Pytanie
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-01-22, 16:55
- Lokalizacja: Kielce
Pytanie
Piszę w OT, bo pytanie jest bardzo 'małe'.
Co się stanie gdy nie zapłacę rachunku za internet iPlus? Jutro kończy mi się termin zapłaty, a funduszy zero, już teraz chcę wiedzieć co mnie czeka. Pzdr.
Co się stanie gdy nie zapłacę rachunku za internet iPlus? Jutro kończy mi się termin zapłaty, a funduszy zero, już teraz chcę wiedzieć co mnie czeka. Pzdr.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Pytanie
Czy grozili Ci już wyłączeniem? Jeśli nie to dostaniesz smsa z maxymalnym terminem płatności, po tym terminie telefon zostanie wyłączony a Ty za wznowienie usługi zapłacisz 20 zeta.milan1899ac pisze: Co się stanie gdy nie zapłacę rachunku za internet iPlus?
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Pytanie
Kolega dopiero jutro zacznie nie płacić.Sundance_kid pisze:Czy grozili Ci już wyłączeniem?

- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Pytanie
Ale najpierw masz termon płatności, po tym jak nei zapłacisz dostajesz termin drugi w którym telefon zostanie wyłączony. Przerabiałam już to 4 razy bo Plus ma trudności z pobraniem sobie złotówki z kontabob pisze:Kolega dopiero jutro zacznie nie płacić.

- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Pytanie
A właśnie pewnie będzie interesujące jaki to odcinek czasu między końcem pierwszego terminu płatności a końcem wyznaczonego następnego terminu?Sundance_kid pisze:Ale najpierw masz termon płatności, po tym jak nei zapłacisz dostajesz termin drugi
Pierwsze odniesienie mamy czyli:
milan1899ac pisze:Jutro kończy mi się termin zapłaty
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Pytanie
Bym musiała sprawdzić. Ale nie wiem czy te smsy jeszcze mam. Jest mała rozbierznośc między płatnością fakturową a wyłączeniem.bob pisze:A właśnie pewnie będzie interesujące jaki to odcinek czasu między końcem pierwszego terminu płatności
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Pytanie
Oczywiście ja płacę zawsze w terminie.
Ale zdarzyło mi się zapomnieć przez trzy okresy rozliczeniowe w Orange i Erze ze dwa.
W Plusie to nie pamiętam takiej sytuacji ale skoro jest jak piszesz, że tak szybko reagują to jest chyba najbardziej restrykcyjny.

Ale zdarzyło mi się zapomnieć przez trzy okresy rozliczeniowe w Orange i Erze ze dwa.

W Plusie to nie pamiętam takiej sytuacji ale skoro jest jak piszesz, że tak szybko reagują to jest chyba najbardziej restrykcyjny.

-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Pytanie
Sundance_kid, 30zł.Sundance_kid pisze:Ty za wznowienie usługi zapłacisz 20 zeta.

Wiem bo już mi 2x wklepali.

Swoją drogą co za idiotyzm wysyłać smsy a tym bardziej dzwonić na numer który jest do internatu?! Plus do mnie dzwoni na ten numer.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Ja w erze miałem sytuacje, że przez 3 nie zapłaciłem to wysłali mi smsa, żeby wpłacić za tą najbardziej zaległą. Nic nie wyłączali i nie doliczali żadnego 20 czy 30zł. Wtedy za BC płaciłem 159,38zł. Pamiętam jak nic.bob pisze:zdarzyło mi się zapomnieć przez trzy okresy rozliczeniowe w Orange i Erze ze dwa.

[ Dodano: 2008-09-10, 00:39 ]
Sundance_kid, swoją drogą jakiego Ty masz iPlusa? 60? Bo ja mam 110 i dlatego może jest 30 u mnie, a u Ciebie 20.
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 622
- Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Re: Pytanie
ja.michal,
Jeśli płaciłeś 30zł, to chyba korzystasz z innego operatora
Opłata za blokadę w skutek nieterminowej płatności i uruchomienie usługi po blokadzie kosztuje 20zł. I jest to kwota stała, przy blokadzie za połączenia przychodzące, niezależnie od posiadanej taryfy (bez rozróżnienia na data, voice czy wysokość abonamentu). Ta kwota obowiązuje już od dosyć dawna.
Co do dzwonienia i SMS-owania na numer iPlusa - SMS dotrze bez problemów, a telefon... Często to kwestia braku wskazania przy aktywacji innego numeru kontaktowego.
Procedura windykacyjna w skrócie wygląda następująco:
Termin do zapłaty wskazany na fakturze - po tym terminie wysyłany jest SMS z prośbą o wpłatę i terminem blokady. Blokada taka na połączenia wychodzące (koszt wspomnianych wyżej 20zł) zakładana jest po 7 dniach po terminie podanym na fakturze. Później, jeśli dalej nie zapłacimy następuje blokada obustronna (na poł. wychodzące i przychodzące), ale na tym już skończę przynudzanie.
milan1899ac,
Jeśli masz zamiar zapłacić w ciągu tych 7 dni od daty na fakturze - nie ma problemu. Jeśli natomiast taki termin jest w dalszym ciągu niewystarczający skontaktuj się z Działem Windykacji Należności. Numer z Plusa abonamentowego: 2607 (0,95zł za całość poł.) lub 601102607, jeśli dzwonisz z innej sieci. W tygodniu pracują od 8. do 18., w soboty od 8. do 16. Pewnie uda się przełożyć termin i uniknąć dodatkowych opłat.
Jeśli płaciłeś 30zł, to chyba korzystasz z innego operatora


Opłata za blokadę w skutek nieterminowej płatności i uruchomienie usługi po blokadzie kosztuje 20zł. I jest to kwota stała, przy blokadzie za połączenia przychodzące, niezależnie od posiadanej taryfy (bez rozróżnienia na data, voice czy wysokość abonamentu). Ta kwota obowiązuje już od dosyć dawna.
Co do dzwonienia i SMS-owania na numer iPlusa - SMS dotrze bez problemów, a telefon... Często to kwestia braku wskazania przy aktywacji innego numeru kontaktowego.
Procedura windykacyjna w skrócie wygląda następująco:
Termin do zapłaty wskazany na fakturze - po tym terminie wysyłany jest SMS z prośbą o wpłatę i terminem blokady. Blokada taka na połączenia wychodzące (koszt wspomnianych wyżej 20zł) zakładana jest po 7 dniach po terminie podanym na fakturze. Później, jeśli dalej nie zapłacimy następuje blokada obustronna (na poł. wychodzące i przychodzące), ale na tym już skończę przynudzanie.
milan1899ac,
Jeśli masz zamiar zapłacić w ciągu tych 7 dni od daty na fakturze - nie ma problemu. Jeśli natomiast taki termin jest w dalszym ciągu niewystarczający skontaktuj się z Działem Windykacji Należności. Numer z Plusa abonamentowego: 2607 (0,95zł za całość poł.) lub 601102607, jeśli dzwonisz z innej sieci. W tygodniu pracują od 8. do 18., w soboty od 8. do 16. Pewnie uda się przełożyć termin i uniknąć dodatkowych opłat.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Pytanie
Sorry. Mój błąd. Aż zajrzałem do starej FV. Coś mi się pomieszało chyba z tymi dodatkowymi MB.Engelbert pisze:Opłata za blokadę w skutek nieterminowej płatności i uruchomienie usługi po blokadzie kosztuje 20zł.

Są nawet dwa podane. Komórka i stacjonarny. Na stacjonarny dzwonili z weryfikacją nawet na 2 dzień bo wzięciu usługi.Engelbert pisze:Co do dzwonienia i SMS-owania na numer iPlusa - SMS dotrze bez problemów, a telefon... Często to kwestia braku wskazania przy aktywacji innego numeru kontaktowego.
Swoją drogą te terminy są dziwne. Na rozpatrzenie reklamacji firma ma 30dni a ty jako ten co płaci masz 7 dni.
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 622
- Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Re: Pytanie
Ten co płaci ma 14 dni od wystawienia faktury + 7 dni po terminie, dopiero po tym czasie następuje ewentualna blokada.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Pytanie
A czy jest podział w traktowaniu na firmy czy klientów indywidualnych?Engelbert pisze:7 dni po terminie, dopiero po tym czasie następuje ewentualna blokada.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-01-22, 16:55
- Lokalizacja: Kielce
Re: Pytanie
Dzięki, za pomoc.
Myślę, że uda mi się jakoś załatwić kasę w ciągu tych siedmiu dni. Jeszcze raz thx, jesteście super. 


-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 622
- Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Re: Pytanie
bob,
Nie uświadczyłem różnic. Oczywiście mowa tu o różnicy między klientami indywidualnymi, a firmami które nie są ani klientami kluczowymi ani strategicznymi, bo w ich przypadku to oczywiście indywidualna sprawa.
Nie uświadczyłem różnic. Oczywiście mowa tu o różnicy między klientami indywidualnymi, a firmami które nie są ani klientami kluczowymi ani strategicznymi, bo w ich przypadku to oczywiście indywidualna sprawa.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: Pytanie
Do mnie też,mimo,że na tym samym koncie mam też normalny numer z taryfą głosowąja.michal pisze:Plus do mnie dzwoni na ten numer.

-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Pytanie
Ja często płacę 4-5 dni po terminie gdyż innej możliwości nie mam i nie ma żadnych problemów. Gdy płaciłem w kasie pani powiedziała mi że nic się nie dzieje gdy się tydzień później zapłaci (oczywiście nie polecam tej praktyki ale różnie w życiu bywa)
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: Pytanie
Tylko potem przy przedłużaniu umowy lub co gorsza braniu kolejnej aktywacji nie wyglądasz już jak solindy abonentBoras pisze:Gdy płaciłem w kasie pani powiedziała mi że nic się nie dzieje gdy się tydzień później zapłaci
