Konektor Indukcyjny

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
dagi12
Specjalista bezprzewodowy-junior

Konektor Indukcyjny

Post autor: dagi12 »

Słowo wstępu

Ostatnimi czasy naczytałem się wielu nieuzasadnionych negatywnych opowieści o urządzeniu zwanym konektorem indukcyjnym bądź uniwersalnym. Powodem mojego niezadowolenia nie jest sam fakt, że takie opinie się pojawiają tylko, że wygłaszają je osoby, które z takim urządzonkiem nigdy nie miały do czynienia. Od razu mówię nie jestem elektro-technikiem specjalizującym się w dziedzinie konektorów indukcyjnych, po prostu chciałbym się podzielić z wami moimi doświadczenia i przelać na post wywody, które od dłuższego czasu pałętały się po moim umyśle. Na początku opiszę moją historię. Każdy moment przełomu modemowego ma odbicie na tym forum ponieważ każdy swój problem omawiałem.

Historia ma

Warto się zapoznać:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=15034
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=15093