Zacznijmy od poczatku:Ze wzgledu na moje miejsce zamieszkania(obszar lesny,okolice Tychow) internet 3G mam tylko w okesie zimowym
Po kilkukrotnych namowach dzialu sprzedazy Orange zdecydowalem sie na zakup internetu CDMA,w salonie podpisalem umowena "internet na probe".
Po podlaczeniu wielka radosc-chodzi
Pierwszy tel do dzialu obslugi-standart-nic nie wiemy o zadnej awarii-zgloszenie przyjete-czas oczekiwania na odpowiedz-72 godziny.Spokojnie czekalem na kontakt ze strony Orange i faktycznie po 2 dniach tel z dzialu obslugi-jest awaria-postaraja sie ja szybko usunac.Po 3 dniach nic sie nie zmienilo ,nastepny moj tel-"no prosze byc cierpliwy bo jak na przyklad maszt sie przewrocil to postawienie nowego musi potrwac"
Dzisiaj dostalem odpowiedz "jest awaria" nie wiadomo do kiedy
Jako zwykly smiertelnik nie mam bezposredniego kontaktu z naczalstwem dzialu technicznego Orange,ale mysle ze pracownicy i byc moze szefostwo przeglada nasze forum
no to moze sie dowiedza co dzieje w ich firmie.Dla ulatwienia podaje nr. zapytania technicznego;1656650.
Nie omieszkam poinformowac Szanownych Forumowiczow o dalszych postepach usuwania awarii
Gwoli zcislosci awaria trwa od 14 wrzesnia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!