Korzystam z internetu mobilnego Iplus.
Mieszkam w centrum Warszawy.
Od jakiegoś czasu często podczas pracy rozłącza mi się internet. Poprzedzone jest to wyskakującym komunikatem "Kabel sieciowy jest odłączony".
W aplikacji Iplus Manager dalej jestem połączony, ale internet nie działa. Wówczas muszę manualnie w aplikacji rozłączyć internet, następnie połączyć - nie działa dalej, znów rozłączyć i kolejny raz połączyć

Z internetu mobilnego korzystam już 4 lata i nie miałem nigdy takich problemów. Dodam, że przeinstalowałem system licząc na zlikwidowanie usterki i mam 2 nowe modemy (więc wina modemu nie wychodzi w grę).
Czy ktoś może mi coś doradzić w takiej sytuacji? Co mogę zrobić aby usunąć ten problem z rozłączaniem?
Przy okazji zapytam, czy jeśli zakupię antenę do modemu to poprawi ona jakość internetu zważając, że jak napisałem mieszkam w centrum warszawy? Jeśli tak, to jaką zakupić? wiem , że są dwa modele: kierunkowa i jakaś druga (nie pamiętam nazwy)
Dzięki za pomoc i pozdrawiam