Od dwóch lat używam tego modemu w sieci Orange. Wcześniej nie miałem z nim problemów. Tydzień temu po Wciśnieciu przycisku "Connect" wyskoczył komunikat "brak urządzenie lub urządzenie niedostępne". Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie Mobile Partnera ,lecz nie przyniosło to żadnych zmian. W oknie Istalacji oprogramowania sterowników urządzenia wyskoczyło że procesy takie jak :
-HUAWEI Mobile Connect - 3G Modem
-HUAWEI Mobile Connect - 3G Application Interface (COM 7)
-HUAWEI Mobile Connect - 3g PC UI Interface (COM 6)
ich instalacja zakonczyła sie "niepowodzeniem" , i tak za kązdym razem podczas ponownej instacji sterowników i oraz programu Mobile Partner .
Prosze o pomoc w usunięciu usterki/
Problem z połączeniem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-09-27, 15:23
- Lokalizacja: Poznań
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z połączeniem
To może oznaczać fizyczne uszkodzenie modemu, albo portu USB. Najprościej sprawdzić modem na innym komputerze. Wtedy się wyjaśni czy to wina komputera, czy modemu.Hortelano pisze:ich instalacja zakonczyła sie "niepowodzeniem" , i tak za kązdym razem podczas ponownej instacji sterowników i oraz programu Mobile Partner .
Prosze o pomoc w usunięciu usterki/
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)