Sprawa konkretniej dotyczy jego podłączenia do mojego lokalnego ISP.
Po jego konfiguracji, tzn. ustawieniu routera w tryb WISP, sposobu pobierania adresów na Dynamic IP oraz sklonowaniu MACa po jej zakończeniu otrzymuję komunikat "WAN port is unplugged!".
Zdaję sobie sprawę, że po prostu mój TP-LINK nie połączył się z ISP...pytanie dlaczego?
Czynności/sytuacje jakie sprawdzałem/zastałem:
- Przy próbie podłączenia się do AP z telefonu (tethering Androida) jest wszystko w porządku.
Struktura: [LTE] ))) [Tel. LG P760] ))) [TP-LINK TL-WR843ND] ))) [LAPTOP]+[PC]
- Mam kartę sieciową podłączoną co PC, na której też jest ustawiony poprawny MAC zgłoszony do ISP i działa poprawnie.
Struktura: [ISP - bez zabezpieczeń] ))) [Antena panelowa 2,4 GHz]-----[Karta sieciowa USB RaLink]-----[PC]
- Podłączenie takie jak sobie życzę nie jest poprawne, czyli:
Struktura: [ISP - bez zabezpieczeń] ))) [TP-LINK TL-WR843ND] ))) [LAPTOP]+[PC]
- Oprogramowanie do routera jest aktualne
- Starałem się wpisać w konfiguracji Static IP dane jakie dostaje karta sieciowa z PC jednak to również nie działa ;/
- Konfiguracja ręczna jak i przez płytę CD nie działa, z tyłu na routerze jest przełącznik przełączony do działania w trybie WISP (w konfiguracji ręcznej również starałem się ustawiać tryb regulowany przez Software)
Zasada połączenia do ISP jest taka, aby do jego AP zgłaszało się urządzenie z konkretnym adresem MAC.
Starałem się skontaktować z biurem ISP jednak jego diagnoza nie będzie możliwa przez długi czas ;(
Proszę uprzejmie o pomoc. Ta emotka idealnie odwzorowuje mój obecny stan cierpliwości ->
