Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Posiadam Internet Cyfrowego Polsatu w taryfie Multimedialnej. Od 5 maja praktycznie straciłem dostęp do internetu. Prędkość spadła do 100 kbit/s co w praktyce uniemożliwia przeglądanie stron www na komputerze. Najpierw pomyślałem, że skończył się limit więc sprawdzam. Pudło, mam jeszcze 4 Gb. Więc podejrzenie pada na awarię modemu. Sprawdzam więc na innym - to samo. Ostatnie podejrzenie - nadajnik. Mam do niego ok 3 km i zasięg LTE na poziomie 70 % bez anteny zewnętrznej. Biorę laptopa do samochodu i jadę pod nadajnik. Tak jak w domu - modem loguje się do sieci, a ruch w sieci praktycznie zerowy. Wracam do domu i dzwonię do COK. I cóż się dowiedziałem ? Została mi nałożona blokada bo miałem za duży ruch w sieci !!!!! Mimo posiadanego jeszcze limitu i możliwości przeglądania stron www "bez limitu" założyli mi limit na przeglądanie stron wedle Paragrafu 3 punkt 2 regulaminu usługi multimedialnej która mówi " W celu eliminowania nadużyć - dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie możliwość czasowej zmiany parametrów technicznych transmisji danych". Blokadę zdejmą wraz z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego. Tylko w praktyce na tydzień pozbawili mnie tak naprawdę możliwości korzystania z internetu. Reklamację złożyłem. Miał ktoś coś podobnego ? Co o tym sądzicie ?
Ariel
dexter18

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: dexter18 »

Dziwne. W głowach im się przewraca ? A co u Ciebie pisze na umowie ? Ja osobiście w T-Mobile nie doświadczyłem tego rozumiem wykorzystałem 20 Gb limitu to spadło do 16 kb/s a teraz użytkuję Aero2. Proponuję zmienić operatora.
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

No mam taki punkt w umowie jaki zacytowałem wyżej. Ale w umowie pisze, że np. oglądanie youtube.com mam bez limitu, a tu wychodzi, że jak za dużo oglądam to i tak mnie zablokują. Albo jest coś bez limitu albo nie ! Z tego punktu wynika, że dopuszczam się nadużycia bo za dużo korzystam z treści bez limitu. Będę pisał do Biura Ochrony Konsumenta bo to zgroza co oni robią. Umowa jeszcze długa więc lipa z rezygnacją a i alternatywy za bardzo brak. Ale zobaczymy jeszcze ...
Ariel
dexter18

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: dexter18 »

Skoro YT masz bez limitu to nie mogą Cię tak perfidnie odciąć bo płacisz i wymagasz. Ja bym próbował Biura Ochrony Konsumenta bądź UKE. Może coś oni zrobią bo to nie jest logiczne. Tak samo jak by mi zabrali blueconnect noc bo za dużo pobieram. Kpiny sobie robi Polsat.
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Nie powiem, ruch miałem większy niż normalnie ale jak mam to korzystam i tyle. Jak bym miał nie korzystać to bym nie brał tego internetu. Gdyby mi jeszcze obniżyli prędkość do jakichś 5 Mb/s ( normalnie mam 30-40 Mb/s ) to może bym przebolał.
Ariel
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26139
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: wojteks »

dexter18 pisze:Skoro YT masz bez limitu to nie mogą Cię tak perfidnie odciąć bo płacisz i wymagasz
Jeżeli przeczytasz ze zrozumieniem punkt regulaminu który był przytoczony to mogą. Zresztą prędkość 100kbps wcale nie jest taka najgorsza i twierdzenie że nie da się korzystać z internetu jest nieprawdziwe. Internet to nie tylko yt i podobne usługi.
Nie pomagam na PW!
patryk7588
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 410
Rejestracja: 2012-07-15, 09:05

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: patryk7588 »

Mam podobną ofertę w Plusie tyle że z limitem 25GB + www, YouTube i ipla bez limitu.
Korzystam bardzo intensywnie, głównie oglądam TV poprzez Iplę (dostęp do 36 kanałów TV to całkiem fajna sprawa) a moja siostra ogląda YouTube, miesięcznie wg aplikacji NetWorx wykorzystujemy 150-200GB ale nigdy czegoś takiego jak ty nie miałem.
W pierwszym miesiącu po przejściu na w/w taryfę miałem problem gdzie ok 12 dnia miesiąca włączył się lejek, zadzwoniłem do BOK i w miarę ogarnięty konsultant zauważył że był jakiś błąd na moim koncie i "odświeżył" mi moje konto, to było w grudniu 2013, od tamtej pory ani razu już nie włączył mi się lejek.

Te 4 GB które widnieją jeszcze do wykorzystania to może błąd ICOK Polsatu?
Gdy miałem poprzednią taryfę Plusa. gdzie nie było lejka, ale za to można było śledzić stan pakietów za pomocą Plus Online miałem dość spore rozbieżności w pakiecie nocnym, wahania dochodziły nawet do 8 GB.
Zadzwoń jeszcze raz do BOK, powiedz że internet bardzo Ci zwolnił a ty na pewno nie zużyłeś limitu danych i prosisz o odświeżenie usług które działają po za limitem danych (www, ipla, youtube) może podziała :)
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Mówiąc, że nie da się przeglądać stron tzn. nie da się oglądać stron, nie oglądać youtuba. Oczywiście, że się da ale strona allegro.pl załadowała mi się w pełni po 86 sekundach więc jeśli mój przedmówca twierdzi, że można korzystać w ten sposób z internetu na komputerze nie telefonie to nie podejmuję dyskusji. Limit 4Gb mam nie ruszony od 5 maja ( od czasu blokady ) co potwierdził konsultant. W zeszłym tygodniu mój ruch w sieci wynosił 160 Gb i dostałem bana Panowie. I mniejsza z tym jaka jest prędkość teraz, czy da się korzystać z neta czy też nie. Liczy się to, że mówią że coś jest bez limitu a jednak blokują mi to. Jakby nie patrzył - w umowie mam za darmo youtuba, a teraz mi uniemożliwiają z niego korzystanie bo robię zbyt duży ruch.
Ariel
Ufo atakuje
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1471
Rejestracja: 2006-07-19, 22:59
Lokalizacja: Żyrardów-okolice

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: Ufo atakuje »

"Kto daje i zabiera ten się w piekle poniewiera" :D Solorz chyba zwariował jak odstawia takie numery. Limity, ograniczenia a i tak przycinają jak im się nie spodoba. Dla mnie to jest złamanie warunków umowy. Udokumentuj ładnie te fakty i zgłaszaj do UKE i żądaj rekompensaty albo rozwiązania umowy. Z takimi trzeba ostro. :cwaniak:

Mi ostatnio popsuła się karta SIM iPlusie. Chcieli wyłudzić ode mnie 25 zł za wymianę na nową! Jak mówiłem, że reklamuje wadliwy sprzęt (karta co część sprzętu), to mi w punkcie mówili, że nie mają takiej procedury dla karty SIM. NApisałem reklamacje z żądaniem zwrotu pieniędzy i kupiłem tą kartę. Reklamację uznali, ale jednak próbowali wyłudzić te 25zł, wmawiając mi że powinienem to zapłacić jak za wymianę. Uważajcie na tych cwaniaków. :/
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: YaHooo »

ArielBrzezinski pisze:Jakby nie patrzył - w umowie mam za darmo youtuba, a teraz mi uniemożliwiają z niego korzystanie bo robię zbyt duży ruch.
Ale sam zacytowałeś paragraf w którym jest napisane, że w przypadku nadużyć mogą Ci uciąć prędkość, więc Ty też nie jesteś bez winy. Co więcej skąd wiesz czy nie zapychałeś całkowicie nodeB swoim oglądaniem YT? Może reszta użytkowników cierpiała i musiała się męczyć z prędkościami takimi jak Ty teraz masz? Nie wiemy dokładnie co się dzieje w sieci, więc nie oceniajmy tak ostro.

Co więcej ja dawno temu miałem limit 1GB i ciągle go przekraczałem. Miałem po nim oszałamiające 32kb/s i nie narzekałem, że nie da się przeglądać internetu. Wszystko chodziło wolniej. Ale się ładowało. A 100kb/s to więcej niż ja. Ba, jeśli byś korzystał z internetu na totalnej dziurze przez EDGE to takie prędkości by były standardowo. Dużo ludzi tak korzysta i działa im.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kordirko
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 369
Rejestracja: 2012-08-01, 23:52
Lokalizacja: śląsk

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: kordirko »

Fajny ten punkt regulaminu jest zapisany, łebskie chłopaki w tym Polsacie :)
Wynika z tego, że jak dostawca stwierdzi że "są gdzieś jakieś nadużycia" to może każdemu "czasowo" przyciąć szybkość usługi.
Np. takie coś też jest objęte tym punktem: "stwierdziliśmy że w Polsce południowej wczoraj między 23:15 a 23:20 wystąpiły nadużycia, więc dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, wszystkim abonentom od Zakopanego aż po Gdańsk zmieniliśmy czasowo parametry, na czas od dziś aż do zakończenia obowiązywania każdej z umów, zgodnie z par. 3 regulaminu
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Więc ja jestem winny bo oglądam to za co zapłaciłem ? Dobre kolego Yahoo. Na drugi raz jak podpiszę umowę na internet to zapłacę 69 zł miesięcznie i nie będę z niego za dużo korzystał żeby Pan Solorz czasami nie musiał do mnie dokładać no i żeby innym jeszcze starczyło.
Ariel
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: YaHooo »

kordirko pisze:Fajny ten punkt regulaminu jest zapisany, łebskie chłopaki w tym Polsacie :)
Ale podobne zapisy są w każdej umowie. Nawet na abonament głosowy. Czasem dostaje się nielimitowane sms'y czy minuty do sieci stacjonarnych. Ale jest zapis, że w przypadku masowej wysyłki sms'ów oraz prowadzenia czegoś w stylu centrum telemarketingowego następuje odcięcie od usług.
kordirko pisze: Wynika z tego, że jak dostawca stwierdzi że "są gdzieś jakieś nadużycia" to może każdemu "czasowo" przyciąć szybkość usługi.
Nie każdemu, tylko temu co generuje duży ruch w sieci.
ArielBrzezinski pisze:Więc ja jestem winny bo oglądam to za co zapłaciłem ? Dobre kolego Yahoo.
Nie powiesz mi, że 160GB w tydzień to mało. Jeśli chodzi tylko o YT to wychodzi około 22.8GB/dzień. Przy założeniu że oglądasz w rozdzielczości 1080 (maksymalny bitrate to 8Mb/s, średnio to jest około 6, czyli 1h to średnio 2.5GB) to daje około 9h filmów. A to niestety jest już poważne obciążenie sieci w punktu widzenia operatora.

Ja nie bronię tu operatora. Ale trzeba zrozumieć, że w sieci radiowej pasmo nie jest z gumy i nie jest zbyt pojemne. Ile razy ja korzystałem z sieci 3G i była przeciążona? Wtedy też człowiek się denerwuje. Jak się potrzebuje transferu takiego jak kolega ArielBrzezinski to moim zdaniem lepiej wziąć kabel i nie martwić się o limity. Do tego kabel nadaje się o wiele lepiej niż sieć komórkowa i nie ma się co obrażać.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
przemekkk
Stały użytkownik forum
Posty: 50
Rejestracja: 2013-02-02, 22:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: przemekkk »

Rozumiem że duże obciążenie sieci spowodowane było oglądaniem youtube.com?
Jeśli tak, to pamiętaj że w momencie zalogowania się, filmy lecą po https - i wtedy leci już transfer. Kiedyś sam tak sobie nabiłem limit. ;)
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

160 Gb miałem w tamtym całym miesiącu a nie tygodniu. Co do youtuba to w umowie mam napisane, że przeglądanie materiałów wideo jest bez limitu. Dobra zobaczymy co będzie dalej. Jutro mam nowy okres rozliczeniowy. W sprawie reklamacji też jeszcze nikt nie odpisał. A co do internetu kablowego to telekomunikacja czy też orange nie był mi w stanie zaoferować żadnej transmisji na mojej lini.
Ariel
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19173
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: matek451 »

Ku pocieszeniu napiszę , że nie jesteś jedyny. Na jednym z forum ktoś już pisał o podobnym zagraniu CP. A pod taki punkt regulaminu można podciągnąć wszystko, jak chcesz uderzyć psa to kij zawsze się znajdzie. Warto by zainteresować tą sprawą UOKiK i UKE, za stosowanie podobnych klauzul w regulaminach kary były dotkliwe. Mam też CP ale mało korzystam bo w stosunku do LTE w Play na RBM to niezła lipa. Tutaj nawet po 200GB nie zwalniają a DL na sztywno 15Mb/s. W CP w ciągu roku na LTE zwolniło trzykrotnie a często jest i 3- 5Mb/s, niestabilnie. Nie dziw że zaczynają zwalniać coraz większej ilości użytkownikom. Reklamy zrobiły swoje, nawciskali wszystkim tego LTE to i BTS-y nie z gumy i szukają drastycznych rozwiązań.Nie zamierzam dalej współpracować z takim operatorem, a taki zapis w regulaminie jest dla mnie nie do przyjęcia. Podobnie jak dzielenie klientów na lepszych (tych z zasięgiem LTE i podwojonym limitem) i gorszych( bez LTE i połową limitu) za ta sama kasę. Kolejny 'kwiatek"dla UOKiK.
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Czy mógłbyś mi podrzucić na PW link do innego forum gdzie znajdę innych z tym samym przypadkiem ? Tylko nie uwzględniaj strony lakiego bo tam zrobiłem sam kopię tematu z tego forum. Im więcej osób by to zgłosiło tym większa szansa na osiągnięcie czegokolwiek. A co do tej nowej promocji na 2x więcej Gb w limicie to też d..ilizm bo kupuję internet mobilny więc nie muszę mieszkać w zasięgu internetu LTE żeby korzystać z tej technologi !!! Miałem tak 4 lata temu jak chciałem kupić internet mobilny Polsatu a sprzedawca nie mógł mi go sprzedać bo po wpisaniu w system mojego kodu pocztowego wyskakiwało mu że usługa jest u mnie nie dostępna.
12 maja zadzwoniono do mnie w sprawie reklamacji ale z Panią nie dało się retorycznie porozmawiać bo w kółko cytowała jedynie punkt 2 paragrafu 3-go który przytoczyłem wcześniej. Przy okazji chciałem oddać im ich router Edimaxa, który mam od nich na wypożyczeniu i płacę 5zł miesięcznie a który to notorycznie rozłącza mi sieć. Problem jest ogólnie znany i nie ma na niego rady. Zaproponowałem, że oddam im to badziewie skoro nie chcą wymienić na inny model i przynajmniej nie będę płacił tych 5 zł. Niestety się nie da bez rozwiązania umowy, a jak będę chciał rozwiązać to będę musiał zapłacić karę za zerwanie umowy. Zaproponowano mi, że mogę go nie używać, płacić czynsz, a po umowie mi go zabiorą. Super co nie ?!!! Stwierdziłem, że oddam router do APS-u na wymianę i będę tak robił dopóty dopóki którejś stronie się to nie znudzi.
Ariel
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19173
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: matek451 »

Nie pamiętam dokładnie ale było to chyba na Elektrodzie, musisz poszukać. W CP jak widać idiotyzm goni idiotyzm. Tego Edimaxa chociaz znaja problem nadal wciskają klientom.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: YaHooo »

ArielBrzezinski pisze:160 Gb miałem w tamtym całym miesiącu a nie tygodniu.
No to ja źle zrozumiałem. O ile 160GB na tydzień to dużo, o tyle na miesiąc to wychodzi już w granicach rozsądku. Tak więc nie wiem czemu Ci przycięli prędkość.
ArielBrzezinski pisze:A co do internetu kablowego to telekomunikacja czy też orange nie był mi w stanie zaoferować żadnej transmisji na mojej lini.
Czyli standard.

Ogólnie to radziłbym spytać wprost ile możesz pociągnąć z YT aby nie ucięli Ci prędkości. Chyba, że to jest zależne od chwilowego obciążenia sieci. Ale wątpię aby tak było. Pewnie jest jakiś ustalony limit powyżej którego tną.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26139
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: wojteks »

YaHooo pisze:Pewnie jest jakiś ustalony limit powyżej którego tną.
Może właśnie te magiczne 160GB.
Nie pomagam na PW!
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Znalazłem taki sam przypadek więc nie jest to tylko moja fantazja - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2648413.html - dzięki "matek451 " za namiary.
Ariel
patryk7588
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 410
Rejestracja: 2012-07-15, 09:05

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: patryk7588 »

YouTube jest darmowe ale tylko po HTTP, jak oglądasz po HTTPS to ci leci z limitu.
Tu masz potwierdzenie: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ps#p107127
Awatar użytkownika
Norfnet
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2010-06-23, 14:27
Lokalizacja: Kielce

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: Norfnet »

Wypowiem się jako znawca terminologii prawniczej w tym temacie:
Działania CP w Twoim przypadku są absolutnie nieuzasadnione i masz prawo do rozwiązania umowy a w szczególnym przypadku otrzymania odszkodowania.
Zapis w umowie mówiący o darmowym YT wymusza na operatorze dostarczenie Ci usługi opisanej w umowie.
Rozpatrując umowę ze strony operatora-umieszczenie zapisu o możliwości nałożenia blokady za "tworzenie zbyt dużego ruchu w sieci" ma podstawę prawną tylko i wyłącznie w przypadku gdy odbiorca powoduje "zator technologiczny".
Co to oznacza:
Jeśli korzystasz ze sprzętu który koliduje z nadajnikiem (tu odsyłam do forum lub wikipedii odnośnie klasy modemów itp.mogących powodować zator)ale gdy masz sprzęt od operatora to jesteś w prawie.

Mówiąc krótko:masz w umowie darmowy nieograniczony YT to operator nie może go ograniczać.Możesz w tydzień mieć transfer 500GB i nic nikomu do tego.Masz to w umowie.
Profesor Doktor Wiktor Wektor
ArielBrzezinski
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2013-04-08, 18:03
Lokalizacja: Nagórki Dobrskie

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ArielBrzezinski »

Dziś zadzwonili do mnie ponownie bo zażądałem rekompensaty za tydzień bez internetu i Pan zaoferował mi oddanie mi moich 4Gb które nie mogłem wykorzystać. Zapytałem jaki mają próg zużycia danych po którym kwalifikują moje korzystanie z internetu jako nadużycie, a Pan po zasięgnięciu informacji u zwierzchnika poinformował mnie, że takowego nie ma i taka sytuacja w przyszłości nie powinna się już powtórzyć.
Ariel
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19173
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: matek451 »

Kuj żelazo póki gorące. Przyznali się do błędu, pozbawili ciebie właściwie korzystania z internetu. Nie dotrzymali umowy więc możesz rozwiązać umowę z winy operatora. Na twoim miejscu żądałbym rekompensaty np. rabat 50% na abonament do końca umowy.(takie oferty utrzymaniowe daje DUK). Inaczej skarga do UOKiK , UKE. Te 4GB niech sobie wsadzą, to należy ci się bez łaski. Miałem podobny przypadek z nc+ , nie dotrzymali umowy zawartej telefonicznie-błąd konsultanta. Po mojej pisemnej reklamacji wszystko odkręcili z przeprosinami. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem Działu reklamacji i stwierdziłem, ze mam prawo rozwiązać umowę z ich winy i złożę skargę do UOKiK albo rekompensata. Pan przeprosił i zaproponował m-c za free i dodatkowy pakiet HBO do końca umowy. Wprawdzie dotyczyło to TV Sat ale sytuacja podobna. Po wypowiedzeniu umowy można negocjować lepsze warunki z DUK Polsatu więc masz dodatkową szansę.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: YaHooo »

wojteks pisze: Może właśnie te magiczne 160GB.
Wygląda na to, że coś koło tego.
Norfnet pisze:Mówiąc krótko:masz w umowie darmowy nieograniczony YT to operator nie może go ograniczać.Możesz w tydzień mieć transfer 500GB i nic nikomu do tego.Masz to w umowie.
No nie do końca. Pobranie 500GB w tydzień nie powoduje takiego zatoru? Tego nie wiemy, bo to zależy od tego jaki dosył ma stacja do której jest zalogowany. Jeśli 10Mb/s to na pewno jest to zator. Jeśli 1Gb/s to nie.
Jeśli korzystasz ze sprzętu który koliduje z nadajnikiem (tu odsyłam do forum lub wikipedii odnośnie klasy modemów itp.mogących powodować zator)ale gdy masz sprzęt od operatora to jesteś w prawie.
A wysycanie całego pasma które oferuje stacja nie jest powodowaniem Twojego "zatoru"? ;)
ArielBrzezinski pisze:Dziś zadzwonili do mnie ponownie bo zażądałem rekompensaty za tydzień bez internetu i Pan zaoferował mi oddanie mi moich 4Gb które nie mogłem wykorzystać.
Oprócz tego nic więcej?
ArielBrzezinski pisze:Pan po zasięgnięciu informacji u zwierzchnika poinformował mnie, że takowego nie ma i taka sytuacja w przyszłości nie powinna się już powtórzyć.
Szczerze to nie chce mi się w to wierzyć. Tym steruje system i wątpię aby byli tacy dobrzy i dodali Cię do "whitelisty", czyli userów którzy mogą ciągnąć ile wlezie...
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: ja.michal »

Swoją drogą, ciekawe ile terminali wysyci cały sektor na stacji bazowej. :hyhy:
Awatar użytkownika
Norfnet
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2010-06-23, 14:27
Lokalizacja: Kielce

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: Norfnet »

To już problem operatora.Niech unowocześnia,stawia kolejną itp.
Profesor Doktor Wiktor Wektor
bomber
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2011-01-20, 20:56
Lokalizacja: Kątownia

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: bomber »

Norfnet pisze:Wypowiem się jako znawca terminologii prawniczej w tym temacie:
[...]
Rozpatrując umowę ze strony operatora-umieszczenie zapisu o możliwości nałożenia blokady za "tworzenie zbyt dużego ruchu w sieci" ma podstawę prawną tylko i wyłącznie w przypadku gdy odbiorca powoduje "zator technologiczny".
[..]
Prosiłbym o podstawę prawną definicji "zatoru technologicznego", bo niestety google jej nie zna.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26139
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Ważne informacje dotyczące praktyk Cyfrowego Polsatu !!!

Post autor: wojteks »

bomber pisze: bo niestety google jej nie zna
Czy google to wyrocznia?
Nie pomagam na PW!
ODPOWIEDZ