Witam! wszyscy jestesmy przyzwyczajeni do krytykowania naszych operatorow,a ja chcialem opisac dzisiaj zupelnie inna sytuacje jaka mnie spotkala na lini klient-Orange.
Posiadam od dawna internet bezprzewodowy w sieci Orange,nigdy nie bylo z nim zadnych klopotow,az tu nagle....Transfer 3G polecial na pysk,w maksymalnych porywach 120kbit/s,szybkosc EDGE wyzsza niz 3G-jednym slowem koszmar.Ze wzgledu na bardzo ciezkie warunki geolokalizacyjne-gesty las na lini do btsa,odleglosc od nadajnika,etc,etc,nie wygladalo to rozowo.
Na poczatku telefon do*800 i piewsze zaskoczenie,konsultant mily,kompetentny,wygladalo to jakby czekal na moje zgloszenie.Cala nasza rozmowa trwala kilkanascie!minut szczegolowe pytania z Jego strony i obietnica szybkiego przekazania mojego zgloszenia do dzialu techn icznego.Po jej zakonczeniu pomyslalem ze to przypadek ze tak to sie odbylo,i teraz zaczna sie schody.Po niedlugim czasie pierwszy telefon do mnie-z dzialu technicznego i sympatyczna,szczegolowa,konkretna rozmowa.Tych konsultacji z techniki odbylo sie kilka!,widac bylo ze bardzo Im zalezy na rozwiazaniu tego problemu no i udalo sie.
Malkontenci napisza ze czym sie tu zchwycac przeciez to Ich praca,tak to fakt lecz sposob podejscia,fachowosc,cierpliwosc spowodowala ze zupelnie zmienilem sposob postrzegania firmy Orange.
Orange-czyzby "nowe czasy"?
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2007-03-18, 14:51
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange-czyzby "nowe czasy"?
Nie napisałeś tylko, co to zmieniło. Naprawili usterkę czy nie?
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 425
- Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
- Lokalizacja: Aleksandrow L.
Re: Orange-czyzby "nowe czasy"?
Hehe az wierzyc mi sie nie chce...
Hspa 10,2mb/s http://www.speedtest.net/result/670298212.png
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Orange-czyzby "nowe czasy"?
Brzmi jak reklama.
Ja tam nigdy nie miałem większego problemu w rozmowach z BOK. Jedyny zarzut, że czasami mówią o czymś o czym nie mają pojęcia ( sprawy techniczne ) ale generalnie prawie zawsze byłem informowany o konserwacji czy upgrade`zie na maszcie. Największy problem miałem jak im się coś pokręciło w sposobie naliczania abonamentu za internet i wystawili mi kilka faktur na ponad 30 tyś. A facet z windykacji powinien dawno siedzieć za sposób załatwienia. Ale nie wydaje mi się, żeby to miało inny przebieg jak w Plusie czy w Erze ( przypominam, że Era przestała działać na Śląsku ).
Ja tam nigdy nie miałem większego problemu w rozmowach z BOK. Jedyny zarzut, że czasami mówią o czymś o czym nie mają pojęcia ( sprawy techniczne ) ale generalnie prawie zawsze byłem informowany o konserwacji czy upgrade`zie na maszcie. Największy problem miałem jak im się coś pokręciło w sposobie naliczania abonamentu za internet i wystawili mi kilka faktur na ponad 30 tyś. A facet z windykacji powinien dawno siedzieć za sposób załatwienia. Ale nie wydaje mi się, żeby to miało inny przebieg jak w Plusie czy w Erze ( przypominam, że Era przestała działać na Śląsku ).