Nie działa dzwonienie.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-09-14, 16:50
- Lokalizacja: z internetu
Nie działa dzwonienie.
Mam telefon w Orange, a dokładniej w Orange Free Na Karte. Telefon to Huawei U7519, który kupiłem sobie kiedyś za granicą. Dostałem do niego kod i nie ma już sim-locka. Problem w tym, że nie może robić tego co najważniejsze, czyli dzwonić. Kiedy tylko próbuje wykręcić number telefonu i naciskam zieloną słuchawkę pojawia się komunikat "Subscription Needed" , co jest bardzo dziwne, bo mogę wysyłać i odbierać sms a także używać telefonu (tak jak teraz) jako modemu do laptopa przez USB (internet w telefonie bezpośrednio nie działa). Proszę o pomoc i dziękuje za wszystkie pomocnicze odpowiedzi.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Nie działa dzwonienie.
Wychodzi na to że kod wyrządził jakieś szkody w oprogramowaniu i należało by je wgrać ponownie. Z tym udaj się do jakiegoś serwisu i miej nadzieję że ktoś się tego podejmie.WesolyRomek pisze:Dostałem do niego kod i nie ma już sim-locka. Problem w tym, że nie może robić tego co najważniejsze, czyli dzwonić.
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 271
- Rejestracja: 2007-06-12, 10:51
- Lokalizacja: Puławy/Wrocław
Re: Nie działa dzwonienie.
Ja kiedyś w starej Nokii typu 3310 miałem tak, że gdy w ustawieniach miałem wybrane, aby telefon nie wyświetlał mojego numeru i jednocześnie nie miałem włączonej tej usługi (CLIR) u operatora, to połączenie nie mogło być w ogóle zrealizowane. Ale obecnie chyba takie zachowanie nie występuje, bo nie trzeba włączać CLIR u operatorów, a wystarczy właśnie zmienić ustawienia w telefonie. Ale warto sprawdzić.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Nie działa dzwonienie.
Występuje jeśli przy zawieraniu umowy zgodziliśmy się na prezentację numeru a sami sobie go chcemy zastrzec. Jednorazowo może działać z każdym wybranym numerem lecz jeśli funkcja jest na stałe włączona w telefonie to nie będzie można wykonywać połączeń.ezaq pisze:Ale obecnie chyba takie zachowanie nie występuje, bo nie trzeba włączać CLIR u operatorów,
W sumie słuszna uwaga ezaq,
