Konfiguracja Huawei e160 na laptopie.
Moderator: Moderatorzy
-
corbendallas
- Użytkownik forum
Konfiguracja Huawei e160 na laptopie.
Dzień Dobry mam problem ,kupiłem modem Huawei e 160 i no właśnie i myślałem że sobie pomogę a rwę włosy z głowy,mianowicie przebywam na terenie włoch i korzystam z internetu w sieci wind poprzez telefon motorola jako modem no i kupiłem tego huaweia z tą myślą że będzie szybki ale nie dane mi jest się przekonać jak chodzi bo nie wiem jak zgrać laptopa z nim.Bardzo Proszę pomóżcie.Jestem laikiem w tej sprawie potrzebuję naprawdę pomocy.Dziękuję z góry i Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony 2009-11-18, 18:59 przez corbendallas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
Re: Konfiguracja Huawei e160 na laptopie.
Jeśli modem widzi kartę SIM(bez simlocka) i rejestruje się do sieci to wystarczy zrobić <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211" target="_blank">»Dial-up«</a> lub użyć <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a> .
-
corbendallas
- Użytkownik forum
właśnie ,próbowałem robić jak na Twoim filmiku na you tube ale w menedżerze urządzeń nie mam w modemach tego huaweia czy to ma jakiś związek?
- Jaco
Musisz go zainstalować. Pobierz sterowniki z tej strony: http:// http://sterowniki.bez-kabli.pl//corbendallas pisze:ale w menedżerze urządzeń nie mam w modemach tego huaweia czy to ma jakiś związek?
-
corbendallas
- Użytkownik forum