Na wstępie zaznaczam, że jestem początkującym w tematyce routerów mobilnych więc proszę o wyrozumiałość.
Mam problem z routerem Huawei E5377Ts-32. Po włączeniu urządzenia router łączy się z siecią 3G, jednak po chwili próbuje przełączyć się na 4G. W tym momencie na ekranie pojawia się komunikat „NO SERVICE” i urządzenie pozostaje w tym stanie (brak internetu)
Kiedy w ustawieniach zmieniam preferowany tryb sieci na „3G only”, router działa poprawnie. Natomiast po ręcznym ustawieniu trybu „4G only” natychmiast wyświetla się komunikat „NO SERVICE”.
Dane routera:
- Device name: E5377Ts-32
- Hardware version: CL1E5377SM
- Software version: 21.301.03.00.00
- Web UI version: 17.100.12.00.03
- Logo operatora na routerze: T-Mobile
- Operator SIM: Orange
Będę wdzięczny za informacje, co może być przyczyną takiego zachowania i czy rozwiązaniem może być ponowne wgranie oprogramowania a jeśli tak, to czy istnieje instrukcja krok po kroku jak wgrać nowsze/eliminujące problem oprogramowanie ? Zakładam, że istnieją tematy, w których pewnie są opisy krok po kroku ale jeszcze się na nie nie natknąłem
