Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Nefill
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2024-12-08, 13:59

Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Nefill »

Witam,

Na wstępie zaznaczam, że jestem początkującym w tematyce routerów mobilnych więc proszę o wyrozumiałość. 😊

Mam problem z routerem Huawei E5377Ts-32. Po włączeniu urządzenia router łączy się z siecią 3G, jednak po chwili próbuje przełączyć się na 4G. W tym momencie na ekranie pojawia się komunikat „NO SERVICE” i urządzenie pozostaje w tym stanie (brak internetu)

Kiedy w ustawieniach zmieniam preferowany tryb sieci na „3G only”, router działa poprawnie. Natomiast po ręcznym ustawieniu trybu „4G only” natychmiast wyświetla się komunikat „NO SERVICE”.

Dane routera:
  • Device name: E5377Ts-32
  • Hardware version: CL1E5377SM
  • Software version: 21.301.03.00.00
  • Web UI version: 17.100.12.00.03
  • Logo operatora na routerze: T-Mobile
  • Operator SIM: Orange
Router kupiłem od znajomego, który wspominał, że były na nim wgrywane nowsze wersje oprogramowania. Urządzenie nie było używane przez dłuższy czas i nie mam dodatkowych informacji na jego temat.

Będę wdzięczny za informacje, co może być przyczyną takiego zachowania i czy rozwiązaniem może być ponowne wgranie oprogramowania a jeśli tak, to czy istnieje instrukcja krok po kroku jak wgrać nowsze/eliminujące problem oprogramowanie ? Zakładam, że istnieją tematy, w których pewnie są opisy krok po kroku ale jeszcze się na nie nie natknąłem :)
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: wojteks »

Kup nowy/inny router.
Nie pomagam na PW!
Nefill
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2024-12-08, 13:59

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Nefill »

wojteks pisze: 2025-01-05, 07:03 Kup nowy/inny router.
Mogę prosić o rozwinięcie ? Czy dobrze rozumiem, że nic nie da się z tym zrobić i pewne jest to, że zmiana oprogramowania tutaj nie pomoże?
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19866
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: matek451 »

A masz tam zasięg LTE od Orange, podaj wiecej danych, zakup tej zabawki był błędem , to zabytek , wart z 20 zł. Zarzadzanie pasmami na nim i diagnostyka za pomocą aplikacji dla HiLink na Windows/Android.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: wojteks »

Nefill pisze: 2025-01-05, 09:20 Mogę prosić o rozwinięcie ?
A co tu rozwijać, jeżeli jesteś w zasięgu LTE to ten router do elektrośmieci się kwalifikuje.
Nie pomagam na PW!
Nefill
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2024-12-08, 13:59

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Nefill »

matek451 pisze: 2025-01-05, 09:39 A masz tam zasięg LTE od Orange, podaj wiecej danych, zakup tej zabawki był błędem , to zabytek , wart z 20 zł. Zarzadzanie pasmami na nim i diagnostyka za pomocą aplikacji dla HiLink na Windows/Android.
Oczywiście, w miejscu, gdzie uruchamiam router, mam zasięg LTE.
wojteks pisze: 2025-01-05, 19:08
Nefill pisze: 2025-01-05, 09:20 Mogę prosić o rozwinięcie ?
A co tu rozwijać, jeżeli jesteś w zasięgu LTE to ten router do elektrośmieci się kwalifikuje.
Niestety nie jestem dobrze zaznajomiony z tematem i nie przewidziałem, że mogą wystąpić problemy z LTE. Router planuję używać przez 1-2 dni w miesiącu, a ponieważ trafiłem na atrakcyjną cenę, zdecydowałem się go kupić.

Czyli jak rozumiem żadna aktualizacja softu nic nie zmieni, szkoda zachodu i nerwów ? :)
Mig25
Guru bezprzewodowy
Posty: 2655
Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
Lokalizacja: z Nienacka

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Mig25 »

Przywracałeś mu ustawienia domyślne ?
Może programikami jest wybrany jakieś konkretne pasmo ( np. B7) , a u Ciebie w tym miejscu i u tego konkretnego operatora po prostu go nie łapie.
Nefill
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2024-12-08, 13:59

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Nefill »

Mig25 pisze: 2025-01-05, 20:31 Przywracałeś mu ustawienia domyślne ?
Może programikami jest wybrany jakieś konkretne pasmo ( np. B7) , a u Ciebie w tym miejscu i u tego konkretnego operatora po prostu go nie łapie.
Ustawienia domyślne przywracałem kilka razy, nic to nie dało.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: wojteks »

Nefill pisze: 2025-01-05, 20:04 a ponieważ trafiłem na atrakcyjną cenę, zdecydowałem się go kupić.
Hmm, kupować elektrośmieci to słaby pomysł nawet jeżeli 10pln kosztował. Ten co sprzedał jest zadowolony, nie musi szukać kontenera na elektrośmieci/PSZOKu
Nie pomagam na PW!
Mig25
Guru bezprzewodowy
Posty: 2655
Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
Lokalizacja: z Nienacka

Re: Huawei E5377Ts-32. Komunikat 'NO SERVICE'

Post autor: Mig25 »

Nefill pisze: 2025-01-05, 21:26 Ustawienia domyślne przywracałem kilka razy, nic to nie dało.
A program do ustawiania pasm używałeś ? Ustaw na sztywno pasma B1.B3,B7,B8,B20 ...

I jeszcze co mi przychodzi do głowy , to może poprzednik używał anten zewnętrznych , miał nieodpowiednie wtyczki i po prostu popsuł gniazda w ten sposób ,że się nie przełączają już na te wewnętrzne. Najlepiej byłoby włożyć jakieś anteny , ale jak nie masz , to można spróbować z 10cm drucikami ,( tylko z wyczuciem i nie za grubymi ,żeby nie uszkodzić tych gniazd , dobre byłyby ze skrętki LAN) i zobacz wtedy czy złapie się LTE.
ODPOWIEDZ