Zasięg Huawei e1752
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Zasięg Huawei e1752
Witam.
mam nadzieję że dobrze wybrałem dział i miejsce na taki temat.
Używam internetu Huawei E1752 ogólnie działa bez zarzutów, jednak od pewnego czasu studiuję, a w mieszkaniu które wynajmuje jest słaby zasięg, prawie zerowy...
Z tej racji mam pytanie co mogę zrobić aby wzmocnić sygnał ? ustawiając laptopa na parapecie bliżej okna sygnał się polepsza. Myślałem nad zakupem jakiegoś przedłużacza usb aby modem umieścić przy oknie a używać laptopa w wygodniejszym miejscu.
Pomóżcie wybrać coś dobrego i niedrogiego abym mógł cieszyć się z internetu
z góry dzięki
mam nadzieję że dobrze wybrałem dział i miejsce na taki temat.
Używam internetu Huawei E1752 ogólnie działa bez zarzutów, jednak od pewnego czasu studiuję, a w mieszkaniu które wynajmuje jest słaby zasięg, prawie zerowy...
Z tej racji mam pytanie co mogę zrobić aby wzmocnić sygnał ? ustawiając laptopa na parapecie bliżej okna sygnał się polepsza. Myślałem nad zakupem jakiegoś przedłużacza usb aby modem umieścić przy oknie a używać laptopa w wygodniejszym miejscu.
Pomóżcie wybrać coś dobrego i niedrogiego abym mógł cieszyć się z internetu
z góry dzięki
- kedzi
- Specjalista bezprzewodowy-junior
Re: Zasięg Huawei e1752
Jeżeli to ma być duża długość tego kabla USB to musiał byś dokupić aktywnego HUB-a i podłączyć go na końcu, gdyż na dużej długości takie kable mają sporą stratę napięcia, a taki dobrej marki HUB z zasilaczem by załatwił sprawędia_bel pisze:ustawiając laptopa na parapecie bliżej okna sygnał się polepsza. Myślałem nad zakupem jakiegoś przedłużacza usb

-
Potrzebowałbym tak z 5m kabla i myśle że by wystarczyło. gdybyś miał jakieś propozycje co do marki HUB-a to poprosiłbym o odpowiedź
z góry dzięki
z góry dzięki
- kedzi