Problem z połączeniem UMTS

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
oczkos1990
Początkujący użytkownik forum

Problem z połączeniem UMTS

Post autor: oczkos1990 »

Witam serdeczne jestem nowym użytkownikiem. Jestem zielony w tych sprawach jeżeli mam być szczery. Czytałem FAQ znalazłem na forum programik Top Netinfo. Oto screen przedstawiający że mam 25% zasięg sieci UMTS.
http://ifotos.pl/zobacz/ads_nrwqnw.JPG/
Chcę dodać że mieszkam ponad 15km od najbliższego nadajnika UMTS Ery bo posiadam internet blueconnect. Niestety problem w tym że nie mogę się połączyć żeby sprawdzić jak on się sprawuje. Niestety ten zasięg jest przez minute i znów zanika i tak cały czas. Jeżeli chodzi o EDGE to mam ok 75dbm czyli w granicach 50-60% sygnału. W tym całym menagerze blueconnecta poziom sygnału jest cały czas ponad 90% więc nie wiem na co patrzyć. Mieszkam w Witnicy woj. Lubuskie, jeżeli komuś by się chciało zajrzeć to czy mógłby powiedzieć czy są jakieś szanse aby UMTS zagościł u mnie na stałe, czy jakaś antena by cokolwiek dała no i jaka jest przyczyna że nie mogę się połączyć z tym chwilowym UMTS-em. Dodam że w tym oryginalnym programie blueconnecta wgl UMTS-u nie wykrywa... sam nie wiem co o tym myśleć i o co tu chodzi. Liczę na Waszą pomoc a za każdą udzieloną podpowiedź z góry bardzo dziękuję :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy

Re: Problem z połączeniem UMTS

Post autor: sp6huk »