Bezpieczeństwo w sieci.
Moderator: Moderatorzy
Bezpieczeństwo w sieci.
Jak w temacie-jestem początkującym internautą, więc poszukuję rozwiązań na temat bezpiecznego ''surfowania'' i wiadomo potrzebuję do tego różnego rodzaju programów,że o rozwadze nie wspomnę, i w tym celu obecnie używam programu antywirusowego Avast(bo darmowy) Spybot-Search&Destroy i zapory Ashompoo(miałem comodo,ale nie przypadła mi do gustu).Co waszym zdaniem przydaje się w codziennym obcowaniu z ''siecią''?Oprócz rozwagi? Ostatnio nawet zainstalowałem z ciekawości programik WinSweeper Internet który ukrywa IP-i faktycznie go ukrywa-ale czy potrzebuje go zwykły zjadacz chleba , który nie odwiedza Torrentów itp.? Bym zapomniał mam jeszcze taki pasek:McAfee SiteAdvisor który pokazuje mi niebezpieczne witryny.Mam nadzieję że czegoś się od Was nauczę! Pozdrawiam. 

- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Re: Bezpieczeństwo w sieci.
onimusza666, moim zdaniem wystarczą te rzeczy przeciętnemu użytkownikowi poczty/forów/WWW:
- zdrowy rozsądek
- antywir, w miarę skuteczny, z darmowych Avast czy Avira będą dobrym rozwiązaniem
- jakiś firewall, spokojnie wystarczy Windowsowy
- aktualizacje systemu
- zdrowy rozsądek
i to w zasadzie tyle. IMO ukrywanie adresu IP nie jest potrzebne.
Dodatkową ochronę stanowi router i NAT.
A, wspomniałem już o zdrowym rozsądku?
- zdrowy rozsądek
- antywir, w miarę skuteczny, z darmowych Avast czy Avira będą dobrym rozwiązaniem
- jakiś firewall, spokojnie wystarczy Windowsowy
- aktualizacje systemu
- zdrowy rozsądek
i to w zasadzie tyle. IMO ukrywanie adresu IP nie jest potrzebne.
Dodatkową ochronę stanowi router i NAT.
A, wspomniałem już o zdrowym rozsądku?
Przydatny jest np. taki tester stron http://linkscanner.explabs.com/linkscanner/default.aspxonimusza666 pisze:Co waszym zdaniem przydaje się w codziennym obcowaniu z ''siecią''
czy nie zawierają zagrożeń.