Air Live WL1600-Problem!!!!

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
sebdun1987
Początkujący użytkownik forum

Air Live WL1600-Problem!!!!

Post autor: sebdun1987 »

Witam

Air Live WL1600-Problem!!!!Jestem tu nowy...
Mam problem z tym sprzętem, gdy łączę się z kumplem jest wszystko ok, pochodzi mi net ze 20min a potem sam się rozłącza niewiadomo z jakiej przyczyny(kolega ma non stop router włączony)po chwili znów się łącze i jest wszystko wporządku ale znów na krótki czas. Nie znam się na tym a więc proszę fachowców o pomoc. Dodam, że w zestawie jest standardowa antena 5dbi ewentualnie czy może są jakieś sterowniki inne niż standardowe albo ustawienia...POMOCY....
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy

Re: Air Live WL1600-Problem!!!!

Post autor: Blido »

sebdun1987 pisze:pochodzi mi net ze 20min a potem sam się rozłącza niewiadomo z jakiej przyczyny(kolega ma non stop router włączony)po chwili znów się łącze i jest wszystko wporządku ale znów na krótki czas.
Czy u kolegi występuje ten sam problem?
sebdun1987 pisze:czy może są jakieś sterowniki inne niż standardowe albo ustawienia..
Na WL-1600GL można zainstalować Tomato, chyba że kolega już je zainstalował. Moim zdaniem śmieszne byłoby gdyby używał tego Ovisa na standardowym sofcie :]
sebdun1987

Kolega mieszka naprzeciw mnie, jemu się nie może rozłączać ponieważ on ma stałe łącze a nie tak jak ja antenke. U mnie jest ten problem a nie u niego i nie wiem co poradzić. Czy ktoś miał taki sam problem?? Co ten tomato mi pomoże??
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez sebdun1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy

sebdun1987 pisze:kolega mieszka naprzeciw mnie, jemu się nie może rozłączać ponieważ on ma stałe łącze
Masz na myśli że jest połączony z routerem kablowo, przez ethernet?