[OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-12-01, 13:49
- Lokalizacja: Polska
[OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Witam wszystkich
Postanowiłem napisać o moim problemie z Orange. A właściwie musze to zrobić bo nikt nie chce lub nie potrafi mi udzielić pomocy.
OFP mam od ponad 2 lat. Umowa na kolejny rok podpisana. Urządzenie zostało stare. ( "Legendarny"MV 410)
Wszystko działało dobrze aż do ostaniego miesiąca. Od 3 tygodni nie moge nawiązać połaczenia. zadzwoniłem do Pomocy Tech. i miły pan powiedział o jakimś remoncie BTSów. Obnizył abonament o 20 złociszy. Mijały tygodnie a internet nie dział. Dodam tylko, że zasięg ciągle jest na full (tzn ten badziewny menager tak twierdzi).
Postanowiłem sprawdzić urządzenie. I tu zaczeła sie farsa. w jednym salonie raczyli sprawdzić kartę sim (jest OK) odesłali do salonu w którym kupiłem urządzenie aby tam je sprawdzić. W owym salonie odmówiono mi sprawdzenia urządzenia z powodu jakiejś tajemniczej KARY dla salonu za taką niedozwolona czynność. Nastepnie pani zadzwoniła do swojej szefowej i ta jako kolejny argumento przeciwko przedstawiła, tu cytat: nie moge sprawdzic urządzenia bo mam liveboxa podłączonego (ciekawy argument)
W jaki spoaób mam więc niby stwierdzić kto jest winien tej sytuacji. Jak zareklamować usługę skoro nawet Orange nie chcwe sprawdzić czy to urządzenie jest winne czy nadajnik ?
Oczywiście złozyłem reklamację telefonicznie.
co mam teraz robić ? Na własną rekę sprawdzać urządzenie ? To jakaś paranoja.
Mam jakąś szansę na Reklamacje ?
Może ktoś pomoże.
Pozdrawiam
Postanowiłem napisać o moim problemie z Orange. A właściwie musze to zrobić bo nikt nie chce lub nie potrafi mi udzielić pomocy.
OFP mam od ponad 2 lat. Umowa na kolejny rok podpisana. Urządzenie zostało stare. ( "Legendarny"MV 410)
Wszystko działało dobrze aż do ostaniego miesiąca. Od 3 tygodni nie moge nawiązać połaczenia. zadzwoniłem do Pomocy Tech. i miły pan powiedział o jakimś remoncie BTSów. Obnizył abonament o 20 złociszy. Mijały tygodnie a internet nie dział. Dodam tylko, że zasięg ciągle jest na full (tzn ten badziewny menager tak twierdzi).
Postanowiłem sprawdzić urządzenie. I tu zaczeła sie farsa. w jednym salonie raczyli sprawdzić kartę sim (jest OK) odesłali do salonu w którym kupiłem urządzenie aby tam je sprawdzić. W owym salonie odmówiono mi sprawdzenia urządzenia z powodu jakiejś tajemniczej KARY dla salonu za taką niedozwolona czynność. Nastepnie pani zadzwoniła do swojej szefowej i ta jako kolejny argumento przeciwko przedstawiła, tu cytat: nie moge sprawdzic urządzenia bo mam liveboxa podłączonego (ciekawy argument)
W jaki spoaób mam więc niby stwierdzić kto jest winien tej sytuacji. Jak zareklamować usługę skoro nawet Orange nie chcwe sprawdzić czy to urządzenie jest winne czy nadajnik ?
Oczywiście złozyłem reklamację telefonicznie.
co mam teraz robić ? Na własną rekę sprawdzać urządzenie ? To jakaś paranoja.
Mam jakąś szansę na Reklamacje ?
Może ktoś pomoże.
Pozdrawiam
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
1. Dzwonić znowu do pomocy technicznej i dopytywać się, kiedy zostanie usunięta usterka.
2. Oddać modem na gwarancję i poprosić o zastępczy (mogą nie mieć, bo nie muszą udostępniać).
2. Oddać modem na gwarancję i poprosić o zastępczy (mogą nie mieć, bo nie muszą udostępniać).
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 503
- Rejestracja: 2010-07-30, 00:42
- Lokalizacja: łódzkie
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Przecież on ma sprzęt już po gwarancji dawno. Zapewnienie sobie sprawnego sprzętu leży w gestii użytkownika,a nie operatora. Co do polskiego serwisu Axesstella - odradzam, oni zawsze odpiszą"urządzenie sprawne". Najlepsze rozwiązanie to zakup nowego sprzętu u operatora lub np. na Allegro. Najlepiej MV411 lub MV610.
Ostatnio zmieniony 2012-12-01, 15:24 przez bdkacz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-12-01, 13:49
- Lokalizacja: Polska
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
tak, sprzęt po gwarancji. Ale skąd mam niby wiedzieć czy jest sprawny. Czemu w salonie nie chcieli tego sprawdzić ?
Mam kupić nowe urządzenie ? A co jeśli to nie pomoże ? Pieniądze w błoto ?
Pomoc techniczna nie jest w stanie powiedzieć kiedy ta (podobno) modernizacja ma się zakończyć. Trwa to już miesiąc. Mam karnie płacić abonament ?
Mam kupić nowe urządzenie ? A co jeśli to nie pomoże ? Pieniądze w błoto ?
Pomoc techniczna nie jest w stanie powiedzieć kiedy ta (podobno) modernizacja ma się zakończyć. Trwa to już miesiąc. Mam karnie płacić abonament ?
Ostatnio zmieniony 2012-12-01, 15:25 przez sebu869, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 503
- Rejestracja: 2010-07-30, 00:42
- Lokalizacja: łódzkie
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Możesz profilaktycznie pojechać w teren gdzieś gdzie znajdziesz się w zasięgu innego BTSa.
Salon NIE jest od sprzętu,tylko od usług. Salon tylko pośredniczy w sprzedaży sprzętu i odpowiada za niego przez 2 lata (niezgodność towaru u umową). Po 2 latach zarówno salon jak i gwarant mają zgodnie z prawem Twój sprzęt gdzieś
Salon NIE jest od sprzętu,tylko od usług. Salon tylko pośredniczy w sprzedaży sprzętu i odpowiada za niego przez 2 lata (niezgodność towaru u umową). Po 2 latach zarówno salon jak i gwarant mają zgodnie z prawem Twój sprzęt gdzieś
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
No tak, umknęło mi, że sprzęt ma ponad 2 lata.bdkacz pisze:Przecież on ma sprzęt już po gwarancji dawno.
Tak jak kolega wyżej zaproponował. Sprawdź w innej lokalizacje sprzęt. Jeśli on padł, to trzeba kupić nowy, a jeśli będzie działał, to czekać, aż Orange zrobi i wyciągnąć od nich zniżkę.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-12-01, 13:49
- Lokalizacja: Polska
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
no dobra. Pojechałem i sprawdziłem. Urządzenie sprawne. I co dalej ? U mnie nadal nie działa.
Zadzwonię do Orange i powiem, że urządzenie działa a problem leży po ich stronie? Przecież nie uwierzą mi na słowo.
Czy to nie przypadkiem Orange (w salonie firmowym,) powinno stwierdzić czy moje urządzenie jest OK?
Czy tylko mi wydaje się to nielogiczne. Bo w tej chwili to oznacza patową sytuację. Ja bedę mówił, że mam dobry sprzęt a oni, że wszystko z ich strony jest tip top.
Zadzwonię do Orange i powiem, że urządzenie działa a problem leży po ich stronie? Przecież nie uwierzą mi na słowo.
Czy to nie przypadkiem Orange (w salonie firmowym,) powinno stwierdzić czy moje urządzenie jest OK?
Czy tylko mi wydaje się to nielogiczne. Bo w tej chwili to oznacza patową sytuację. Ja bedę mówił, że mam dobry sprzęt a oni, że wszystko z ich strony jest tip top.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
sebu869, powiedz, że nie możesz się połączyć u siebie (najlepiej podaj, gdzie jest BTS, jeśli wiesz) i że byłeś pod innym i działa połączenie. Niech sobie sprawdzi logi w ich systemie, kiedy się łączyłeś (nie pamiętam, jakie info mogą z nich wyciągnąć).
U mnie od wczoraj (co najmniej, w tygodniu nie używałem CDMA) występują problemy z CDMA, Orange je potwierdziło, ale nie wiedzą, kiedy uda im się je naprawić, więc albo Internet działa i przestaje, albo nie działa pomimo zasięgu.
U mnie od wczoraj (co najmniej, w tygodniu nie używałem CDMA) występują problemy z CDMA, Orange je potwierdziło, ale nie wiedzą, kiedy uda im się je naprawić, więc albo Internet działa i przestaje, albo nie działa pomimo zasięgu.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-11-30, 13:46
- Lokalizacja: Cierpięta
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
a jakie konkretnie problemy jeśli można wiedzieć ?ryba825 pisze:sebu869
U mnie od wczoraj (co najmniej, w tygodniu nie używałem CDMA) występują problemy z CDMA, Orange je potwierdziło, ale nie wiedzą, kiedy uda im się je naprawić, więc albo Internet działa i przestaje, albo nie działa pomimo zasięgu.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
1. Zasięg jest, ale się nie łączy (wyskakuje błąd nazwy użytkownika, hasła bądź/i numeru). 2. Podczas łączenia się zasięg znika.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1559
- Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
- Lokalizacja: Łódź
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Normalne zachowanie sprzętu-brak autoryzacji połączenia, reset linku.ryba825 pisze:Podczas łączenia się zasięg znika.
jareq
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Ile maksymalnie powinien trwać?jarek999 pisze:Normalne zachowanie sprzętu-brak autoryzacji połączenia, reset linku.
- kris_kjk
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 158
- Rejestracja: 2009-11-27, 23:23
- Lokalizacja: UE
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Szczerze ... to warto rozejrzeć się profilaktycznie za innym operatorem, a do Orange napisać reklamację aby zaprzestali naliczać abonament za okres w którym mają brak możliwości technicznych świadczenia usługi, pomimo sprawnego sprzętu sprawdzonego w innych lokalizacjach i pomimo dotychczasowego korzystania z OFP przez ponad dwa lata. Jeśli się nie zgodzą to szkoda płacić abonament (zwłaszcza jeśli się to bardzo przedłuża) i warto rozważyć rozwiązanie umowy z winy Orange z powodu braku możliwości technicznych do świadczenia usługi.
Wg. mnie to czy sprzęt jest nowy na gwarancji, czy po gwarancji, czy mają zakaz czy nie sprawdzania sprzętu, zasięgu, działania usługi, sprawności karty SIM ... raczej nie to decyduje o odmowie przetestowania usługi, sprzętu. Decyduje raczej o tym niechęć do instalacji sterowników i programu do danego modemu, które potem trzeba usunąć i przywrócić dotychczasowe łącze internetowe do użytku, a to nie dla każdego jest proste i byłby wstyd, gdyby salon nie miał dostępu do internetu - ale to moje prywatne domysły.
Wg. mnie to czy sprzęt jest nowy na gwarancji, czy po gwarancji, czy mają zakaz czy nie sprawdzania sprzętu, zasięgu, działania usługi, sprawności karty SIM ... raczej nie to decyduje o odmowie przetestowania usługi, sprzętu. Decyduje raczej o tym niechęć do instalacji sterowników i programu do danego modemu, które potem trzeba usunąć i przywrócić dotychczasowe łącze internetowe do użytku, a to nie dla każdego jest proste i byłby wstyd, gdyby salon nie miał dostępu do internetu - ale to moje prywatne domysły.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-11-30, 13:46
- Lokalizacja: Cierpięta
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
ja również chciałbym zachęcić do rozejrzenia się za innym operatorem, a jeżeli jedynym wyjściem jest dla niektórych cdma w Orange z uwagi na miejsce zamieszkania, to do wzięcia na próbę, ja tego nie zrobiłem (60zł koszt z tego co zrozumiałem) i to był mój błąd. Oczywiście wielu, pewnie większość jest zadowolona z usług za które płacą, czyli stabilności i szybkości łącza, ale jak widać są miejsca, gdzie nadajniki są tak przeciążone, że oprócz internetu że tak powiem socjalnego o prędkości nieprzekraczającej 0,2mbps nie ma co marzyć o normalnym dostępie do internetu, mimo sprawnego sprzętu, modemu, karty sim i jak widać nadajnika.kris_kjk pisze:Szczerze ... to warto rozejrzeć się profilaktycznie za innym operatorem, a do Orange napisać reklamację aby zaprzestali naliczać abonament za okres w którym mają brak możliwości technicznych świadczenia usługi, pomimo sprawnego sprzętu sprawdzonego w innych lokalizacjach i pomimo dotychczasowego korzystania z OFP przez ponad dwa lata. Jeśli się nie zgodzą to szkoda płacić abonament (zwłaszcza jeśli się to bardzo przedłuża) i warto rozważyć rozwiązanie umowy z winy Orange z powodu braku możliwości technicznych do świadczenia usługi.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1559
- Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
- Lokalizacja: Łódź
Re: [OFP] Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Czasu nie możemy z góry określić bo to zależy od sprzętu i firmware do jego obsługi.ryba825 pisze:ile maksymalnie powinien trwać?
jareq
- Orange Ekspert
- Pracownik operatora
- Posty: 263
- Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Reklamacja Orange freedom Pro olewanie petenta i "
Jeśli problem nadal występuje to zachęcam Cię do kontaktu ze mną korzystając z formularza Pomoc Orange na profilu Orange Polska na Facebooku http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 Podaj login CDM oraz dokładny adres świadczenia usługi internetowej. Mając te dane będę mógł to sprawdzić dla Ciebie i podać więcej szczegółów.sebu869 pisze:Witam wszystkich
Postanowiłem napisać o moim problemie z Orange. A właściwie musze to zrobić bo nikt nie chce lub nie potrafi mi udzielić pomocy.
OFP mam od ponad 2 lat. Umowa na kolejny rok podpisana. Urządzenie zostało stare. ( "Legendarny"MV 410)
Wszystko działało dobrze aż do ostaniego miesiąca. Od 3 tygodni nie moge nawiązać połaczenia. zadzwoniłem do Pomocy Tech. i miły pan powiedział o jakimś remoncie BTSów. Obnizył abonament o 20 złociszy. Mijały tygodnie a internet nie dział. Dodam tylko, że zasięg ciągle jest na full (tzn ten badziewny menager tak twierdzi).
Postanowiłem sprawdzić urządzenie. I tu zaczeła sie farsa. w jednym salonie raczyli sprawdzić kartę sim (jest OK) odesłali do salonu w którym kupiłem urządzenie aby tam je sprawdzić. W owym salonie odmówiono mi sprawdzenia urządzenia z powodu jakiejś tajemniczej KARY dla salonu za taką niedozwolona czynność. Nastepnie pani zadzwoniła do swojej szefowej i ta jako kolejny argumento przeciwko przedstawiła, tu cytat: nie moge sprawdzic urządzenia bo mam liveboxa podłączonego (ciekawy argument)
W jaki spoaób mam więc niby stwierdzić kto jest winien tej sytuacji. Jak zareklamować usługę skoro nawet Orange nie chcwe sprawdzić czy to urządzenie jest winne czy nadajnik ?
Oczywiście złozyłem reklamację telefonicznie.
co mam teraz robić ? Na własną rekę sprawdzać urządzenie ? To jakaś paranoja.
Mam jakąś szansę na Reklamacje ?
Może ktoś pomoże.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Orange Ekspert, łącznie zmieniany 1 raz.