Błędne naliczanie limitu

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
em1L
Stały użytkownik forum
Posty: 73
Rejestracja: 2009-01-21, 21:25
Lokalizacja: Dzierzgoń

Błędne naliczanie limitu

Post autor: em1L »

Witam,
od 2 miesięcy posiadam internet w Orange, Free Net 30 GB i do tego "Szczęśliwe Godziny" od 00:00 do 12:00. Ostatnio postanowiłem pobrać sobie kilka filmów w hd, więc po godzinie 00:30 włączyłem sobie ściąganie i tak sobie leciało. Około godziny 10:00 dostałem sms'a, że wyczerpałem cały limit na koncie. Sprawdziłem na orange online połączenia i wychodzi, że w czasie działania Szczęśliwych godzin naliczane są tylko jakieś małe połączenia typu 100, 200 kb, podpisane jako bezpłatne. Reszta liczona już w gigabajtach zapisana jest jako standard już po godzinie 12:00, mimo że wykorzystana była wcześniej.

Oczywiście już złożyłem reklamację, ale mam jeszcze pytanie, czy ktoś już się spotykał z takim czymś? Czy po godzinie 00:00 trzeba resetować modem, aby aktywować Szczęśliwe godziny?
Wcześniej posiadałem Orange Freedom Pro pod CDMA i takich cyrków ze Szczęśliwymi godzinami nie miałem, a tu co i rusz jakieś jaja.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: ja.michal »

Nie trzeba resetować połączenia. System bilingowy sobie z tym radzi. Miałem do tej pory dwa razy taką sytuację, ale jeden telefon załatwiał sprawę - doładowywali GB, które zeszły nieprawidłowo.
Skrillex
Stały użytkownik forum
Posty: 75
Rejestracja: 2014-12-07, 16:28
Lokalizacja: Drop

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: Skrillex »

Zdażały się już takie cyrki. Najczęściej z Orange ;). Na pewno zrestartowanie tu nie zaszkodzi. Chodź nie powinno się tak dziać. U mnie w interncie, jeszcze z plus-a nie muszę resetować :)
Pozdrawiam
Play jako jedyny określił ofertę "bez limitu". Za to go propsuje :)
em1L
Stały użytkownik forum
Posty: 73
Rejestracja: 2009-01-21, 21:25
Lokalizacja: Dzierzgoń

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: em1L »

Dobrze wiedzieć.
Na jaki numer dzwonić do orange, bo napisałem tylko maila do bok'u, ale dla pewności jeszcze zadzwonie?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: ja.michal »

W tej sprawie zawsze dzwoniłem pod *800.
audiofan
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2015-01-28, 14:32
Lokalizacja: Chojnice

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: audiofan »

Ja też mam takie cyrki z licznikiem.
Jedne reklamacje uwzględniają z przeprosinami lub bez żadnej odpowiedzi, inne odrzucają (te większe).
Czyli to czy coś ściągniesz w przyszłości, zależy od ich dobrej woli.
Wygląda to na szerszą akcję szykanowania.
W każdym razie ja z tej afrykańskiej sieci już nic nie wezmę.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Błędne naliczanie limitu

Post autor: Orange Ekspert »

@ em1L Udało Ci się wyjaśnić tę sytuację? Otrzymałeś już odpowiedź na zgłoszenie przekazane do BOK?
ODPOWIEDZ