ariek44 pisze:kszaq, czy na tym modemie jesteś w stanie sprawdzić stan konta?
Tak, ale nie udało mi się tego dokonać przez Mobile Partnera, tylko dzięki komendom AT (jak również TopNetInfo, który je obsługuje).
ja.michal pisze:O E160 mówisz, że też ma możliwość wykonywania połączeń?
Według tego, co podaje na swojej stronie producent - tak. Jednak po przejrzeniu plików konfiguracyjnych Mobile Partnera śmiem sądzić, że ta opcja nie będzie dostępna, nawet przy firmware, który to umożliwia. Jeśli tak jest, mógłbyś spróbować wyedytować plik
Mobile Partner\config\PluginsConfig.xml i znaleźć w nim następujące linijki:
Kod: Zaznacz cały
<device name="E169">
<plugin>
<add name="CallPlugin" clsid="8FC7A17B-EA76-4e6e-872D-9AAC222C8B03"/>
<add name="CallUIPlugin" clsid="58A0343A-93DB-4ea2-92B4-C51589629381"/>
<add name="CallLogUIPlugin" clsid="1FCAC0FF-9E87-450f-8258-1155D7696571"/>
</plugin>
</device>
Po czym zmienić "E169" na "E160". Jeśli mimo tej zmiany nie będą działały Ci połączenia głosowe to podejrzewam, że wymagana będzie kolejna zmiana firmware - na takie, które na pewno nie ogranicza funkcji modemu, czyli z numerem wersji o końcówce .00 (choć nie twierdzę, że wszystkie inne ograniczają).
A jako ciekawostkę dodam, że przy dodaniu w sekcji "common", a potem "plugins" następującej linijki:
Kod: Zaznacz cały
<add name="NetInfoRecordUIPlugin" clsid="27A315A2-D587-498a-9FC5-7CF2738679DF"/>
Uzyskujemy statystyki pobranych i wysłanych danych podczas każdej sesji, czas połączeń itd. - coś na wzór TopNetInfo.
