antena zewnetrzna 593s-22 potrzebuje pomocy

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kama256
Początkujący użytkownik forum

antena zewnetrzna 593s-22 potrzebuje pomocy

Post autor: kama256 »

Witam. Jestem tu pierwszy raz...i od razu przepraszam jeśli założyłam wątek tam gdzie nie powinnam,jestem zupełnym laikiem w temacie anten, internetu itp i niestety nie radzę sobie mimo że przeczytałam juz większość tematów na tym forum. Kupiłam ruter Huewei B593s-22 w Plusie. Niestety nie ma szans na działanie bez anteny zewnętrznej ponieważ w domu zasięg jest tragiczny. Mam antenę zewnętrzną stacjonarną GSM 12dBi 5 elementową . Do routera podłączyłam antenę poprzez konektor. Router ma dwa wejścia antenowe i niestety nie chce mi nic działać. Nie reaguje na zmianę położenia anteny,wciąż jest 1 kreska w 3G. Mój problem polega na tym ze nie wiem czy mam zła antenę, czy ja źle podłączyłam , czy coś w ustawieniach.... mi nie zależy na super wypasionym zasięgu ale niech to po prostu działa . Do tej pory antenę miałam podłączoną pod router zte MF 60 i jakoś tam w miarę chodził ale się popsuł i dostałam z plusa ten nowy .
Proszę Was fachowców o wskazówki , bo juz sił nie mam :-( :( Moja lokalizacja Murzynowo Kościelne, powiat średzki gmina Dominowo
totalny laik komputerowy :-(
matek451
Guru bezprzewodowy

Re: antena zewnetrzna 593s-22 potrzebuje pomocy

Post autor: matek451 »