Reklamacje w Orange

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
NewWalk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 296
Rejestracja: 2007-02-27, 11:17

Reklamacje w Orange

Post autor: NewWalk »

Poniżej przedstawiam moją korespondencję z BOK Orange

Pierwsze pismo:
Niezgodność z umową

W Bielsku-Białej, dnia 20-02-2007r podpisałem umowę na usługę Twój Internet Premium na okres 24 miesięcy. Zakupiłem również za 99zł modem Option Globetrotter Fusion+.

Podpisując umowę zostałem poinformowany, że na przełomie kilku miesięcy, a na pewno do końca czerwca w Bielsku-Białej będą dostępne technologie UMTS i HSDPA. Dlatego postanowiłem zakupić modem, który będzie mógł je obsługiwać. Wybrałem również wyższy plan taryfowy, aby mieć większe limity przesyłanych danych z największą prędkością.

Minęło już ponad pół roku, a w Bielsku-Białej nadal dostępny jest tylko GPRS i EDGE. Wszyscy inni operatorzy już posiadają wyższe technologie, które Orange dalej może tylko obiecywać.

Na dzień dzisiejszy sytuacja jest taka jak na początku, czyli płacę 120zł miesięcznie za internet, którego prędkość znacząco odbiega od obiecanych 1,8Mb/s. Średnia prędkość z jaką pracuję w domu lub w pracy to 40kb/s.

Jestem niezadowolony z oferowanych usług i wnioskuję o zerwanie umowy na podstawie niezgodności z umową. W związku z niewywiązaniem się przez Orange z wprowadzenia, obiecanych mi podczas podpisywania umowy, technologi UMTS i HSDPA na terenie Bielska-Białej. Nie zgadzam się również na obciążenie mnie opłatą specjalną za niedotrzymanie warunków umowy w wysokości 1000zł, ponieważ to po stronie operatora doszło do niedotrzymania składanych obietnic.

Proszę o odpowiedź mailową lub listownie na adres podany do korespondencji.
Odpowiedź z BOA:
Dziękuję za pismo, które wpłynęło do Wydziału Ofert i Wsparcia Operacyjnego w dniu 4 września 2007r.

Wyjaśniam, że Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z obowiązującym w naszej sieci Regulaminem zostaje zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Daje to Abonentowi możliwość zapoznania się z jej treścią, przed jej podpisaniem. Z chwilą złożenia podpisu na ww. Umowie - zaakceptował Pan warunki tej umowy, tj. czas trwania tej umowy, warunki świadczenia usług i wysokość opłaty specjalnej za zerwanie umowy przed upływem okresu, na jaki została zawarta.

Pragnę podkreślić, iż jako usługodawca zapewniamy możliwość korzystania z usług dostępu do Internetu w ramach istniejących możliwości technicznych, zgodnie z Regulaminem oferty promocyjnej. Zaznaczam, że zadaniem naszych pracowników jest zaproponowanie konkretnych rozwiązań, do Abonenta natomiast należy ocena stopnia atrakcyjności i przydatności oraz dokonanie wyboru, który zagwarantuje optymalne korzystanie ze świadczonych przez PTK Centertel usług. Ponadto proszę zwrócić uwagę, że od momentu aktywacji rejestrujemy fakt wykorzystywania Pana karty SIM w zasięgu Orange, dlatego nie możemy zgodzić się z Pana opinią o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu usług.

Rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez abonenta przed upływem okresu, na jaki została zawarta będzie równoznaczne z jej niewykonaniem, co uprawnia PTK-Centertel Sp. z o.o. do dochodzenia kary umownej. Informujemy, że prawo operatora do naliczania opłat za rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem okresu, na który umowa została zawarta reguluje art. 57 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (DZ.U. nr. 171 poz. 1800 z 2004 r. , z późn. zm.).

Mając powyższe na uwadze nie możemy przychylić się do prośby o wcześniejsze rozwiązanie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, bez poniesienia dodatkowych kosztów wynikających z oferty promocyjnej. Jeżeli jednak decyzja w sprawie wcześniejszego rozwiązania Umowy jest nieodwołalna, uprzejmie proszę o jej pisemne potwierdzenie, dyspozycję prosimy przesłać na numer fax (0-22) 588 78 70.
Już widać, że odpowiedź BOA jest trochę nie na temat, ponieważ, nie porusza głównego problemu, mianowicie obiecano umts i hsdpa i go nie ma...

Piszę dalej:

Reklamacja

W Bielsku-Białej, dnia 20-02-2007r podpisałem umowę na usługę Twój Internet Premium na okres 24 miesięcy. Podpisując umowę zostałem poinformowany, że na przełomie kilku miesięcy, a na pewno do końca czerwca w Bielsku-Białej będą dostępne technologie UMTS i HSDPA. Dlatego postanowiłem zakupić modem, który będzie mógł je obsługiwać. Wybrałem również wyższy plan taryfowy, aby mieć większe limity przesyłanych danych z największą prędkością.

Na dzień dzisiejszy mogę pracować dalej w technologi EDGE, ale dodatkowo połączenia są często zrywane, a transfery niskie. Łączę się za pomocą dwóch aplikacji: Business Everywhere oraz GlobeTrotter Mobility Manager, próbowałem również za pomocą połączenia DialUp. Żadna z powyższych metod nie jest skuteczna.

Częstotliwość zrywania połączeń jest tak duża, że bardzo często korzystanie z internetu jest całkowicie nie możliwe. W ostatnich dniach połączenia są zrywane co kilkanaście sekund. Transfer spada do zera i pomaga jedynie rozłączenie i ponowne nawiązanie połączenia.

Dodam, że mieszkam w niedalekiej odległości od nadajnika Orange. Nadajnik jest usytuowany na dachu hotelu Orbis Magura, który znajduje się około 300 metrów od mojego domu.

Dodam również, że posiadany przeze mnie modem jest sprawny, ponieważ w innych miastach działa zupełnie poprawnie w technologi EDGE.

Proszę o odpowiedź mailową lub listownie na adres podany do korespondencji.
Na to pismo dostałem dwie odpowiedzi w ciągu jednego dnia (od jednego pracownika).

Odpowiedź numer 1:
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłane zgłoszenie.

Przykro mi, że uzyskane w momencie podpisania umowy informacje wprowadziły Pana w błąd i skłoniły do podjęcia, niekorzystnych, w Pana ocenie dacyzji.

W chwili obecnej są prowadzone intensywne prace mające na celu powiększenie zasięgu sieci 3G na terenie całego kraju. W planach jest, aby w w obrębie UMTS znalazło się 34 miasta w Polsce.
Jest prawdopodobne, że również w podanej przez Pana lokalizacji już wkrótce zasięg ten będzie dotępny, a co za tym idzie i możliwość połączenia z takimi prędkościami. Nie jestem w stanie jednak ani zagwarantować tego, ani podać terminów wprowadzenia, gdyż takie informacje nie są dostepne ani konsutlantom Orange BOK, ani pracownikom salonów Orange.

W kwestii opisywanych przez Pana problemów z przebiegiem transmisji danych przekazałam prośbe o sprawdzenie sytuacji przez pracowników odpowiedzialnych za funkcjonowanie techniczne sieci. W chwili obecnej sytuacja jest w trakcie analizy. O jej wynikach i skutkach poinformuję Pana oddzielnym mailem.

W celu pełnej weryfikacji proszę o przesłanie dodatkowych danych:

jakie prędkości są uzyskiwane - proponuję przeprowadzenie testu np. na stronie http://www.dsl.cz/rychlost.php (po chwili od wejścia na stronę ładuje się licznik po prawej u góry). Dla pełnej weryfikacji proszę wykonać kilka testów w różnych porach dnia.
Proszę też o podanie w jakich innych miejscach był podłączany modem.
i 4h później...
Odpowiedź numer 2:
Witam ponownie.

Informuję, że od pracowników nadzoru technicznego sieci otrzymałam odpowiedź na moje zapytanie dotczące działania transmisji danych w Bielsku Białej j na ulicy Łagodnej.

Stwierdzono, że w chwili obecnej nadajniki w tej okolicy pracują prawidłowo, a niskie wartości szybkości transferu wynikają ze słabego zasięgu w jakim znajduje się urządzenie, co skutkuje ponownym przesyłaniem pakietów a co za tym idzie wolniejszym połączeniem i w efekcie brakiem możliwości otwierania stron.


Ponieważ urządzenie modemowe mają anteny słabiej zbierające sygnał sieci niż telefony komórkowe, w takim wypadku poprawę może dać zastosowanie dodatkowej anteny zewnętrznej. Poziom zasięgu ma bowiem wpływ na prędkości połaczenia internetowego co wykazałam powyżej.

Przypominam jednocześnie, że usługa Orange Free, z której Pan korzysta jest opcja mobilną, czyli dającą możliwość połączenia z Internetem w różnych miejscach , sama zaś dostępność uzależniona jest od możliwości technicznych Operatora i warunków panujących w sieci (zasięg, stopień zajętości). W swoim zgłoszeniu potwiedził Pan zadowalajace dzialanie modemu w innych lokalizacjach.

Z analizy Pana faktury i bieżących sesji danych wynika, że połączenia są realizowane, a poprzez kartę SIM są przetransferowywane znaczne ilości danych. Pozwala to stwiedzić, że usługa działa prawidłowo.

Mając na uwadze Pana zadowolenie, proponuję, a także ze wzgłedu na fakt, że przy podpisaniu umowy zaszło nieporozumienie co do dospeu 3G w Bielsku - Białej, proponuję,
tytułem rekompensaty, wprowadzenie 10% rabatu na abonament na 12 miesięcy.
Jeśli taka propozycja jest dla Pana satysfakcjonująca, proszę o przesłanie informacji o swojej decyzji w formie odpowiedzi zwrotnej na tego maila, z zachowaniem całości korespondencji. Jeśli otrzymam potwierdzenie przed 22 listopada, taki rabat pojawi się na fakturze z 24 listopada i będzie działać do 24 października 2008 r. włącznie.
Teraz parę słów komentarza...

Ostatnio w BB Orange Free działa fatalnie, sam zasięg Orange mocno kuleje, a internet już dawno upadł. Wiem to od pracowników kilku punktów Orange.

Dalej, czy rabat 10% to wszystko na co ich stać? Zostałem wprowadzony w błąd, wybrałem złą ofertę ponieważ zapewniano mnie, że będzie świetna. W ostatnim czasie połączenia są często zrywane...

Zasięg mam 4 lub 5 kresek (w skali 1-5), więc tłumaczenie ze strony Orange, że problem jest po stronie mojego zasięgu jest bezpodstawne. Mam modem który posiada zewnętrzną antenę... jaka jest taka jest, ale zawsze antena i zasięg mam dobry (kiedyś był gorszy).


Co proponujecie?
Zgodzić się na 10%?
Negocjować więcej?

Czekam na komentarze, uwagi i porady :)

Pozdrawiam Mateusz
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Jaco »

NewWalk pisze:Zgodzić się na 10%?
Co to jest 10% nic.Ze 120 zł będzie 12 zł mniej.
NewWalk pisze:Negocjować więcej?
Proste. Niech się również nie wypierają tym że
BOK pisze:Przypominam jednocześnie, że usługa Orange Free, z której Pan korzysta jest opcja mobilną, czyli dającą możliwość połączenia z Internetem w różnych miejscach ,
Postępują jak wszyscy.Najpierw straszą karą później jeśli już widzą że nie mają racji proponują śmieszne rabaty.

Ja w Cyfrze + jak rozwiązywałem umowę to zaproponowali mi pakiet podstawowy za 38 zł z rabatem 20 zł przez 12 miesięcy z umową na czas określony 13 miesięcy. Płacę tylko 18 zł przez 12 miechów i w dopiero w 13 miesiącu zapłacę cały abonament i napiszę kolejne rozwiązanie umowy.
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Darecky »

Hej, ja już dawno szykuję sie na takie pismo, tylko noie do końca wiedziałem jak je napisać, dzięki za świetne wzory.
Co do mojej sytuacji, to chodzi o trzy rzeczy głównie:
1)Ostatnio prędkość Up spadła drastycznie. Do wakacji była jeszcze 12-13KB/s, teraz takie prędkości tylko w nocy po 22. W dzień nawet się nie da maila wysłać - próbowałem wysłać prezentację, wysłało 800KBm ledwo co, stanęło i trwało na 0KB/s... wysyłałem drugi raz - wysłało 1,1MB i to samo [przy czym załączało się 15 minut! te 1,1MB], dopiero wieczorem było OK.
2)Często zdarza się że łącze staje na 0KB/s i już więcej nie ruszy... trzeba rozłączać i połączać sie po 2-3 razy zanim będzie dobrze chodzić. Dwa razy się zdarzyło, że jak stanęło na 0KB/s to chyba im się coś zepsuło, bo do rana następnego dnia w ogóle net nie chodził. Sprawdzałem na telefonu z normalną kartą od gadania i ani wap ani opera mini nie chodziły, mmsy również. A wtedy bardzo potrzebowałem internetu - równiez mail z prezentacją [do tego chyba najbardziej mi potrzebny net].
3)Predkośc po przekroczeniu limitu strasznie skacze. O ile przed przekroczeniem nie jest tak źle to po przekroczeniu jest fatalnie. Zeby było stałe 2,8KB/s to byłoby ok. A tak to strona główna wikipedii ładowała mi się ponad 3 min raz, a potem 15 sekund... [i nie jest to sprawa cachu w przeglądarce]...

Zasięg mam dobry, jest to EDGE. Antenę mam - zresztą sami mi ją kiedyś dali dodatkowo za darmo. Ale czy z tymi rzeczami można wywalczyć np. zniżkę na abo, albo dodatkowe minuty [mam jeszcze abo u nich]?
NewWalk co trzeba podać w tych emailach: PIN, PUK, Nr klienta, jakieś dane??
Wysyłac maila na [email protected] ? Sory że tak długo i dzięki z góry za odpowiedź.
Co do Twojego pytania to uważam że powinni dac Ci zniżkę na abo conajmniej 20zł przy tak dużym abonamencie... Może jakimś argumentem jest że ma się u nich abo na telefon? Ktos kiedyś mówił że dostał zniżkę na abo i na neta 50% na 3 miesiące czy jakoś tak?
NewWalk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 296
Rejestracja: 2007-02-27, 11:17

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: NewWalk »

Siemka
CJ pisze: 2)Często zdarza się że łącze staje na 0KB/s i już więcej nie ruszy... trzeba rozłączać i połączać sie po 2-3 razy zanim będzie dobrze chodzić.
Też tak miewam :(
CJ pisze:NewWalk co trzeba podać w tych emailach: PIN, PUK, Nr klienta, jakieś dane??
Wysyłac maila na [email protected] ?
Ja podałem imię, nazwisko, adres, nr telefony orange free, nr konta abonenckiego i hasło abonenckie. Pisma wysyłałem właśnie na ten mail...

Dzięki za rady, zobaczę co da się załatwić. Będę negocjował dalej. Cieszę się, że moje pisma się mogły przydać. Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce oraz poprawy działania Orange Free :ok:
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Darecky »

hasło abonenckie to które to? chodzi o te 6 ostatnich cyfr PUK? aha nie wiesz czemu nie moge korzystać z Orange online z nr od internetu?
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Sundance_kid »

CJ pisze:hasło abonenckie to które to?
Ja ma je napisane na umowie.
Awatar użytkownika
DJ1910
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 486
Rejestracja: 2007-07-01, 21:23
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: DJ1910 »

ja bede lada dzień pisał to samo, mieszkam 5 km od centrum Lodzi a jedyne co lapie to EDGE!!!!!:///// i wiem ze w planach na najbliższe miesiace nie ma ani slowa o poszerzeniu zasięgu 3G w mym miescie :/
Awatar użytkownika
Boguszek
Stały użytkownik forum
Posty: 57
Rejestracja: 2007-06-04, 13:57
Lokalizacja: Mońki

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Boguszek »

Z analizy Pana faktury i bieżących sesji danych wynika, że połączenia są realizowane, a poprzez kartę SIM są przetransferowywane znaczne ilości danych. Pozwala to stwiedzić, że usługa działa prawidłowo.

to jest najlepsze :] a co do obietnic to nigdy bym tym sie nie kierował :roll: zawsze tak każdy mówi że może będzie dobrze za jakiś czas zrobimy to tak tak a nawet tak że to będzie choć o tyle szybciej o ile ? o dużo szybciej ale to jest zależne od pogody,zajętości sieci i zasięgu :] więc to może chodzić tak jak teraz :roll: . :cfaniak: :klnie:
Iplus
Merlin XU870
HP-Pavilion dv6000
2007.r
-----------------------
Orange free
Huawei E1752
Asus K55A
2013.r
NewWalk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 296
Rejestracja: 2007-02-27, 11:17

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: NewWalk »

CJ pisze:hasło abonenckie to które to? chodzi o te 6 ostatnich cyfr PUK? aha nie wiesz czemu nie moge korzystać z Orange online z nr od internetu?
Hasło abonenckie musiałeś podać przy podpisaniu umowy i jest na umowie.

Orange online nie działa dla usług Orange Free... niestety :dobani:
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Darecky »

Przed chwilą wysłałem do Orange stosownego maila. Zobaczymy co odpiszą.
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: mar_kow »

Podpisując "różne takie" umowy trzeba mieć świadomość że "zawodnicy" się z niej nie wycofają. Oni również mają świadomość że renegocjacja umowy jednego klienta który ma kontakt ze światem (fora dyskusyjne, zwykłe pogaduszki) może dla nich się skończyć lawiną odwołań. Nie jest tu ważne że nikt takiej umowy już nie przedłuży, liczy że znowu kłamliwa reklama która przyciągnie pięciu następnych.
Nie mówię tego ot tak sobie tylko również "sparzyłem" się na paru nie przemyślanych do końca posunięciach. Powalczyć można, ale te 12 zł to wg mnie mogą sobie wsadzić "w buty".
Każdy z operatorów ma coś "za uszami" - żaden nie jest idealny, są tylko plusy i minusy.
Z ciekawością przyjrzę się pojedynkowi z Goliatem...

Powodzenia!
Awatar użytkownika
wlodus
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
Lokalizacja: Łódź

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: wlodus »

Podpisując umowę zostałem poinformowany, że na przełomie kilku miesięcy, a na pewno do końca czerwca w Bielsku-Białej będą dostępne technologie UMTS i HSDPA
mnie w tej całej koorespondencji najbardziej ciekawi właśnie to zdanie.
kto Cię o czymś takim poinformował??
Jeżeli ktoś z BOA - to hmmm ciekawe skąd o tym wiedział.
Jeżeli sprzedawca - to tylko można go nazwać pacanem bo poprostu chciał sprzedać i tylko, dla niego lepiej wyższy abonament wyższa prowizja.

Z tego co kojarze w orange pracownicy salonów nie mają info kiedy i gdzie zostanie uruchomiony nadajnik i jak to będzie działać, w plusie czasem są info ale zazwczyaj wiążę się to z "poślizgiem"2-3 msc. W erze nie mam pojęcia jak to wygląda.
Informowanie sieci sprzedaży o włąśnie takich rzeczach praktycznie nie istnieje...
więc nie ma się co dziwić, że oni tak podchodzą do sprawy, bo przezciez nie odpiszą "gościu wziąłeś masz pecha, a to że ktoś cię w błąd wprowadził-no przeciez nie ja."

Ja proponuję rzecznika spraw konsumentów.
jak to dokładnie wygląda ze strony prawnej. i wsio
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: mar_kow »

wlodus pisze:[...]Jeżeli sprzedawca - to tylko można go nazwać pacanem bo poprostu chciał sprzedać i tylko, dla niego lepiej wyższy abonament wyższa prowizja.

[...]

Ja proponuję rzecznika spraw konsumentów.
jak to dokładnie wygląda ze strony prawnej. i wsio
Niestety ale większość sprzedawców tak działa... A jeszcze jak zobaczą że ktoś jest nie zorientowany to już w ogóle "kity" wciskają. Ostatnio kolega doświadczył tego w Erze. Miał szczęście że przed kupnem skorzystał z mojego doświadczenia...
Osobiście (w PlusGSM) zawsze doświadczam najpierw sondowania na ile się orientuję a później już rzeczowo jest mi wyjaśniane (o ile oczywiście dany sprzedawca wie o co chodzi).
Nie orientuję się jaki jest układ pracy salonów ale nadzorcy powinni w jakiś sposób kontrolować swoich przedstawicieli gdyż czasami więcej zepsują niż to jest warte. Pracując w tej strefie orientujesz się zapewne ;)

Natomiast co do rzecznika spraw konsumentów - trzeba też mieć rzeczowe podstawy żeby czegokolwiek żądać. Wynajęcie prawnika, konsultacje...brr - aż nie chciałbym mysleć... :dobani:
Awatar użytkownika
wlodus
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
Lokalizacja: Łódź

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: wlodus »

No niestety czasem faktycznie to tak dziala, ja juz u swoich pracownikow praktycznie calkowicie wyeliminowalem gadanie bzdur...jezeli czegos nie wiesz dzwon do mnie i tyle...i tak sie tego trzymaja.
ale tego sie nie wyeliminuje niestety

a co do rzecznika to wystarczy udac sie po sama konsultacje i onie naprawde pomagaja...wiem bo sam kiedys potrzebowalem pomocy.
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: mar_kow »

Konsultacja jest darmowa, ale założenie sprawy wymaga już nakładów finansowych. Co prawda po wygranej sprawie koszty przechodzą na delikwenta przegranego ale wytaczając działa lepiej mieć przytłaczającą przewagę niż mieć niewiadomą...

Jak na razie PlusGSM wg mnie jest najlepszy w rankingu jakości usług :ok: . Coś w tym jest bo właśnie kolega zabiera zabawki z Ery i przenosi się do słuszniejszego operatora :brawa:
...tylko telefony te z górnej półki mogłyby być tańsze... :hyhy:
Ostatnio zmieniony 2007-11-24, 12:16 przez mar_kow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wlodus
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
Lokalizacja: Łódź

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: wlodus »

to zapraszam na podpisanie umowy u mnie. :)
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
Awatar użytkownika
mar_kow
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1261
Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
Lokalizacja: Mazury

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: mar_kow »

Właśnie przedłużyłem niedawno kontrakt :)
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Darecky »

A mojemu koledze powiedzieli w Orange że będzie miał 3,6 Mb/s+ chociaz u nas ledwo co EDGE jest :D Najlepsze że on w to uwierzył i spierał się ze mną aż nie wziął Orange Free przekonał się jak to jest... i żałuje! Od tamtego czasu wierzy raczej mi niż konsultantowi.
NewWalk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 296
Rejestracja: 2007-02-27, 11:17

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: NewWalk »

wlodus pisze:mnie w tej całej koorespondencji najbardziej ciekawi właśnie to zdanie.
kto Cię o czymś takim poinformował??
Powiedziała o tym wysoko postawiona osoba z Orange...

[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2007-11-24, 22:36 ]
Poprawa cytowania.
Ostatnio zmieniony 2007-11-24, 22:36 przez NewWalk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wlodus
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
Lokalizacja: Łódź

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: wlodus »

no coz w takim wypadku widac jak wysoka jest ta osoba...
oby ci jakos to chodzilo.
pozdrawiam
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Demon »

Oj cos mi na ten temat wiadomo co do obsługi w salonach i w BOK.Większośc pracujących tam ludzi nie ma podstawowych wiadomości o telefonach ,a co dopiero o usłudze internetowej.Oczywiście są małe wyjątki.Swojego czasu walczyłem z nimi ostro ale grzecznie trwało to zawsze dosyc długo ,ale moge spokojnie napisac długi czas walki kilka mail i spawe wygrywałem.Powracając do tematu i problemu kolegi to nigdy im tego raczej nie udowodnisz ze sprzedawca tak powiedzial.On powie ze kolega slyszał ta rozmowe i nic takiego nie powiedział.Ty zapewne byłeś tam sam i nie masz zadnego swiadka a bez tego ani rusz.Pozostaje mi tylko tobie wspólczuc i życzyć powodzenia i stalowych nerwów.Moja umowa z nimi konczy sie 12 grudnia a wypowiedzenie dalem chyba juz we wrześniu oczywiscie za potwierdzeniem w salonie pieczatka ,podpis i data na ksero wypowiedzenia.Wiadomo dlaczego tak zrobilem i Wam tez tak radze robić.Oczywiscie dostalem od nich maila dlaczego rezygnuje proponowali mi rowniez śmieszny rabat 10%.Odpisalem ze zarty to prosze sobie zostawic dla kadry kierowniczej itd.
Obecnie mam solidnego dostawce jestem barrrdzo zadowolony i juz nigdy w zyciu nie podpisze umowy na internet z zadna siecia komórkową chyba ze wszystko sie zmieni o 360 stopni.Panmetac należy że priorytet maja zawsze rozmowy głosowe a potem dostep do internetu we wszystkich sieciach.
Życze powodzenia w walce z pomarańczowym TYRANEM.
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: zDaleKi »

Demon pisze:Obecnie mam solidnego dostawce jestem barrrdzo zadowolony i juz nigdy w zyciu nie podpisze
Demon, pamiętaj, że sieci komórkowe biją na głowę wszystkie inne formy dostępu jeżeli chodzi o pokrycie kraju jak też o mobilność. Oczywiście coś za coś...
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Demon »

Teoretycznie w Polsce to tak wygląda a w praktyce jest inaczej i zanim to nastapi na dobrym poziomie to minie jeszcze nie jedna pomaranczowa era a czy bedzie na plus to zobaczymy :cwaniak:
Jak ktos ma pecha to nawet palec w pupie zlamie...
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Sundance_kid »

Demon pisze:Większośc pracujących tam ludzi nie ma podstawowych wiadomości o telefonach ,a co dopiero o usłudze internetowej
Kiedyś dawno temu doprowadziłam Pana w salonie do stwierdzenia, że on nie wie dużo o tej usłudze, on ją tylko sprzedaje :]
Ufo atakuje
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1471
Rejestracja: 2006-07-19, 22:59
Lokalizacja: Żyrardów-okolice

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Ufo atakuje »

Demon pisze:...chyba ze wszystko sie zmieni o 360 stopni.
360 stopni daje pełny obrót, czyli powrót do tego samego punktu ;)
mark4532
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2007-11-22, 21:22
Lokalizacja: Gdańsk

Reklamacja usługi Orange

Post autor: mark4532 »

Powiem wam że śledzę wypowiedzi użytkowników i najczęściej źle działa,a reklamacje rozpatrywane są na zasadzie;odpisują w terminie a nic z nich nie wynika .Oczywiście Ty jesteś winny biedny abonencie.Jeśli się zjednoczymy wygramy ,nagłaśniając sprawę w mediach.Piszcie do mnie [email protected] gg4509660 od 19 -21
Ostatnio zmieniony 2007-11-26, 22:18 przez mark4532, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek no.1

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Jarek no.1 »

Założyłeś kolejny podobny wątek, nawet nie ustosunkowałeś się do zawartych w poprzednim wątku odpowiedzi, trochę to bez sensu.
Awatar użytkownika
Darecky
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 675
Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Darecky »

NewWalk szybko Ci odpowiedzieli na pierwszego maila??
Właśnie wysłałem im drugiego... Bo dzisiaj ten internet już tak mnie wkurza.... Eh aż bark słów!
Jarek no.1

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: Jarek no.1 »

DarQ pisze:...Właśnie wysłałem im drugiego... Bo dzisiaj ten internet już tak mnie wkurza.... Eh aż brak słów!
Lepiej zadzwoń do BOA, nie wszystko załatwia się mailem.
groszek_jar
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2007-11-26, 18:07
Lokalizacja: Jaros?aw

Re: Reklamacje w Orange

Post autor: groszek_jar »

ja nie moge zrozumiec tylko czym kieruja sie ludzie biorac np Orange ... ktory ma tylko EDGE ... majac w tej samej miejscowosci np UMTS tylko z innej sieci. Ja jak bralem neta przez komorke to przede wszystkim zasiegiem hsdpa w lokalizacji ktorej glownie przebywam w chwili obecnej ....w mojej miejscowosci myslalem ze bedzie zasieg 3G za ladnych pare lat okazalo sie ze byl .. po miesiacu wlasnie w plusie.. i do tej pory zastanawia mnie fakt ze np kolega kupil oragne free i uwierzyl komus w Jarosławiu ze bedzie UMTS w lublinie co bylo smiechem na sali ... ciagle zastanawia mnie tok myslenia ... czym sie kierujecie w doborze dostawcy netu ... tylko chyba kolorem .. bo nikt nie powie mi ze cena ....
ODPOWIEDZ