Jaka antenę do Huawei e160g

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
dobry_chlopak666
Początkujący użytkownik forum

Jaka antenę do Huawei e160g

Post autor: dobry_chlopak666 »

Panowie własnie wyprowadziłem sie od siebie mieszkam teraz w Ciepłe Pierwsze zero netu łącze to 10 czasem wskoczy do 100kb do masztu ery jest około 4km w Hucie Żabiowolskiej jak wchodzę na btsearch to mi wyskakuje GSM1800 (21105) GSM900 (21105) UMTS2100 (21105) jak najlepiej antenę kupić do 250 pln pod Huawei e160g.
A jestem zielony w temacie da się zrobić z tego coś na poziomie 512 ???
dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 2010-03-15, 19:52 przez dobry_chlopak666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy

Re: jaka antenę do huwein e 160g

Post autor: sp6huk »

dobry_chlopak666 pisze:panowie własnie wyprowadziłem sie od siebie mieszkam teraz w Ciepłe Pierwsze
Pobierz sobie Top NetInfo i podaj aktualną moc sygnału. Łącz się z siecią, przy pomocy tego programu, i daj znać jak działa internet,
dobry_chlopak666 pisze:zero netu łącze to 10 czasem wskoczy do 100kb
Możesz rozwinąć o co chodzi bo nie rozumiem za bardzo :zdziwko: Chodzi o prędkość łącza ? Jeżeli tak, to dziwnie to określiłeś,
dobry_chlopak666 pisze:do masztu ery jest około 4km w Hucie Żabiowolskiej
~2,1 KM ;),
dobry_chlopak666 pisze:jak wchodzę na bstarch to mi wyskakuje GSM1800 (21105) GSM900 (21105) UMTS2100 (21105
Zgadza się, ale BTSearch przedstawia tylko aktualnie wydane pozwolenia na uruchomienie stacji bazowej, a nie już uruchomione. Stacja bazowa w Hucie Żabiowolskiej dostała takowe zezwolenie dopiero kilka/kilkanaście dni temu, a więc nie oczekiwałbym szybkiego uruchomienia tego node B, oczywiście mówię o UMTS, bo EDGE działa już od dawna,
dobry_chlopak666 pisze:jak najlepiej antenę kupić do 250 pln pod huwein e 160g