Jestem tu nowy witam wszystkich serdecznie i proszę o radę
Access Point TL-WA801ND i Router TL-WR740N problem z poprawnym pracą
Access Point TL-WA801ND z podłączoną anteną zewnętrzną yaga ustawiany na tryb klient następnie podłączony przewodem z Routerem TL-WR740N po kilku lub kilkudziesięciu minutach pracy zwalnia i po chwili znika z niego sygnał całkowicie i w sieci nie ma Internetu wszystko wraca do normy jeśli na moment wyłączam Access Pointa i go po chwili ponownie uruchomię ale po chwili znowu prędkość drastycznie spada aż do całkowitego zaniku Internetu w sygnale który mój router rozsyła do mojego komputera .
Dla tego też szukam rady jak pozbyć się mojego problemu bo musze się przyznać że z sieciami wifi nie miałem wiele do czynienia i jedyne co mi przychodzi do głowy to problem ze zbyt dużą ilością pakietów przychodzących na Access Pointa które powodują taką o to sytuację bo kiedy tylko przeglądam strony wszystko jest dobrze przez kilkanaście minut a kiedy zacznę pobierać jakiś większy plik wszystko w mgnieniu oka się chszani dodam jeszcze ,że sygnał sieci której mój Access Point jest klientem ma około 20 do 25 db.
I teraz pytanie zbyt duża ilość pakietów przychodzących na Access Pointa jest przyczyną ? I jeśli tak to czy można jakoś poprawnie skonfigurować moje urządzenia by problem zniknął czy może popełniłem jakiś błąd przy konfiguracji ?
Access Point TL-WA801ND i Router TL-WR740N
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-10-21, 19:12
- Lokalizacja: wrocek