POMOCY!!!
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-02-26, 08:17
POMOCY!!!
Witam serdecznie.
Zarejestrowałem się na tej grupie z nadzieją znalezienia pomocy. Posiadam internet mobilny w Orange w 32WP+X9 Czaplino (53,0971491, 23,0363741). Sprzęt którym dysponuje to ZTE MF283+. Co zrobić by poprawić jakość internetu? Mieszkam na wzniesieniu ale mam sporo drzew koło domu. W chwili obecnej internet skacze raz LTE raz UMTS. W telefonie zasięg mam kiepski muszę po domu szukać zasięgu.
Dziś rano piękna pogoda parametry na zdjęciu w załączniku.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Szymon
Zarejestrowałem się na tej grupie z nadzieją znalezienia pomocy. Posiadam internet mobilny w Orange w 32WP+X9 Czaplino (53,0971491, 23,0363741). Sprzęt którym dysponuje to ZTE MF283+. Co zrobić by poprawić jakość internetu? Mieszkam na wzniesieniu ale mam sporo drzew koło domu. W chwili obecnej internet skacze raz LTE raz UMTS. W telefonie zasięg mam kiepski muszę po domu szukać zasięgu.
Dziś rano piękna pogoda parametry na zdjęciu w załączniku.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Szymon
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19866
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: POMOCY!!!
Po starym, słabym routerze widać ze masz Orange od lat i nie zrobiłes nic aby normalnie z niego korzystać. Od poczatku należało kupić antenę zewnętrzną 5km do BTS-ów przez lasy a ten liczy na cud. Router oczywiście do wymiany na taki agregacja pasm i do niego pewnie antena szerokopasmowa, BTS-y NetWorks Baciuty i Choroszcz-Zastawie pracują w agregacji LTE2100+1800+800, wiele lat straconych na nędzy pewnie z LTE800.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-02-26, 08:17
Re: POMOCY!!!
No cóż na cud nie liczę. A orange no fakt że mam od lat ale korzystać zacząłem od tego roku (taka sytuacja). Zrobię jak piszesz zmienię sprzęt i zobaczymy co da się wycisnąć.
Dziękuję
Dziękuję
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19866
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: POMOCY!!!
Ale tu sama zmiana routera nie pomoze, najpierw to test na MF283+ na zewnatrz, zobacz czy w panelu zarzadzania jest wybór konkretnego pasma LTE. Aplikacja do diagnostyki https://www.mediafire.com/file/tiw4mdq5 ... 9.zip/file Jesli masz wybór pasm to sprawdzasz dla LTE2100, lte1800 i LTE800. Pokazujesz screeny i speedtesty.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-02-26, 08:17
Re: POMOCY!!!
Cześć, oczywiście w moim przypadku nie da się zaktualizować sprzętu chodź wiem, że są nowsze wersje oprogramowania. A nie wiem czy opłaca i się wysyłać do serwisu aby zrobili aktualizacje softu.
Spróbuję za pomocą tel może zobaczyć wybór pasma jeśli się da
Spróbuję za pomocą tel może zobaczyć wybór pasma jeśli się da