Jaka antena by polepszyć odbiór GSM w telefonie.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Jaka antena by polepszyć odbiór GSM w telefonie.
Witam wszystkich,
nie będę ukrywał, że jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy, dlatego pomyślałem, że zapytam tutaj.
Mam nowy telefon komórkowy i niestety ma on chyba słabszą antenę bo w swojej miejscowości mam bardzo słabiutki zasięg, a w domu na parterze nie mam wcale;) Mam też starszą nokie i ona w tej samej sieci ma maksymalny zasięg. Czy istnieją jakieś anteny, które będę mógł sobie w domu podpiąć do telefonu by mieć lepszy odbiór zasięgu. Chodzi mi tutaj o podstawowy zasięg GSM do rozmów.
pozdrawiam, Kamil
nie będę ukrywał, że jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy, dlatego pomyślałem, że zapytam tutaj.
Mam nowy telefon komórkowy i niestety ma on chyba słabszą antenę bo w swojej miejscowości mam bardzo słabiutki zasięg, a w domu na parterze nie mam wcale;) Mam też starszą nokie i ona w tej samej sieci ma maksymalny zasięg. Czy istnieją jakieś anteny, które będę mógł sobie w domu podpiąć do telefonu by mieć lepszy odbiór zasięgu. Chodzi mi tutaj o podstawowy zasięg GSM do rozmów.
pozdrawiam, Kamil
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
Re: Jaka antena by polepszyć odbiór GSM w telefonie.
Anteny to do telefonu nie podłączysz, ale można kupić repeater GSM. O jakiego operatora chodzi ? Jaki telefon nowy, a jaki stary ?
-
Oba tel mam w PLUSIE. Stary to nokia 1112, ale rodzice mają też inne nokie i mają normalnie zasięg. Ten nowy to samsung s5350 shark.sp6huk pisze:Anteny to do telefonu nie podłączysz, ale można kupić repeater GSM. O jakiego operatora chodzi ? Jaki telefon nowy, a jaki stary ?
Czy potrzebne jest bym wzmacniał sygnał? Nie wystarczy tylko większa antena, która będzie odbierała sygnał?
- sp6huk
- Guru bezprzewodowy
Do stacji bazowej Plusa nie masz daleko, bo najbliższa znajduje się w Złotnikach - Kolonia, ok. ~3,7 km. Jeszcze możliwe jest, że łapiesz szczątkowy zasięg UMTS Plusa ? Wymuś sobie tylko EDGE'a.