PVK-001 - Zwiększenie zasięgu
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
PVK-001 - Zwiększenie zasięgu
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym zwiększyć zasięg danego sprzętu:
KLIK
1. Z racji tego, że anteny są montowane zarówno na nadajniku jak i odbiorniku, czy by zwiększyć zasięg muszę dokupić anteny zarówno do nadajnika i odbiornika, czy wystarczy tylko do jednego urządzenia?
2. Standardowe anteny są dosyć słabe, ale zarówno nadajnik jak i odbiornik mają inne wyjście niż inne anteny wifi, w związku z czym prawdopodobnie będę musiał zakupić przejściówki. Pytanie, czy zakup przejściówek będzie wiązał się z dodatkową stratą sygnału?
W tym konkretnym temacie jestem dosyć zielony i będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki mające na celu poprawę sygnału ww sprzętu.
Pozdrawiam
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym zwiększyć zasięg danego sprzętu:
KLIK
1. Z racji tego, że anteny są montowane zarówno na nadajniku jak i odbiorniku, czy by zwiększyć zasięg muszę dokupić anteny zarówno do nadajnika i odbiornika, czy wystarczy tylko do jednego urządzenia?
2. Standardowe anteny są dosyć słabe, ale zarówno nadajnik jak i odbiornik mają inne wyjście niż inne anteny wifi, w związku z czym prawdopodobnie będę musiał zakupić przejściówki. Pytanie, czy zakup przejściówek będzie wiązał się z dodatkową stratą sygnału?
W tym konkretnym temacie jestem dosyć zielony i będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki mające na celu poprawę sygnału ww sprzętu.
Pozdrawiam
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: PVK-001 - Zwiększenie zasięgu
Jak to włączysz to sąsiedzi Cię przeklną bo im zabijesz WiFi 2,4GHz.peciteuk pisze:w jaki sposób mógłbym zwiększyć zasięg danego sprzętu:
Nie pomagam na PW!
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
Tak.peciteuk pisze: Pytanie, czy zakup przejściówek będzie wiązał się z dodatkową stratą sygnału?