zamówionym przez internet z 10GB limitu i nielimitowanym transferem w godzinach od 00 do 08 :00.
Po przyjściu ostatniego rachunku zauważylem, że coś sie nie zgadza z naliczaniem tych szczęsliwych godzin mianowicie:
Przeważnie korzystam z komputera od 16:00 godziny do jak wyjdzie

Jakież mnie zdziwienie ogarnęło kiedy na rachunku zobaczyłem że pliki po 100 i 350 MB naliczone zostały na godzinę 10:00 /12:00 kiedy obowiązją limity
jak również na 18:00 i takie a w godzinach szczęśliwych nie mam przeważnie żadnych danych zgrywanych jak to możliwe.
miedzy 9 a 14/15 nie korzystamz kompa więc te transfery są nie możliwe dodatkowo powiem że, rachunek jest za poprzedni miesiąc a w technologi CDMA nie miałem możliwości rozwinąć prędkości pozwalających osiągnąć 350 MB w godzinę ?
W tym miesiącu limit 10 GB właśnie mi się zakończył (przesiadłem się na HSPA/UMTSod 2/3 maja) ale nadal większe pliki zciągałem w nocy od pierwszej i poźniej (dzisiaj miedzy 01-07
zgrywałem 3,8GB co spowodowało zakończenie mojego limitu 10 GB).
Dzwoniłem do orange i reklamuję to właśnie bo to jest coś nie halo !!!
Zobaczymy jak rozpatrzą reklamację.
Mieliście takie przypadki ?
Okres rozliczeniowy przypada mi na 16-ego.