Witam. Generalnie jestem laikiem w sprawach internetu bezprzewodowego i potrzebuję waszej pomocy. Całe życie korzystałem z kablówki. Coż przeprowadziłem się na wieś - Łęg Starościński k. Ostrołęki. I tu mamy problem. Próbowałem internetu od kilku operatorów:
Play - w ogóle zero zasięgu,
Sferia - w porywach nawet Skype się zalogował,
Cyfrowy Polsat - na tym śmigam z róznym skutkiem.
Wracając do tematu max. prędkość pobierania to 300-400 kB/s, a w założeniu powinno być ponad 20 mB/s. Nie jestem głupi i wiem, że takiej prędkości nie ma możliwość osiągnąć. Ale nawet 2 mB/s by mnie zadowoliły. Siłę zasięgu mam nie więcej niż 9/99. Korzystam z modemu z załączoną anteną. Mam straszne lagi. Nie idzie nic pograć. A na dodatek jak jest pochmurno sygnał prawie nie dociera. Antenę mam wystawioną na zewnątrz, bo w domu nie ma sensu szukać. Gdyby coś na dachu lepszego umieścić... No z tym potrzebuję waszej pomocy. Pozdrawiam!
Czy możliwe jest polepszenie zasięgu w CP?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
Re: Czy możliwe jest polepszenie zasięgu w CP?
Witaj.
Z tego co widzę, to do najbliższej stacji bazowej masz ok. ~9 km, znajduje się ona w Ostrołęce,mijagi111 pisze:wieś - Łęg Starościński k. Ostrołęki.
Co to za jednostki mB/s ? Napisz to poprawnie. Chodzi Ci o Mb/s (megabity na sekudnę), czy MB/s (megabajty na sekundę). Pisząc 300-400 kB/s, miałeś na myśli 300-400 KB/s (kilobajów na sekundę), czy 300-400 kb/s (kilobitów na sekundę) ?,mijagi111 pisze:max. prędkość pobierania to 300-400 kB/s, a w założeniu powinno być ponad 20 mB/s. Nie jestem głupi i wiem, że takiej prędkości nie ma możliwość osiągnąć. Ale nawet 2 mB/s by mnie zadowoliły
Wybacz, ale nie znam takich jednostek mocy sygnału. Moc sygnału podaje się w jednostce dBm. Możesz sprawdzić to, łącząc się z siecią przy pomocy Top NetInfo ,mijagi111 pisze:Siłę zasięgu mam nie więcej niż 9/99