Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.
Witam
Posiadam iPlusa i właśnie podzieliłem go na dwa komputer(komputery połączone są skrosowanym kablem, połączenie OK ).
Naszło mnie pytanie czy w związku z tym nie spowoduje to jakichś niepożądanych efektów typu wzrost rachunków, czy innego typu problemów?? jestem zielony w tym temacie i dlatego proszę o odpowiedź.
Z góry dzięki.
Marcin5565 pisze:Naszło mnie pytanie czy w związku z tym nie spowoduje to jakichś niepożądanych efektów typu wzrost rachunków, czy innego typu problemów??
Nie, co prawda nie pamietam co jest w regulaminie, ale jeszcze nikt nie miał z tego powodu problemow, tym operatorom to rybka co robisz z ich internetem.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Marcin5565 pisze:Ale to że rozdzieliłem łącze nie spowoduje np łączenia się przez CSD itp.?
Jeśli poprawnie wszystko zrobiłeś to nic sie nie stanie. Z reszta po csd to najłatwiej sie połączyć z aplikacji plusa, ktorej najlepiej sie pozbyć. Do rozdzielania netu najlepiej dialup zrobić i właczyć automat, żeby sam sie łączył jak drugi komp chce neta. A w ten sposob po csd połączyć sie nie da, chyba żę ktoś zna ten czarodziejski numer i go wpisze zamiast *99#. No i trzeba uważać na dialery, bo ostantnio z komorek na coraz wiecej numerow mozna sie łączyć.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
w połączeniu iPlusa to tylko zaznaczyłem opcje "Zezwalaj innym użytkownikom sieci na łączenie się poprze połączenie internetowe tego komputera" więc myślę że to nie spowoduje zmian w sposobie łączenia z internetem.
Dzięki.
Ostatnio zmieniony 2008-11-21, 19:18 przez Marcin5565, łącznie zmieniany 1 raz.