WITAM MAM DUŻY PROBLEM POMOCY !

Pozostałe kwestie techniczne (sprzętowe i programowe) dotyczące internetu radiowego - np. konfiguracja firewalli, antywirusów, przeglądarek internetowych.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
rafal100
Początkujący użytkownik forum

WITAM MAM DUŻY PROBLEM POMOCY !

Post autor: rafal100 »

Witam zaczne od poczotku jestem w tych sprawach zielony dlatego z tym zgłaszam sie do was ,jest tak mam lapa z wbudowanym modemem motorola sm56data fax modem i internet z sieci ORANGE ale do czego zmierzam mieszkam teraz w Swecji i kupilem internet na karte 3Bredbant Kontant i niestety lipa bo nie dziala a podłączylem przez telefon jako modem i jest ok tylko strasznie zamula a chciał bym używac modemu z laptopa z góry dziekuje za pomoc. :( :cry:
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy

Re: WITAM MAM DUŻY PROBLEM POMOCY !

Post autor: YaHooo »

rafal100 z tego co wnioskuję po nazwie tego modemu
rafal100 pisze:motorola sm56data fax modem
to jest to modem analogowy 56kbps i nie połączysz się za jego pomocą z siecią komórkową.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
rafal100

Cześć w sumie to nierozumiem dlaczego jezeli mialem internet bezprzewodowy orange free, to dlaczego szwedzki internet nie bedzie odbierał. Może cos pomyliłem z nazwą modemu. Ja mam laptopa BELINEA o.book 3 i globe trotter connect jako połączene z internetem, a komórka służy mi tylko jako modem. Dzwonić z tej karty nie moge, to jest tylko internet bezprzewodowy kupiony w salonie. A nie kupiłem z modemem bo myslałem że wykorzystam mój a tu lipa :cry:
Ostatnio zmieniony 2009-03-14, 10:40 przez rafal100, łącznie zmieniany 1 raz.
janek222
Stary wyga bezprzewodowy

Post autor: janek222 »

rafal100 pisze:globe trotter connect jako połoczene z internetem