Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 213
- Rejestracja: 2009-11-06, 21:11
- Lokalizacja: Niemcy
Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Hej,chcialem powiedzieć jednym słowem że Iplus to jest najgorsza firma jaka istnieje...naciągacze i kłamcy !
Sytuacja wygląda tak...
W wakacje jak kończyła mi się umowa z Iplusem zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował ofertę...no ja się zgodziłem dał mi 4,5gb limitu za 60zł(z nowym modemem Huaweii 159 za 1zł)i wszystko ok.Na drugi dzień zadzwoniłem do niego i podałem mu moje dane bo były potrzebne...Powiedział że za 3-4 dni przyjedzie do mnie kurier z nową umową i modemem(on miał przysłać z Warszawy a ja mieszkam w Łodzi więc odbiór osobisty odpadał)i przyjechał kurier po 3 dniach umowa została podpisana,modem dostałem i myślałem że już mogę się cieszyć z szybszego internetu...Dobra podłączam modem..i patrze...modem ma rysy na obudowie no ale mysle ze bedzie dzialał..podłaczam modem a tu lipa..internet pochodzi z 1 min i sie rozłacza..dzwonie do konsultana ze dał mi uszkodzony modem, i gdzieś z 40x złapałem sie na poczte i wkoncu odebrał...wszystko mu opowiedziałem i powiedział zebym wysłał ten modem z powrotem...i tu jest najgorsza rzecz jak mi się przytrafiła...modem zaginął w trakcie przesyłki :/ opowiedziałem mu ten incydent i powiedział mi co mam zrobic...napisałem do poczty ze skargą...poczta sie przyznała i wysłałem to co dostałem od poczty do Iplusa i mieli mi dać odpowiedz w ciagu 2tyg.Mineło tak 13 dni i odddzwonili i powiedzieli że pozostaje mi tylko zerwanie umowy z nimi i mam zapłacić 1000zł kary !!
No żal jednym słowem...zaginął modem z dokumentami z nie mojej winyy(no moze troche mojej winy bo nie ubezpieczyłem paczki)i ja jeszcze mam płacic kare
To jest już dla mnie przestroga wysyłanie jakich kolowiek ważnych rzeczy za pomocą poczty...
Sytuacja wygląda tak...
W wakacje jak kończyła mi się umowa z Iplusem zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował ofertę...no ja się zgodziłem dał mi 4,5gb limitu za 60zł(z nowym modemem Huaweii 159 za 1zł)i wszystko ok.Na drugi dzień zadzwoniłem do niego i podałem mu moje dane bo były potrzebne...Powiedział że za 3-4 dni przyjedzie do mnie kurier z nową umową i modemem(on miał przysłać z Warszawy a ja mieszkam w Łodzi więc odbiór osobisty odpadał)i przyjechał kurier po 3 dniach umowa została podpisana,modem dostałem i myślałem że już mogę się cieszyć z szybszego internetu...Dobra podłączam modem..i patrze...modem ma rysy na obudowie no ale mysle ze bedzie dzialał..podłaczam modem a tu lipa..internet pochodzi z 1 min i sie rozłacza..dzwonie do konsultana ze dał mi uszkodzony modem, i gdzieś z 40x złapałem sie na poczte i wkoncu odebrał...wszystko mu opowiedziałem i powiedział zebym wysłał ten modem z powrotem...i tu jest najgorsza rzecz jak mi się przytrafiła...modem zaginął w trakcie przesyłki :/ opowiedziałem mu ten incydent i powiedział mi co mam zrobic...napisałem do poczty ze skargą...poczta sie przyznała i wysłałem to co dostałem od poczty do Iplusa i mieli mi dać odpowiedz w ciagu 2tyg.Mineło tak 13 dni i odddzwonili i powiedzieli że pozostaje mi tylko zerwanie umowy z nimi i mam zapłacić 1000zł kary !!
No żal jednym słowem...zaginął modem z dokumentami z nie mojej winyy(no moze troche mojej winy bo nie ubezpieczyłem paczki)i ja jeszcze mam płacic kare
To jest już dla mnie przestroga wysyłanie jakich kolowiek ważnych rzeczy za pomocą poczty...
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Salon firmowy, partnerski...Jarek7 pisze:mieszkam w Łodzi więc odbiór osobisty odpadał
Do konkretnego konsultanta nie da się zadzwonić, chyba że do opiekuna. Tylko to już całkiem inna sprawa. Rozumiem, że dzwoniłeś na 2601?Jarek7 pisze:dzwonie do konsultana ze dał mi uszkodzony modem
Jest coś takiego, jak możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10dni bez podania przyczyny.
Jarek7 pisze:modem zaginął w trakcie przesyłki
Chyba nie wysyłałeś tego listem zwykłym?Jarek7 pisze:poczta sie przyznała i wysłałem to co dostałem od poczty do Iplusa i mieli mi dać odpowiedz w ciągu 2tyg
Sprawy takie jak rezygnacje wysyła się poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru.
Wysyłam pocztą bardzo dużo przesyłek i muszę powiedzieć, że wbrew obiegowej opinii spisuje się bardzo dobrze. Trzeba znać zasady jakie panują.Jarek7 pisze:To jest już dla mnie przestroga wysyłanie jakich kolowiek ważnych rzeczy za pomocą poczty...
Polkomtel/Plus na pewno nie jest naciągaczem i fałszerzem jak twierdzisz.
Zresztą jak był kurier to widziały gały co brały i jak modem miał ślady użytkowania to "odmowa odebrania przesyłki"
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 213
- Rejestracja: 2009-11-06, 21:11
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Zapomniałem dopisać pare ważnych rzeczy..To była taka 'specjalna oferta dla mnie'z nową umową,ofertą i modemem...i ten konsulant co dzwonił do mnie powiedzał że nie moge tego załatwić w salonie tylko on mi przesyła specjalną umowe...
Nie,nie dzwoniłem do 2601 tylko miałem nr tego konultana i odrazu łączyłem się znim.
Nie pamietam dobrze ale wyslalem to chyba prioretytowym..zapłaciłem za to 15zł...zwykly chyba kosztuje 10zł..
co do modemu...jak brałem wyglądał jak nowy...ładnie zapakowany...dopiero jak wyjąłem to się przekonałem
Nie,nie dzwoniłem do 2601 tylko miałem nr tego konultana i odrazu łączyłem się znim.
Nie pamietam dobrze ale wyslalem to chyba prioretytowym..zapłaciłem za to 15zł...zwykly chyba kosztuje 10zł..
co do modemu...jak brałem wyglądał jak nowy...ładnie zapakowany...dopiero jak wyjąłem to się przekonałem
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Coś mi tu wałkiem pachnie, teraz już wiadomo. Aktywacja na klienta indywidualnego, czy biznesowego? Nie pasuje mi "specjalna" oferta poza "2601". Wiem, że opiekuni biznesowi mogą robić "specjalne" oferty.
Poczta powinna zwrócić odszkodowanie w wysokości ok 200zł.
Nie interesuje ich co w środku, ale na modem powinno starczyć.
Poczta powinna zwrócić odszkodowanie w wysokości ok 200zł.
Nie interesuje ich co w środku, ale na modem powinno starczyć.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26175
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
To się nazywa "Dział utrzymania klienta" i oni mają fajne opcje dla rezygnujących.marens pisze:Nie pasuje mi "specjalna" oferta poza "2601"
Nie pomagam na PW!
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 213
- Rejestracja: 2009-11-06, 21:11
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Piszę przecież..kończyła mi się umowa z Iplusem...i zadzwonił do mnie ten konsultant(czy ten opiekun) i zaproponował mi nową ofertę...ja ją przyjąłem , przyszła nowa umowa i modem...i sprawa się tak dalej potoczyła...
Nie wiem czy można podawać nr.telefonu konsultanta ale jak nie to proszę o jego usunięcie..dzwoniłem na nr 2699 i jak dzwoniłem to zawsze odbierał ten sam gosciu...
Tak,poczta zwróciła jedynie 50zł..
Nie wiem czy można podawać nr.telefonu konsultanta ale jak nie to proszę o jego usunięcie..dzwoniłem na nr 2699 i jak dzwoniłem to zawsze odbierał ten sam gosciu...
Tak,poczta zwróciła jedynie 50zł..
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Nie przeczytałem tego ze zrozumieniem.Jarek7 pisze:kończyła mi się umowa z Iplusem zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował ofertę...
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 213
- Rejestracja: 2009-11-06, 21:11
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Może to tak dziwnie wygląda ale tak było...przedstawił się tylko, ale nic nie mówił czy jest jakimś opiekunem czy kimś tam innym...
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Mój błąd, nie dokładnie przeczytałem.Jarek7 pisze:Może to tak dziwnie wygląda ale tak było...
Dzwonili do Ciebie z PWA. System najprawdopodobniej łączy Twój numer z tym samym konsultantem jeśli chodzi o przedłużenie umowy i inne ustalenia.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 474
- Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
@Jarek7:
Moim zdaniem powinieneś wyedytować tego posta, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Z tego co napisałeś wynika, że Plus nie popełnił żadnego błędu, ani nie próbuje Cię naciągnąć czy też coś zafałszować.
Otrzymałeś jakiś trefny modem - zdarza się najlepszym, należy rozpocząć procedurę reklamacyjną - wysyłasz modem wraz z opisem problemu i czekasz na naprawę/wymianę.
Wysłałeś go listem/paczką rejestrowaną na Poczcie i przesyłka zaginęła - zgłaszasz reklamację na poczcie. Poczta reklamację przyjmuje i wypłaca odszkodowanie w wysokości ok. 150-200 zł (w zależności od kwoty którą zapłaciłeś za wysyłkę, to chyba max. 13krotnośc tej kwoty o ile pamiętam)
Za tę kwotę kupujesz nowy modem na wolnym rynku i cieszysz się internetem.
Ewentualną różnicę pomiędzy ceną nowego sprzętu a odszkodowaniem traktujesz jako nauczkę aby następnym razem deklarować wartość przesyłki na poczcie.
Moim zdaniem powinieneś wyedytować tego posta, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Z tego co napisałeś wynika, że Plus nie popełnił żadnego błędu, ani nie próbuje Cię naciągnąć czy też coś zafałszować.
Otrzymałeś jakiś trefny modem - zdarza się najlepszym, należy rozpocząć procedurę reklamacyjną - wysyłasz modem wraz z opisem problemu i czekasz na naprawę/wymianę.
Wysłałeś go listem/paczką rejestrowaną na Poczcie i przesyłka zaginęła - zgłaszasz reklamację na poczcie. Poczta reklamację przyjmuje i wypłaca odszkodowanie w wysokości ok. 150-200 zł (w zależności od kwoty którą zapłaciłeś za wysyłkę, to chyba max. 13krotnośc tej kwoty o ile pamiętam)
Za tę kwotę kupujesz nowy modem na wolnym rynku i cieszysz się internetem.
Ewentualną różnicę pomiędzy ceną nowego sprzętu a odszkodowaniem traktujesz jako nauczkę aby następnym razem deklarować wartość przesyłki na poczcie.
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 213
- Rejestracja: 2009-11-06, 21:11
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Też tak chciałbym..ale musze zerwac umowe z Plusem bo tak powiedzieli..adamos22 pisze:@Jarek7:
Za tę kwotę kupujesz nowy modem na wolnym rynku i cieszysz się internetem.
Ewentualną różnicę pomiędzy ceną nowego sprzętu a odszkodowaniem traktujesz jako nauczkę aby następnym razem deklarować wartość przesyłki na poczcie.
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
eeee? Za to, ze modem zaginął? Piszesz wyżej, ze wysłałeś jakieś dokumenty. Jakie? Zresztą Ty amsz chyba tylko kopię umowy a Plus oryginał (lub na odwrót). Modem nie ejst rpzeciez przypisany do umowy to po gwizdek ją zrywać?Jarek7 pisze:Też tak chciałbym..ale musze zerwac umowe z Plusem bo tak powiedzieli..
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Umowa jest sporządzana w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Obydwie są oryginałami.Sundance_kid pisze:Zresztą Ty amsz chyba tylko kopię umowy a Plus oryginał (lub na odwrót).
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 474
- Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
To źle powiedzieli, albo ich źle zrozumiałeś.Jarek7 pisze:Też tak chciałbym..ale musze zerwac umowe z Plusem bo tak powiedzieli..
Gdyby zagubienie modemu wiązało się z koniecznością zerwania umowy, to sami by to zrobili.
Bez względu na to, czy posiadasz tę umowę, czy też ona również zaginęła, to ona cały czas jest ważna. Dla własnego dobra możesz poprosić o przesłanie kopii (najlepiej zwrócić się o to pisemnie)
Jeżeli zaginęła też karta SIM, to musisz również zgłosić jej zaginięcie i wystąpić o duplikat (Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś)
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Na odwrótSundance_kid pisze:Zresztą Ty amsz chyba tylko kopię umowy a Plus oryginał (lub na odwrót).
Faktycznie można było zrobić tak od razu i byłaby sprawa po części załatwiona - mądry Polak po szkodzie... Za duplikat SIM zapłacisz (60zł?), modem kupisz tak jak radzi @Jarek7 i tyle.adamos22 pisze:Jeżeli zaginęła też karta SIM, to musisz również zgłosić jej zaginięcie(...)
I na jakiej podstawie ktoś ma ci powiedzieć że "TY musisz zerwać umowę"?
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Każdy ma oryginał, podpisujemy umowę w 2 egzemplarzach.ra-v pisze:Na odwrót
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-12-21, 14:34
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Witam,
mnie również Polkomtel wystawił.
Obecnie szukam osób gotowych do zorganizowania pozwu zbiorowego lub po prostu dorzucenia swoich "3 groszy" przeciwko tej firmie.
Sprawa jest jak najbardziej do wygrania, bo gdy rozmawiałem wielokrotnie przez telefon z konsultantami i technikami Polkomtela to bezczelnie się przyznawali do tego jakie przekręty się robi w relacji z Klientem, a jako że każda rozmowa jest nagrywana to chciałbym to wykorzystać później przed sądem.
Im więcej przypadków nadużyć wykażę w pozwie sądowym, tym lepszy będzie efekt.
Od razu mówię, że nie chodzi mi o rekompensatę, ale tylko o to aby dowalić jak najbardziej tej firmie, która robi z ludzi idiotów.
Jeśli ktoś pragnie się przyłączyć do zbiorowej krucjaty przeciwko Polkomtelowi to prosze o maile. Zapewne droga do sprawiedliwości bedzie długa bo jak dotąd mija 18 miesiąc jak z nimi walczę, ale nigdzie mi się nie śpieszy... na zwycięstwo warto poczekać...
pzdr
[email protected]
[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-12-21, 14:58 ]
Proszę nie używać na forum słów uważanych za mniej lub bardziej wulgarne.
mnie również Polkomtel wystawił.
Obecnie szukam osób gotowych do zorganizowania pozwu zbiorowego lub po prostu dorzucenia swoich "3 groszy" przeciwko tej firmie.
Sprawa jest jak najbardziej do wygrania, bo gdy rozmawiałem wielokrotnie przez telefon z konsultantami i technikami Polkomtela to bezczelnie się przyznawali do tego jakie przekręty się robi w relacji z Klientem, a jako że każda rozmowa jest nagrywana to chciałbym to wykorzystać później przed sądem.
Im więcej przypadków nadużyć wykażę w pozwie sądowym, tym lepszy będzie efekt.
Od razu mówię, że nie chodzi mi o rekompensatę, ale tylko o to aby dowalić jak najbardziej tej firmie, która robi z ludzi idiotów.
Jeśli ktoś pragnie się przyłączyć do zbiorowej krucjaty przeciwko Polkomtelowi to prosze o maile. Zapewne droga do sprawiedliwości bedzie długa bo jak dotąd mija 18 miesiąc jak z nimi walczę, ale nigdzie mi się nie śpieszy... na zwycięstwo warto poczekać...
pzdr
[email protected]
[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-12-21, 14:58 ]
Proszę nie używać na forum słów uważanych za mniej lub bardziej wulgarne.
Ostatnio zmieniony 2009-12-21, 14:58 przez krzysztofnet, łącznie zmieniany 1 raz.
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
@krzysztofnet
Możesz ostrzec innych na czym okantował cię Polkomtel? Jakie przekręty robi? sam jestem ciekaw.
Możesz ostrzec innych na czym okantował cię Polkomtel? Jakie przekręty robi? sam jestem ciekaw.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 474
- Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
@krzysztofnet - po pierwsze opisz dokładnie o co chodzi, po drugie - jeśli walczysz już 18 miesięcy, to nie lepiej iść samemu do sądu, albo poprosić o to jakąś organizację konsumencką ?
Mam nadzieję, że Ty również nagrywałeś te rozmowy z konsultantami, bo jeśli liczysz na to że sami będą siebie obciążać, to możesz się przeliczyć - nagrania przecież giną, a oni mają ograniczoną pojemność zapisów..
Poza tym nie rozumiem twojego podejścia - walczyć tylko po to żeby komuś "dowalić" - z konkurencji jesteś czy jak ? Jeśli nie chcesz odszkodowania, to o co chcesz "walczyć" - o rację ?
Mam nadzieję, że Ty również nagrywałeś te rozmowy z konsultantami, bo jeśli liczysz na to że sami będą siebie obciążać, to możesz się przeliczyć - nagrania przecież giną, a oni mają ograniczoną pojemność zapisów..
Poza tym nie rozumiem twojego podejścia - walczyć tylko po to żeby komuś "dowalić" - z konkurencji jesteś czy jak ? Jeśli nie chcesz odszkodowania, to o co chcesz "walczyć" - o rację ?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2009-12-20, 19:53
- Lokalizacja: Powiat chełmski
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Wczoraj dzwonił do mnie z ofertą konsultant z Plusa w sprawie przedłużenia umowy, którą właśnie wypowiedziałem, i dzisiaj została zarejestrowana w systemie.Jarek7 pisze:Nie wiem czy można podawać nr.telefonu konsultanta ale jak nie to proszę o jego usunięcie..dzwoniłem na nr 2699 i jak dzwoniłem to zawsze odbierał ten sam gosciu...
O ile miałbym jakiekolwiek pytania, to miałem zadzwonić pod bezpłatny nr z Plusa na 2699. Jak sam powiedział, połączę się bezpośrednio z nim.
Wygląda więc na to, że ten gość faktycznie ma cokolwiek do powiedzenia, jeżeli chodzi o oferty promocyjne dla przedłużających, bądź chcących przedłużyć umowę.
Jeżeli chodzi o używany modem, to weź pod uwagę to, że sporo potencjalnych klientów po prostu "bierze iPlusa na próbę". jak coś im nie pasuje to po prostu go zwracają. Najprawdopodobniej Twój modem był wcześniej w rękach paru klientów, stąd rysy na jego obudowie.
krzysztofnet pisze:...gdy rozmawiałem wielokrotnie przez telefon z konsultantami i technikami Polkomtela to bezczelnie się przyznawali do tego jakie przekręty się robi w relacji z Klientem...
Wydaje mi się krzysztofnet, że troszkę Cię fantazja poniosła.
Konsultanci i pracownicy Działu Technicznego pracują dla klienta - dla Ciebie też, a nie przeciw niemu. I właśnie z racji tego nie mogą, nie powinni odstraszać potencjalnego klienta, dzięki któremu mają pracę i pieniądze na utrzymanie rodziny.
Jakoś nie bardzo sobie wyobrażam, żeby pracownik firmy, w której pracuje zwierzał się telefonicznie z przekrętów jakie robi, zupełnie obcej osobie. Tym bardziej, że jak sam zauważyłeś, każda taka rozmowa jest nagrywana.
To są wykwalifikowani i przeszkoleni w relacjach z klientami pracownicy, dobrze opłacani, a zatem szanujący swoje stanowisko pracy.
Dla przykładu;
Kilka dni temu, kiedy zgłaszałem do Działu Technicznego iPlusa, problemy z połączeniem modemu do sieci, konsultant jak po sznureczku poprowadził mnie przez procedurę zlokalizowania lub usunięcia "awarii". Wisiałem na telefonie ok. 45 min.
Rozmowa przebiegała wzorowo i uprzejmie, a skończyło się na tym, że zalecono mi oddanie modemu do serwisu.
Nie jestem poplecznikiem tej sieci, bo właśnie zrezygnowałem z ich usług, ale pracuję w handlu (branża motoryzacyjna - żeby nie było, że z kimś sympatyzuję), i miałem właśnie takie szkolenie ze "Standardu Obsługi Klienta" i cokolwiek wiem na temat; co, komu, jak dużo i w jaki sposób powiedzieć, żeby nie stracić klienta i pracy zarazem.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-12-21, 14:34
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
od ludzi z iPlusa mozna wyciagnac informacje ktorych sie potrszebuje, wiec nie jest tak ze oni zawsze wiedza jak mowic zeby nei stracic klienta...
sam pracuje w obsludze Klienta i wiem ze troche sprytu wystarczy aby ktos powiedzial otwartym tekstem tego czego ne ichce mowic...
nie jestem z konkurencji, ale wkurzylo mnie to ze zamiast predkosci 250 mb/s byla 12 mb/s.... mimio ze placilem regularnie to oni nic nei zrobili z tym fantem....
reszty nei chce mi sie opisywac...
jesli nie ma zainteresowanych sprawa to nei zawaram glowy....
sam pracuje w obsludze Klienta i wiem ze troche sprytu wystarczy aby ktos powiedzial otwartym tekstem tego czego ne ichce mowic...
nie jestem z konkurencji, ale wkurzylo mnie to ze zamiast predkosci 250 mb/s byla 12 mb/s.... mimio ze placilem regularnie to oni nic nei zrobili z tym fantem....
reszty nei chce mi sie opisywac...
jesli nie ma zainteresowanych sprawa to nei zawaram glowy....
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-12-11, 06:30
- Lokalizacja: prowincja
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Teraz pracują na opinię
100GB w miesiąc na nocne sciągańsko niby dużo, ale pytanie ile da się wykorzystać zanim nod się zapełni
[ Dodano: 2009-12-24, 14:07 ]
co by nie było ze mam informacje z księżyca
http://www.iplus.pl/iplusopobieracz.html
od wczoraj dwa iplusy na testach nocnych
usługa na tyle nowa ze na BOKu trzeba było wisieć 30minut wczoraj zanim ktoś jakiekolwiek info udzielił myslałem ze już wiecie a tu zonk
100GB w miesiąc na nocne sciągańsko niby dużo, ale pytanie ile da się wykorzystać zanim nod się zapełni
[ Dodano: 2009-12-24, 14:07 ]
co by nie było ze mam informacje z księżyca
http://www.iplus.pl/iplusopobieracz.html
od wczoraj dwa iplusy na testach nocnych
usługa na tyle nowa ze na BOKu trzeba było wisieć 30minut wczoraj zanim ktoś jakiekolwiek info udzielił myslałem ze już wiecie a tu zonk
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
To trzeba było w EBOKU zrobić:P 2 minuty
@krzysztofnet - sprawa jest interesująca, tylko ją rozwiń.
Przedstaw warunki umowy i to co kto miał oferować a czego nie ma. Skoro wiesz dużo od kuchni to możesz się podzielić. Mało jest takich użytkowników.
W.Ś.
@krzysztofnet - sprawa jest interesująca, tylko ją rozwiń.
Przedstaw warunki umowy i to co kto miał oferować a czego nie ma. Skoro wiesz dużo od kuchni to możesz się podzielić. Mało jest takich użytkowników.
W.Ś.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iplus - naciągacze i fałszerze !!
Wydaje mi się krzysztofnet, że troszkę Cię fantazja poniosła.
LTE, HSPA+...krzysztofnet pisze:ze zamiast predkosci 250 mb/s byla 12 mb/s....
Najpierw proponuję sobie ładnie poczytać <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=38343#38343" target="_blank">»FAQ«</a>jesli nie ma zainteresowanych sprawa to nei zawaram glowy....
Troszkę wiedzy nie zaszkodzi, i pomoże ostudzić emocje.