Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.
Witam wszystkich użytkowników forum!!!
Nie będę ukrywał, że sprowadził mnie tutaj pewien problem. Jestem kompletnie zielony w temacie GPRS/EDGE i ni czorta nie mogę sobie poradzić z konfiguracją karty Sierra Wireless 860 do współpracy z usługa iPlus. To znaczy jestem w stanie uzyskać połączenie z siecią Plusa, moge sobie wysyłać smsy i ... na tym koniec. Teoretycznie we właściwościach połączenia sieciowego widzę liczbę wysłanych i odebranych pakietów ale nic więcej się nie dzieje. Nie działa www ani nic innego. Czy ktoś może mi wyjaśnić co takiego jeszcze powinienem skonfigurować w windows xp, żeby uzyskać połączenie? Bardzo proszę o odpowiedź. Najlepiej krok po kroku - jak dla idioty. :-) Dzięki i pozdrawiam.
Nie będę ukrywał, że sprowadził mnie tutaj pewien problem. Jestem kompletnie zielony w temacie GPRS/EDGE i ni czorta nie mogę sobie poradzić z konfiguracją karty Sierra Wireless 860 do współpracy z usługa iPlus. To znaczy jestem w stanie uzyskać połączenie z siecią Plusa, moge sobie wysyłać smsy i ... na tym koniec. Teoretycznie we właściwościach połączenia sieciowego widzę liczbę wysłanych i odebranych pakietów ale nic więcej się nie dzieje. Nie działa www ani nic innego. Czy ktoś może mi wyjaśnić co takiego jeszcze powinienem skonfigurować w windows xp, żeby uzyskać połączenie? Bardzo proszę o odpowiedź. Najlepiej krok po kroku - jak dla idioty. :-) Dzięki i pozdrawiam.
- bob
- Guru bezprzewodowy
Re: Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.
Musisz pewnie APN ustawić ,wszystko masz tu:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=1118
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=1118
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez bob, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący użytkownik forum
Dzieki wielkie.