Kod: Zaznacz cały
Witam,
Mam ostatnio problem z usługą Orange Free Standard.
Otóż połączenie bardzo często ulega przerwaniu. Jednego dnia potrafi
działać bez zastrzeżeń, drugiego dnia zaś urywa po kilu
minutach - i tak w kolko. Dzisiaj od godziny próbuję pobrać plik pdf o
objętości ok. 350 kB, ale jest to niemożliwe, gdyż po pobraniu kilkunastu
kB internet zrywa połączenie i plik muszę pobierać od nowa. Taka sytuacja
nie zdarza się po raz pierwszy. Przez takie coś traci się też mój bardzo
niski limit 500MB. Proszę mnie nie pytać o ustawienia komputera, są cały
czas niezmienione. Mój numer telefonu to 5xx xxx xxx.
Proszę o usprawnienie działania usługi tak, aby zapewnić STAŁY dostęp
do internetu, zgodnie z umową.
z poważaniem, Xxx Xxx
Kod: Zaznacz cały
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłane zgłoszenie.
Informuję, że pełna odpowiedź w poruszanej sprawie, będąca oficjalnym
stanowiskiem PTK Centertel, została do Pana przesłana w formie pisemnej,
listem na adres korespondencji.
Bo widocznie to coś poważniejszego, skoro odpowiedź wyślą pocztą. Może to dlatego, że to już nie pierwszy mail? W dodatku zauważyłem, że na moje maile odpowiada cały czas ta sama osoba.