Błędne naliczanie limitu
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-01-21, 21:25
- Lokalizacja: Dzierzgoń
Błędne naliczanie limitu
Witam,
od 2 miesięcy posiadam internet w Orange, Free Net 30 GB i do tego "Szczęśliwe Godziny" od 00:00 do 12:00. Ostatnio postanowiłem pobrać sobie kilka filmów w hd, więc po godzinie 00:30 włączyłem sobie ściąganie i tak sobie leciało. Około godziny 10:00 dostałem sms'a, że wyczerpałem cały limit na koncie. Sprawdziłem na orange online połączenia i wychodzi, że w czasie działania Szczęśliwych godzin naliczane są tylko jakieś małe połączenia typu 100, 200 kb, podpisane jako bezpłatne. Reszta liczona już w gigabajtach zapisana jest jako standard już po godzinie 12:00, mimo że wykorzystana była wcześniej.
Oczywiście już złożyłem reklamację, ale mam jeszcze pytanie, czy ktoś już się spotykał z takim czymś? Czy po godzinie 00:00 trzeba resetować modem, aby aktywować Szczęśliwe godziny?
Wcześniej posiadałem Orange Freedom Pro pod CDMA i takich cyrków ze Szczęśliwymi godzinami nie miałem, a tu co i rusz jakieś jaja.
od 2 miesięcy posiadam internet w Orange, Free Net 30 GB i do tego "Szczęśliwe Godziny" od 00:00 do 12:00. Ostatnio postanowiłem pobrać sobie kilka filmów w hd, więc po godzinie 00:30 włączyłem sobie ściąganie i tak sobie leciało. Około godziny 10:00 dostałem sms'a, że wyczerpałem cały limit na koncie. Sprawdziłem na orange online połączenia i wychodzi, że w czasie działania Szczęśliwych godzin naliczane są tylko jakieś małe połączenia typu 100, 200 kb, podpisane jako bezpłatne. Reszta liczona już w gigabajtach zapisana jest jako standard już po godzinie 12:00, mimo że wykorzystana była wcześniej.
Oczywiście już złożyłem reklamację, ale mam jeszcze pytanie, czy ktoś już się spotykał z takim czymś? Czy po godzinie 00:00 trzeba resetować modem, aby aktywować Szczęśliwe godziny?
Wcześniej posiadałem Orange Freedom Pro pod CDMA i takich cyrków ze Szczęśliwymi godzinami nie miałem, a tu co i rusz jakieś jaja.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Błędne naliczanie limitu
Nie trzeba resetować połączenia. System bilingowy sobie z tym radzi. Miałem do tej pory dwa razy taką sytuację, ale jeden telefon załatwiał sprawę - doładowywali GB, które zeszły nieprawidłowo.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-12-07, 16:28
- Lokalizacja: Drop
Re: Błędne naliczanie limitu
Zdażały się już takie cyrki. Najczęściej z Orange
. Na pewno zrestartowanie tu nie zaszkodzi. Chodź nie powinno się tak dziać. U mnie w interncie, jeszcze z plus-a nie muszę resetować
Pozdrawiam


Pozdrawiam
Play jako jedyny określił ofertę "bez limitu". Za to go propsuje 

-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-01-21, 21:25
- Lokalizacja: Dzierzgoń
Re: Błędne naliczanie limitu
Dobrze wiedzieć.
Na jaki numer dzwonić do orange, bo napisałem tylko maila do bok'u, ale dla pewności jeszcze zadzwonie?
Na jaki numer dzwonić do orange, bo napisałem tylko maila do bok'u, ale dla pewności jeszcze zadzwonie?
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Błędne naliczanie limitu
W tej sprawie zawsze dzwoniłem pod *800.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-01-28, 14:32
- Lokalizacja: Chojnice
Re: Błędne naliczanie limitu
Ja też mam takie cyrki z licznikiem.
Jedne reklamacje uwzględniają z przeprosinami lub bez żadnej odpowiedzi, inne odrzucają (te większe).
Czyli to czy coś ściągniesz w przyszłości, zależy od ich dobrej woli.
Wygląda to na szerszą akcję szykanowania.
W każdym razie ja z tej afrykańskiej sieci już nic nie wezmę.
Jedne reklamacje uwzględniają z przeprosinami lub bez żadnej odpowiedzi, inne odrzucają (te większe).
Czyli to czy coś ściągniesz w przyszłości, zależy od ich dobrej woli.
Wygląda to na szerszą akcję szykanowania.
W każdym razie ja z tej afrykańskiej sieci już nic nie wezmę.
- Orange Ekspert
- Pracownik operatora
- Posty: 263
- Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Błędne naliczanie limitu
@ em1L Udało Ci się wyjaśnić tę sytuację? Otrzymałeś już odpowiedź na zgłoszenie przekazane do BOK?