktywacji.matek451 pisze:Pytałem w salonie , wołają kasę za wymianę na USIM. Na dodatek jeszcze trzeba prosić o aktywację LTE w BOK, pisać reklamacje i żebrać o zwrot kasy za wymianę karty. Coś opornie podchodzą do starych klientów.